πες μου πως με αγαπάς...

716 82 13
                                    

Η βροχή έπεφτε με δύναμη στο παράθυρο κάνοντας τους να χαμογελάνε από ευτυχία ακούγοντας την, εμοιαζε με απαλή μουσική,μια μουσική που άγγιζε τόσο έντονα την καρδια σου θυμίζοντας σου το πόσο βαθιά ερωτευμένος ήσουν..το τζάκι είχε κιόλας σβήσει αφήνοντας το φεγγάρι να λούσει με φως το δωμάτιο βρίσκοντας τους αγκαλιά κάτω από βαριά σκεπάσματα,ο μικρός Τζέιμς είχε Μπει στη μέση και εκείνοι τον είχαν αγκαλιάσει όσο ποιο σφιχτά μπορούσαν ώστε να μην κρυώνει,
<< Τζέιμς θα μου απαγγείλεις ενα ποίημα;
Είπε το παιδί...
Τα φρύδια του Τζέιμς έσμιξαν μεταξύ τους κοιτάζοντας την ασια με περιέργεια..
<< Ένας Βίκινγκς ποιήματα;
Ο μικρός γέλασε δυνατά κάνοντας τον να νιώσει ακόμη ποιο ευτυχισμένος..
<< Δεν είμαι καλός στα ποιήματα μπορώ όμως να προσπαθήσω μονάχα για εσένα ...

<< Να ήμουνα ένα χαρτί και εσύ να ήσουν πένα να γράφεις πάνω στο κενό και εγώ να ζω για σένα..
Να ήμουνα στον ουρανό μοναχα ένα αστερι κι όταν θα πέφτω στο κενό εκείνη να το ξέρει...
Να ήμουνα ο άνεμος και εσύ να μείνεις σώμα ,να σε χαϊδεύω χωρίς να ξες το πως υπάρχω ακόμα,
Να ήμουνα δυο καρδιές μέσα απτό κορμί σου όταν θα σπας σαν το γυαλί να γίνω η δική σου...
Να ήμουνα με στο μυαλό για σένα μια αγάπη,αυτή που όταν θα πονάς δεν θα ζητάει κάτι,να ήμουνα με στην καρδιά με άλογο ιππότης και όταν θα έρθουν οι κακοί να μείνω στο πλευρό της.να ήμουνα σαν κεραυνός και να της λέω υπάρχω κι όταν θα κλαίει μοναχή εγώ ψηλά να αστραφτω..να ήμουνα η αγάπη της για μένα να μιλούσε για μένα εκείνη μονάχα αιώνια να ζούσε,
Ο μικρός Τζέιμς κοίταζε τον Βίκινγκς με λατρεία,ενώ η Ασία προσπαθούσε να κρύψει τα δάκρυα της.
<< Είσαι ερωτευμένος με την μαμά μου;
Η καρδιά του Τζέιμς ράγισε πρώτη φορά δίχως να ξέρει τι θα έπρεπε να πει..
<< Είσαι μικρός μα όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις πως ζούμε για τον έρωτα,είμαστε γενναίοι, παλεύουμε και ζούμε για την τιμή μας,μα όλα αυτά δεν αρκούν,σκέψου πως θα ήταν η ζωή δίχως έρωτα,οι καρδιές υπάρχουν για να αγαπούν,και η δική μου αγαπάει, μίσησε με μα!!η καρδιά μου λατρεύει την μαμά σου...
Το παιδικό χέρι του Τζέιμς έπιασε αυτό του βάρβαρου..
<< Εμένα ποίημα δεν θα μου πεις;
<< Είσαι για μένα ουρανός και μακριά μου πόνος γι'αυτό αγαπαμε πολύ για να μην νιώθω μόνος...
Γελασαν όλοι μαζί συνοδεύοντας την απαλή βροχή..
<< Πως γνώρισες την μαμά μου; Ήξερες τον μπαμπά μου?
Τι μάτια του Τζέιμς έκλεισαν απαλά μη αντέχοντας να απαντήσει..
Η Ασία ξέροντας την θέση του αντρα που αγαπούσε μίλησε σχεδόν σαν ψίθυρος..
<< Αν θες να μάθεις κάτι για τον πατέρα σου ρώτησε εμενα γιε μου,ο πατέρας σου ήταν ένας άντρας που μπήκε τόσο απότομα στην ζωή μου κάνοντας την καρδιά μου να μάθει από αγάπη,με έδιναν έτοιμη νύφη σε έναν πλούσιο άντρα,το έσκασα θέλοντας να είμαι μονάχα ελεύθερη, όταν έπεσα πάνω στο στέρνο του πατέρα σου,τα μάτια μας συναντήθηκαν κάνοντας τις καρδιές μας να ενωθούν, ο πατέρας σου ήταν ένας άντρας με τιμή,δεν ήξερε πως θα μπορούσε να γράψει ένα καλό ποιημα ,μπορουσε όμως να το διηγηθεί με μια ματιά ταξιδεύοντας σε,ο πατέρας σου ήταν είναι και θα είναι ο ποιο όμορφος άντρας που μπόρεσα να γνωρίσω,έκανε την καρδιά μου να μάθει να μην πονάει,με έσωσε από το σκοτάδι από την φωτιά και από εκείνον,με έσωσε από εκείνον διότι νόμιζε πως με σκότωνε αυτή η αγάπη,με σκότωσε μονάχα το ότι πεθάναμε και οι δύο μας,μου χάρισε εσένα και σε αγαπάω του μοιάζεις τόσο πολύ,και είμαι σίγουρη πως είναι περήφανος για εσένα ..
Το χέρι του Τζέιμς έκλεισε γύρο από αυτό του παιδιού του αφήνοντας του ένα φιλί στο μέτωπο..

VIKINGS - εισαι δικιά μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant