στιγμές

611 67 7
                                    

Τα μάτια της άνοιξαν απαλά βρίσκοντας τον Τζέιμς αγκαλιά με την μικρή Ντέμπορα και τον πανέμορφο τους γιο στα πόδια του..
<< Μπαμπά θα με αγαπάει όταν μεγαλώσει;
<< Θα σε λατρεύει γιε μου...
Τα μάτια του Τζέιμς έπεσαν σε αυτά της γυναίκας του..
<< Πονάς;
<< Αντιθέτως νιώθω μια γαλήνη..
Τα ζωηρά του μάτια έπεσαν γεμάτα νόημα πάνω της..
≤< θα μπορούσες να;
Τα μάγουλα της πήραν ένα βαθυκόκκινο χρώμα..
<< Φυσικά,.
Ο μικρός Τζέιμς μπήκε μπροστά της πιάνοντας της απαλά το χέρι..
<< Μαμά εγώ πρώτος εγώ μαμά!!! πεινάω...
Η Ασία του χαμογέλασε απαλά σηκώνοντας τον στην αγκαλιά της και ρίχνοντας ένα λοξό βλέμμα στον άντρα της...
<< Θα μείνεις;
Εκείνος κάθισε απαλά δίπλα της με ένα πλατύ και φωτεινό χαμόγελο στα χείλη του..
<≤ θέλω να σε κοιτάζω,δεν μπορώ να χάσω την ποιο σημαντική εικόνα που λείπει απτό μυαλό μου...
Άπλωσε το τρεμάμενο χέρι του κατεβάζοντας απαλά την κουβέρτα από πάνω της φανερώνοντας το στήθος της,τα μάτια του έπεσαν στα δικά της..
<< Είσαι μια υπέροχη μάνα,.
Ο μικρός Τζέιμς πέρασε τα χέρια του γύρο απτό λαιμό της κολλώντας τα μικροσκοπικά του χειλάκια πάνω στο στήθος της τραβώντας αργά το γάλα απο μέσα της κλείνοντας σφιχτά τα ματάκια του...
Εκείνη του χάιδευε απαλά τα μαλλιά κοιτάζοντας τον Τζέιμς στα μάτια...
<< Δεν είναι μαγικό γυναίκα;μπορούμε όλοι να πεθάνουμε από πείνα αλλά εκείνα μπορούν να τρέφονται από εσένα...
Τα μάτια της έκλεισαν στην απαλή φωνή του, ώσπου ο πανέμορφος γιός της τράβηξε τα χείλη του μακριά της με ένα νυσταγμενο βλέμμα,
<< Πήγαινε να ξεκουραστείς γιε μου...
Εκείνος υπάκουσε τρέχοντας στο δωμάτιο του..

Ο Τζέιμς έχοντας χάσει την μάχη με τον εαυτό του παραδομένος στην γλυκα του να είσαι πατέρας, ακούμπησε με προσοχή την κόρη του πάνω στο απαλό στήθος της γυναίκας του,και εκεινη ενστικτωδώς κόλλησε τα χειλάκια της πάνω απτό στήθος της μητέρας της, ενώ με κλειστά παραπονιαρικα μάτια τραβούσε το γάλα παίζοντας με την θηλή της μητέρα της,η Ασία γελώντας δυνατά άφησε ένα φιλί στο κεφαλάκι της κόρης της και ύστερα αντίκρισε τα σκοτεινά του ματιά...
<< Γιατί με κοιτάζεις έτσι;
<< Ίσως ζηλεύω την κόρη μου...
Της είπε με ένα στραβό χαμόγελο....

Της είπε με ένα στραβό χαμόγελο

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
VIKINGS - εισαι δικιά μουحيث تعيش القصص. اكتشف الآن