μου χρωστάς εναν ακόμη χορό

539 63 7
                                    

Κοίταζε το ανέκφραστο πρόσωπο του νιώθοντας μέσα της κομμάτια,τα δακρυσμένα του μάτια χάραξαν σημάδια στην καρδιά της, κανείς δεν την είχε αγαπήσει με αυτόν τον τρόπο,και ο Τζέιμς όσο σκληρός και αν ήθελε να μοιάζει,μέσα του έκρυβε το παιδί που χρόνια πίσω προσπάθησαν να σκοτώσουν...
Κάθισε απαλά κοντά του κρατώντας του σφιχτά το χέρι,τα μάτια της δακρυσμένα έπεσαν πάνω στα σοβαρά δικά του..
<< Τι μπορώ να κάνω ώστε να γελάσεις;δεν αντέχω να σε βλέπω έτσι...
<< Σκούπισε τα μάτια σου γυναίκα, έχουμε έναν μεγάλο δρόμο να διασχίσουμε,το μέσα μου  δεν πρέπει να σε θλίβει,είναι οι στιγμές που με χτυπάνε και μου δείχνουν πως ως εδώ έφτασα πέφτοντας, πέφτοντας με σήκωσα,δεν πρέπει να λυπάσαι που έσπασα με αυτόν τον τρόπο,απόψε σου είπα τα πάντα με αυτά τα δάκρυα,απόψε σου μίλησε η καρδιά μου...
Δάγκωσε απαλά τα χείλη της , σηκώνοντας το κορμί της γεμάτο κούραση..
<< Οι άνθρωποι που αγαπούσες σε πλήγωσαν,σε έβαλαν να κάνεις κακό σε ένα παιδί,σε κοίταξαν με σοβαρότητα και όχι αγάπη,μπορώ να καταλάβω τι νιώθεις,δεν έζησα με αυτόν τον τρόπο μα αγαπώντας σε έμαθα να καταλαβαίνω,όταν σε γνώρισα κατάφερα να δω μονάχα τον εξωτερικό σου σκληρό κόσμο,δεν άφησες περιθώριο να κοιτάξω πίσω απτην μάσκα σου,φοβοσουν πως θα σε μισήσω αν μάθαινα τι εκανες και ποιος ήσουν, προσπάθησα να σε μάθω γράμματα όχι επειδή ήθελα να σε αλλάξω,μήτε επειδή ήθελα έναν κύριο δίπλα μου,δεν ήθελα να φοράς ακριβά ρούχα μήτε να βγαίνεις από παλάτι,ήθελα να σου μάθω γράμματα ώστε να μάθεις να γράφεις τα ποιήματα που τόσο ήθελες,το εσύ και το εγώ θυμάσαι; Σε αγάπησα από την πρώτη μας στιγμή,το πρώτο μας λεπτό, ήσουν για εμένα τα πάντα,φώναζα έκλαιγα , προσπάθησα να αυτοκτονήσω,και όλα αυτά γιατί μου έλειπαν μερικά κομμάτια που πίστευα πως ήταν οικογένεια μου,όταν στάθηκες πάνω σε εκείνη την σανίδα για εμένα , ΣΑΓΑΠω και θα σε αγαπώ για πάντα,δεν με νοιάζει ποιος ήσουν πριν με ενδιαφέρει πως αυτό που εγώ γνώρισα που εγώ έμαθα, ξεπέρασε τα όρια του έρωτα μου,πριν μάθω ότι ο άρον φταίει που σκότωσες τον αδερφό σου,όταν μετά από δύο χρόνια γύρισες δεν ένιωσα φόβο,ήξερα πάντα ποιος είσαι,δεν έφυγα επειδή σε φοβήθηκα τζειμς,ποτέ μου δεν σε φοβήθηκα,έφυγα για να σώσω το παιδί που ένιωθα μέσα μου,εκείνη την νύχτα σε περίμενα να γυρίσεις για να σου πω τον λογο που ένιωθα αρρωστη,ήμουν έγκυος στο παιδί σου,αν έφυγα ήταν για να το σώσω....
Της χάιδεψε απαλά τα μαλλιά φιλώντας της γλυκά τα χείλη...
<<Έλα ξάπλωσε στην αγκαλιά μου...
Εκείνη θέλοντας να τον κάνει να γελάσει , σήκωσε το κορμί της φορώντας το απαλό κοντό της νυχτικό κάνοντας μια γρήγορη στροφή μπροστά του...
<< Θα σου χορέψω...
Το χαμόγελο του της έκοψε την ανάσα,σήκωσε ειρωνικά το φρύδι του καθιζοντας πίσω στα μαξιλάρια στηριζόμενος στους αγκώνες των χεριών του ώστε να κοιτάζει καλύτερα...
