δύο πατέρες μια νεκρή μανα

1.3K 166 47
                                    

<< τι είναι αυτό που μου κρύβεις θα μου πεις?
Τα μάτια του έπεσαν θλιμμένα πάνω της
<< Η αλήθεια πονάει και το ψέμα αυτήν την στιγμή με δελεάζει
<< Δεν αξίζω το ψέμα Τζέιμς... κοίταξε με στα μάτια και πες μου αυτό το οποίο μου έκρυψες..
<< Δεν είσαι κόρη του πάτερ!!!είσαι η κόρη του Άσγκαρντ!!η μόνη αλήθεια που έκρυψα ώστε να μην πληγωθείς..
Τα μάτια της έπεσαν πάνω του γεμάτα απρόσμενα δάκρυα, γεμάτα πόνο,η καρδιά της ούρλιαξε μέσα της.. τραβήχτηκε μακριά του χτυπώντας τον δυνατά στο στήθος...
<< ΛΕΣ ΨΈΜΑΤΑ ΆΦΗΣΕ ΜΕ ΛΕΣ ΨΈΜΑΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΦΊΛΙΠΠΟΥ ΑΚΟΥΣ?
<< το σώμα μου δεν καίει υποθέτω τα είπα όλα σωστά...
Τα δάκρυα της έπεσαν πάνω στο νερό κάνοντας το να θολώνει μπροστά της..
<< Ψέματα!!!!!λες ψε ...
<< Ψέματα?λέω Ασία?δεν αναρωτήθηκες ποτέ πως είχες αυτό το σημάδι πάνω σου?δεν σκέφτηκες πως είναι ένας ρουνος?δεν βλέπεις πως είναι κάτι δικό μας?το χέρι μου Ασία ,δεν το βλέπεις?
Η καρδιά της πόνεσε σε σημείο που η Ασία νόμιζε πως θα πεθάνει...
Σήκωσε το βλέμμα της στα μάτια του και τότε έγινε!!! έγινε αυτό που ο Τζέιμς φοβόταν!!!τον διάλυσε και τον σκότωσε με ένα και μόνο βλέμμα..
<< Όχι! Δεν μπορεί!!!!δεν !!δεν λες αλήθεια...
Την πλησίασε και την κόλλησε μια ακόμη φορά πάνω του αναγκάζοντας την να τον κοιτάξει στα μάτια
<< Κοίταξε με ΚΟΊΤΑΞΕ ΜΕ ΕΊΠΑ ...δεν σου λέω ψέματα σου έκρυψα μονάχα την αλήθεια, μεγάλωσες πρίγκιπισσα και είσαι κόρη ενός άντρα που δεν συμπαθησες καθώς είδες πρώτη φορά,σε έκλεψα για τον εαυτό μου μα στην Πορεία σκέφτηκα πως θα νιώσει εκείνη όταν μάθει?,μην με πιστέψεις Ασία τουλάχιστον άφησα το βάρος που ήταν σαν μαχαίρι στη ψυχή μου να πέσει κάτω,είπα όσα ήξερα και μπόρεσα να σου πω,είσαι η κόρη του αρχηγού,είσαι γυναίκα μου,και όλοι σου είπαμε ψέματα δεν θα με βγάλω έξω από αυτό μα αληθινά σε αγάπησα....
Τα μάτια του αστραψαν στην τελευταία του λέξη ενώ η φωνή του έκλεισε..
Εκείνη τραβήχτηκε μια φορά ακόμη μακριά του και σκούπισε γεμάτη παράπονο τα μάτια της..
<< Δεν με αγαπάς!!!κανείς δεν με αγαπάει,
Τράβηξε το φόρεμα της μέσα στο νερό βάζοντας το πάνω της και ύστερα βγήκε τρέχοντας μακριά του..ο Τζέιμς την κοίταζε να χάνεται μέσα στο σκοτάδι της σπηλιάς με το θλιμμένο βλέμμα του...

** Κόρη από άλλον πατέρα, μια μητέρα νεκρή και μια ζωντανή,

Έπεσε πάνω στο ξύλινο κρεβάτι αγκαλιάζοντας τον εαυτό της στην ποιο δύσκολη στιγμή της ζωής της.. χιλιάδες ερωτήματα πονούσαν το μυαλό της μα δεν είχε που να ρίξει το φταίξιμο για όλα μονάχα εκείνη μπορούσε να φταίει...τα δάκρυα της δεν έπαυαν να τρέχουν και η σκέψεις της να φωνάζουν...

VIKINGS - εισαι δικιά μουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang