δική μου

1.7K 198 14
                                    

Τρεις μήνες μετά...

Ο πάτερ Φίλλιπος δακρυσε καθώς η κόρη του πέρασε την πόρτα της εκκλησίας με ενα κάτασπρο νυφικό
Η Ασία ένιωσε μια βαθιά λύπη είχε ένα δυνατό συναίσθημα πως κάτι έχανε δεν ήξερε ομως αν αυτό ήταν η ελευθερία της η το δικαίωμα να ζήσει,δεν πίστευε και τόσο στην αγάπη μα πίστευε στην αγάπη της προς τον Θεό, πλησίασε τον πατέρα της καθώς κρατούσε τον αδερφό της από το μπράτσο και χαμογέλασε στον μέλλοντα άντρα της.οταν στάθηκε απέναντι του ένιωσε το στομάχι της να γυρίζει και το χέρι της να πονάει,ήταν λες και το σημάδι της είχε ψυχή και αυτή η ψυχή πονούσε..πονούσε ακριβώς όπως η δική της...

Το καράβι τους άραξε στα λιμάνια της Αγγλίας ενω ο Τζέιμς πάτησε στο υγρό έδαφος,
<< Θα σε βρω !!!!

ήπιαν από το ίδιο κρασι και ένωσαν τα χέρια τους περιμένοντας την ποιο σημαντική ερώτηση που θα έκανε ο πάτερ Φίλλιπος
<< Τζάρεντ δέχεσαι την Ασία για γυναίκα σου μέχρι να σας χωρίσει ο θάνατος και μόνο?
...

Ο Τζέιμς περπατούσε μέσα από την αγορά όπου του έδειξαν το σημείο που την είχαν δει και το σημείο που άρχισε να τρέχει προς τα εκεί... σμίγοντας τα φρύδια του άρχισε να περπατάει με ποιο βιαστικά βήματα...

<< Δέχομαι να την προσέχω και να την τιμάω αιώνια στης λύπες και στης χαρές μας

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


<< Δέχομαι να την προσέχω και να την τιμάω αιώνια στης λύπες και στης χαρές μας.....
Η Ασία χαμογέλασε ψεύτικα και πήρε μια βαθιά ανάσα όταν ήρθε η σειρά της....

Ήταν τρελό στο μόνο μέρος που έβγαζε το μονοπάτι ήταν μια μεγάλη εκκλησία,ο Τζέιμς άφησε την ανάσα του να βγει με δυσκολία απτά πνευμόνια του και κάθησε πάνω σε ένα σκαλί έξω από την εκκλησία κρύβοντας με τα χέρια του το πρόσωπο του..
" Που μπορεί να είσαι...σήκωσε ψηλά το κεφάλι του κοιτάζοντας τον ουρανό..
<< Όντιν δώσε μου ένα σημάδι....

<< Ασία δέχεσαι για άντρα σου τον Τζάρεντ στα καλά και στα κακά μέχρι να σας χωρίσει ο θάνατος?
το κορμί της μουδιασε η ανάσα μέσα της κόπηκε,όχι δεν μπορούσε να το κάνει αυτό φοβόταν όχι δεν μπορούσε αηδιαζε και μόνο στην σκέψη να αφησει αυτόν τον άντρα να την αγγίξει.... τραβήχτηκε μακριά του και άρχισε να τρέχει προς την έξοδο της εκκλησίας ...η φωνές πίσω της ήταν αδιάφορες στην λογική της καρδιάς της..

VIKINGS - εισαι δικιά μουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang