οσα νιώθω

1.6K 191 11
                                    

Η πόρτα της καμπίνας της άνοιξε και μεσα μπήκε μια μισοντυμενη γυναίκα έχοντας λερωμένο μακιγιάζ στο πρόσωπο της...
Η Ασία κοίταξε την έξοδο έτοιμη να αποδράσει μα σε ένα καράβι γεμάτο άντρες που θα μπορούσε να πάει?
Έτσι κοίταξε θυμωμένα την γυναίκα..
<< Τι θες εσύ εδώ μέσα?εκείνος σε έστειλε?
Η γυναίκα έπεσε μεθυσμένη στο κρεβάτι
<< Είμαι δική του με κάνει κάθε νύχτα δική του...έκλεισε τα μάτια της καθώς παραμιλουσε
Η Ασία άνοιξε τα μάτια της διάπλατα νιώθοντας τον θυμό μέσα της να βράζει..
<< ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΠΑΕΙ!!!!
η Ασία έτρεξε θυμωμένη έξω και βλέποντας τόσους μεγαλόσωμους άντρες δεν είχε άλλη έξοδο να επιλέξει..έτρεξε και ανέβηκε πάνω στο ξύλο του πλοίου ανοίγοντας τα χέρια της σαν πουλί... έκλεισε τα μάτια της και ένιωσε το αεράκι να φυσάει το πρόσωπο της....
Άκουσε το ξύλο να τρίζει και μια βαριά ανάσα δίπλα της..άνοιξε τα μάτια της και βρήκε εκείνον τον βάρβαρο κοντά της με ανοιχτά τα χέρια όπως εκείνη και τα μάτια του κλειστά,η ανάσα της κόπηκε βλέποντας τον και δεν ήξερε το γιατί,το χέρι του ακούμπησε ξυστά το δικό της και ένα απαλό χαμόγελο χαράχτηκε στα χείλη του...η Ασία πρόσεξε ένα μαύρο τατουάζ στην πλάτη του το οποίο ήταν ένα σπαθί που στην κορφή του είχε φτερά αγγέλου,η Ασία άθελά πήγε να πέσει μα κράτησε σωστά την ισορροπία της..
<< ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΕΔΏ?ΦΥΓΕ ΘΑ ΠΈΣΩ...
ο Τζέιμς άνοιξε τα μάτια του απαλά γυρίζοντας στα πλάγια το κεφάλι του για να την κοιτάξει..
<< Αν πέσεις θα πέσω..
<< Τι?γιατί?όχι φύγε θα πέσω μόνη.
Ο Τζέιμς σήκωσε το ένα πόδι του στον αέρα μένοντας σταθερά στο ένα του πόδι..
<< Πέσε και θα πέσω...
<< Γιατί το κάνεις αυτό ε? γιατί?
<≤ είμαι Βίκινγκς μην ρωτάς το γιατι όταν μας παθιάζει κάτι καιγόμαστε μέσα μας.
≤< εγώ σε παθιαζω?
Της έριξε ένα έντονο βλέμμα και πήρε μια βαθιά ανάσα
<< Πέσε μην αργείς...
<< Θέλω να πέσω μόνη όχι μαζί σου αγρικε
<< Δεν θα μολύνω το νερό δεν θα σε αγγίξω καν .
<< Είσαι τρελός θα πεθάνεις
<< Έχει τύχει να κολυμπάω έναν ολόκληρο μήνα για να φτάσω στο χωριό μου η αντοχή μου μπορεί να σε σώσει..
Η Ασία κατέβηκε κάτω και πάτησε στο ξύλινο δάπεδο.
<<Θέλω να γλιτώσω από εσένα δεν με αφήνεις ούτε να πεθάνω μόνη μου..
Ο Τζέιμς με έναν σάλτο βρέθηκε μπροστά της ,μια ανάσα απτά χείλη της.. έσκυψε κοντά στο αυτι της ψιθυρίζοντας της
<< Ακόμα να το καταλάβεις?μου ανήκεις όπου και να πας θα σε βρω...
Η Ασία σήκωσε το χέρι της δίνοντας του ένα δυνατό χαστούκι στο πρόσωπο..
Ο Τζέιμς έμεινε ακίνητος τόσο κοντά της ενώ για μια στιγμή την κοίταξε με ένα θλιμμένο βλεμμα το οποίο φρόντισε να κρύψει,η Ασία όμως ένιωσε έναν πόνο στο στήθος της,τα μάτια του ήταν τόσο εκφραστικά που δεν μπορούσες να τα κοιτάς πληγωμένα..