Λύγισε το κορμί της τινάζοντας πίσω τα μακριά μαύρα μαλλιά της ,αυτό τον έκανε να ανοίξει απαλά τα χείλη του κοιτάζοντας την σκοτεινά..
Άρχισε να σπάει το κορμί της μπροστά του κάνοντας απότομες στροφές,ενώ δίχως δεύτερη σκέψη , ανέβηκε στο κρεβάτι μπροστά του κοιτάζοντας τον έντονα στα μάτια καθώς τίναζε τα μαλλιά της στο πρόσωπο του,
Η ανάσα του έγινε γρήγορη και έντονη καθώς τον πλησίαζε περισσότερο τραβώντας τα χείλη του σε ένα γρήγορο φιλί...
Ύστερα σηκώθηκε ξανά πάνω κάνοντας στροφές Μπροστά του ,αργές στροφές που έκανε το φόρεμα της να ανεβαίνει επικίνδυνα..
Ένας δυνατός αναστεναγμός ξέφυγε αυτά χείλη του,ενώ όταν τα μάτια της έπεσαν στα δικά του εκείνος κατέβασε αργά το βλέμμα! πάνω στο κορμί της , κάνοντας την να χάσει τα βήματα της, κάνοντας την να σταματήσει,
<< Συνέχισε!!!!συνέχισε δίχως αυτό το φόρεμα..
Εκείνη πάγωσε κάνοντας ένα βήμα πίσω..
<< Δεν δεν γίνεται δίχως το το φόρεμα μου..
Σηκώθηκε απτην θέση του πλησιάζοντας την με γρήγορες κινήσεις, γονάτισε μπροστά της πιάνοντας το τελείωμα του φορέματος στα δυνατά του χέρια,της έριξε ένα σκοτεινό βλεμμα σκίζοντας το στα δύο....ύστερα σηκώθηκε μπροστά της κάνοντας βήματα πίσω, καθιζοντας πάλι στα απαλά του μαξιλάρια...
Εκείνη προσπάθησε να καλύψει το κορμί της με τα χέρια της ,τον κοίταξε γεμάτη ντροπή στα μάτια αντικρίζοντας τα δικά του να ταξιδεύουν στο κορμί της..
<< Χόρεψε μου..κάνε ότι και πριν ...
Εκείνη ρίχνοντας τα μαλλιά της μπροστά της,έκανε μια στροφή νιώθοντας πως θα πέσει,τα μάγουλα της είχαν κοκκινίσει επικίνδυνα...
Και όλο περισσότερο τα μάτια του κοιτούσαν...η έκφραση του σκοτεινή ενώ τα χέρια του έσφιγγαν επικίνδυνα το σεντόνι..
Καθώς η Ασία συνέχιζε τις στροφές τινάζοντας τα μαλλιά της και σπάζοντας σε κύματα το κορμί της ,το κορμί του Τζέιμς πονούσε κοιτάζοντας την,έκλεισε σφιχτά τα μάτια του παίρνοντας μια βαθιά ανάσα και ύστερα σηκώθηκε τραβώντας την πάνω του..
Τα μάτια της ενώθηκαν στα δικά του..
<< Χόρεψε ...
<< Πως ?με κρατάς..
<< Χόρεψε ....
Εκείνη άρχισε να χορεύει μέσα στην αγκαλιά του καθώς το κορμί του ήταν πάνω στο δικό της ,τα χέρια του έσφιξαν τα μαλλιά της,ενώ το κεφάλι του είχε κρυφτεί στον λαιμό της,όσο η Ασία έσπαγε το κορμί της το δικό του την ακολουθούσε μένοντας σταθερά πάνω της ..τα χείλη του έψαξαν τα δικά της σηκώνοντας την πάνω του και κολλώντας την στον ξύλινο τοίχο της κάρφωσε τα χέρια της πίσω της φιλώντας τον λαιμό της...τα βλέμματα τους συναντήθηκαν και τα χαμόγελα τους ενώθηκαν.....

Τότε η πόρτα χτύπησε δυνατά και έντονα,ο Τζέιμς γύρισε στο μέρος του χτυπου κοιτάζοντας την σιωπηλός...
<< Θα μου χρωστάς έναν ακόμη χορό ακους;
Εκείνη κούνησε καταφατικά το κεφάλι της , αφήνοντας την να πατήσει στο έδαφος...
<< Ντύσου,..
Της είπε προσπαθώντας να στρώσει σωστά τα ρούχα του ενώ καθετί μέσα του ήταν ακόμη ταραγμένο,

VIKINGS - εισαι δικιά μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora