ιστορία

630 74 12
                                    

Μάζεψε το σεντόνι στις κλειδώσεις των ποδιών του κοιτάζοντας την έντονα στα μάτια..
<< Είμαι πολύ θυμωμένος...
<< Συγνώμη..
Ανέβηκε πάνω της κρατώντας την από την μέση..
<< Καλυτερα  να ντυθώ...της είπε σμίγοντας τα φρύδια του,τοτε το μυαλό της Ασίας της έδωσε εικόνες από την χθεσινή νύχτα κάνοντας την να γατζωθει απτά ποδια του..

Την έριξε πίσω στα απαλά κάτασπρα σεντόνια πέφτοντας πάνω από την αγκαλιά της με κλειστά θυμωμένα μάτια..τα χέρια της πέρασαν μέσα από τα μαλλιά του την στιγμή που τα χείλη του έψαξαν τα χείλη της κάνοντας τα δικά του, τότε τα χέρια της σύρθηκαν στη μέση του και στους σφιχτούς του ώμους σπρώχνοντας τον να χαμηλώσει,εκείνος δεχόμενος το έτοιμα της , χαμήλωσε κατεβαίνοντας ώστε να τον φτάνει φιλώντας τον ακόμη ποιο δυνατά, κάνοντας τα χείλη του να κοκκινίσουν..

<< Ασία είσαι καλά?
Εκείνη προσπαθώντας να διώξει τις εικόνες έκλεισε τα μάτια της μα αυτό έκανε τις εικόνες να παίξουν σαν ταινία μπροστά της...

<< Ανέβηκε στην πλάτη του περνώντας τα χέρια της γύρο Άπτον λαιμό του τραβώντας τον πίσω και φιλώντας τον δυνατά..
Τα χέρια του έπιασαν το απαλό στρώμα σφίγγοντας τα χέρια του δεξιά και αριστερά του..

Τον κοίταξε ευθείς στα μάτια προσπαθώντας να ξεχάσει τα χάδια του πάνω της...
<< Ναι έχεις δίκιο ,το παιδί μας περιμένει θα ντυθώ αμέσως...
Σηκώθηκαν προσπαθώντας να ντυθούν όταν το αυστηρό του βλέμμα έπεσε φευγαλέα πάνω στο σκουρόχρωμο απαλό κορμί της,ένα χαμόγελο χαράχτηκε στα χείλη του προσπαθώντας να κοιτάξει αλλού...

Την τουμπαρε κλείνοντας την σφιχτά στα χέρια του, κοιτάζοντας τα θολωμένα μάτια της από τον ιδρωτα
<< Το κορμί μου σε ζητάει, μου είσαι απαραίτητη...
Τα φρύδια του έσμιξαν στην θύμηση της νύχτας τους,
<< Ασία?
Εκείνη έψαχνε ακόμη το φόρεμα της έχοντας αφήσει το σώμα της εκτεθειμένο στα μάτια του..
<< Τζέιμς μου;
<< Ντύσου..
Τα μάτια τους ενώθηκαν...

Τα χείλη του σύρθηκαν αργά στη μέση της χαράζοντας έναν δρόμο πάνω της...

<< Ντύσου...είπε μια ακόμη φορά σκεπτόμενος τα χθεσινά..
Εκείνη στάθηκε μπροστά του με ένα θλιμμένο βλέμμα τραβώντας τον από την γούνα πάνω της , μπαίνοντας μέσα από την μπλούζα του,,η ζεστασιά του κορμιού της τον έκανε να κλείσει τα μάτια..

VIKINGS - εισαι δικιά μουOnde histórias criam vida. Descubra agora