<< Πήγαινε στην καμπίνα σου σε περιμένει η γυναίκα που στολίζει της νύχτες σου...
Τα φρύδια του έσμιξαν απότομα...
<< Γυναίκα ?στο δικό μου καράβι μια σκλάβα?
Τον είδε εξαγριωμένο να τρέχει πίσω στην καμπίνα του ..
Ο Τζέιμς κοίταξε την μισοντυμενη γυναίκα στο κρεβάτι του και φώναξε ένα όνομα ...η Ασία τον παρατηρούσε γεμάτο θυμό.μολις ο άντρας ήρθε στο δωμάτιο ο Τζέιμς έβγαλε το σπαθί του και το τοποθέτησε στον λαιμό του
<< ΣΟΥ ΑΠΑΓΌΡΕΥΣΑ ΣΚΛΆΒΕΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΆ ΣΕ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΚΑΜΠΊΝΑ...
ο Τζέιμς τον τράβηξε εξαγριωμένος έξω απτην καμπίνα και με αρκετή δύναμη τον σήκωσε στον αέρα και τον πέταξε μέσα στο νερό...η Ασία που παρατηρούσε με κομμένη ανάσα έτρεξε και κοίταξε τον άντρα να προσπαθεί να κολυμπήσει στα μαύρα νερά...
<< ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΈΚΑΝΕΣ ΑΥΤΌ?
<< ξέρεις ότι την βίαζε?της έκανα χάρη την ελευθέρωσα..
<< Και εμένα?εμένα γιατί με κρατάς εδώ?γιατί είμαι με έναν ξένο με ένα κτήνος?ΜΕ ΠΉΡΕΣ ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΓΑΠΏ ΓΙΑΤΊ?
Γύρισε και την κοίταξε με απόλυτη ηρεμία..
<< Μου εκλεψες ένα σακί χρυσό περνάνε τα χρόνια και έρχομαι και στο παίρνω πίσω,ο χρυσός δεν ήταν δικός σου ήταν δικός μου και με τα χρόνια δεν τον ξέχασα...
<< Είσαι τρελός ,τι είναι αυτά που λες?
Την τράβηξε απαλά και την έβαλε μεσα στην καμπίνα βγάζοντας έξω την άλλη γυναίκα.
<< Δεν θέλω να σε ρίξω απτά σύννεφα γυναίκα μα μην εμπιστεύεσαι όσα σου είχαν πει,...
<< Και πρέπει να εμπιστευτώ εσένα?
<< Θα σου φέρω​ φαγητό..
<< Σε ρώτησα κάτι,ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΤΟ ΦΑΓΗΤΌ ΣΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΦΎΓΩ..
<< ανήκεις σε εμένα..
<< ΓΙΑΤΙ ΑΝΉΚΩ ΣΕ ΕΣΕΝΑ?ΓΙΑΤΙ?ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΦΎΓΩ ΘΈΛΩ ΝΑ ΦΎΓΩ ΣΕ ΜΙΣΏ ΣΕ ΜΙΣΏ.
εκείνος έσκυψε το κεφάλι μα το βλέμμα του παρέμεινε σκοτεινό..
<<Είμαι Βίκινγκς Ασία δεν με νοιάζει αν με μισείς..
Νιώθοντας ριμαγμενη μέσα της έτρεξε θυμωμένη χτυπώντας τον δυνατά στο πρόσωπο και στο σώμα,εκείνος έμεινε άγαλμα μπροστά της αφήνοντας την να τον χτυπάει σε κάθε σημείο του σώματος του,ο θυμός της όμως δεν έλεγε να φύγει από μέσα της ,τότε εκείνος της έπιασε απότομα το χέρι σταματώντας την και κοιτάζοντας τα δακρυσμένα μάτια της..
<< Μην κλαίς!!!χτυπα με μα μην κλαίς..
Η Ασία ένιωσε έναν ακόμα ποιο δυνατό πόνο μέσα της
<< Πονάω!!!!
Του είπε γεμάτο ειλικρίνεια...
Ο Τζέιμς τράβηξε απαλά το χέρι της με το σημάδι κολλώντας τα χείλη του πάνω του..αυτό την έκανε να πάρει μια δυνατή βαθιά ανάσα...

VIKINGS - εισαι δικιά μουOnde histórias criam vida. Descubra agora