<< βασιλιά μου βρήκαμε ένα ανόητο χαμίνι για της βαριές δουλειές του κελαριού ...
<< Παίξτε με την τιμή του και φρόντισε να κάνει καλή δουλειά..
<< Μην αγχώνεστε κύριε δεν θα πάρει πολλά χρήματα...Η Ασία κατέβασε οσο περισσότερο μπορούσε το μικρό της καπέλο κοιτάζοντας τους άντρες μπροστά της...
<< Το χαμίνι,!!!!
Είπε ο ένας..
<< Ένα άπλυτο αγόρι είναι μονάχα...
Ακούστηκε μια δεύτερη φωνή ,ενώ μια τρίτη την έκανε να παγώσει στην θέση της...
<< Τι συμβαίνει εδώ;
Η φωνή του Τζέιμς ήχησε δυνατότερα από καθε άλλη φωνή στα αυτιά της..
<< Ει βαρβαρε βάλε τον μικρό να σου καθαρίσει τα παπούτσια..
Είπε γελώντας ο ένας άντρας...
Η Ασία κατέβασε ακόμα περισσότερο το κεφάλι της ώσπου ένα δυνατό χέρι έσφιξε απαλά πάνω Άπτον ώμο της..
Παρά τα βαριά της ρούχα αναγνώρισε το άγγιγμα του..
<< Καλύτερα να πας στο κελάρι μικρέ ,η άντρες εδώ πάνω δεν έμαθαν να είναι αρκετά άντρες...
<< Τι θες να πεις?
Απάντησε ένας τολμηρός φρουρός..
<< Το τι θέλω να πω είναι φανερό,η ανδρεία σου δεν υπάρχει σε αυτό το δωμάτιο ούτε πάνω σου,άφησε τον μικρό ήσυχο και μάθε πως είναι να είσαι άντρας...
Η Ασία χαμογέλασε νιώθοντας την καρδιά της πως θα σπάσει έχοντας την πλάτη της στο στέρνο του..
<< Ευχαριστώ κύριε.
Αποκρίθηκε με όσο ποιο βαριά φωνή μπορούσε κάνοντας να φύγει...
<< Ει μικρέ!!!δεν μου είπες το όνομα σου...
Η Ασία σταμάτησε για μια μόνο στιγμή κοιτάζοντας το Κενό..
<<Δεν έχω όνομα κύριε μπορείτε να με φωνάζετε όπως επιθυμείτε.....
Τα φρύδια του Τζέιμς έσμιξαν μεταξύ τους ενω πριν προλάβει να απαντήσει στον μικρό εκείνος κατέβηκε για το κελάρι!!!!<< Έλα βαρβαρε άφησε το χαμίνι και πάμε να δούμε το ποιος θα νικήσει την άσκηση και την χορεύτρια....
Ένας μορφασμός αηδιας αστραψε στο πρόσωπο του...
Δίχως όμως να πει δεύτερη κουβέντα κοίταξε μια ακόμη φορά την πόρτα του κελαριού...και ακολούθησε τους άντρες για την άσκηση...Η Ασία απτην άλλη δεν ήξερε από που να αρχίσει να μαζεύει όλοι αυτήν την ακαταστασία,ένιωσε μοναξιά βαθιά μέσα της ξέροντας πως ο νικητής θα περνούσε μια νύχτα με την χορεύτρια του!!!δεν μπορούσε να το παραδεχτεί βαθιά μέσα της όμως πονούσε από ζήλεια διότι ήξερε πως ο άντρας της ήταν ο ποιο δυνατός,ο ποιο άξιος νικητής,ήξερε πως θα νικούσε αυτό το έπαθλο,και για αυτόν ακριβώς τον λόγο πονουσε διότι μια ξένη γυναίκα θα χόρευε γυμνή μπροστά από τα μάτια ενός άντρα που είχαν κοιτάξει μονάχα εκείνη....χτύπησε με δύναμη το χέρι της σε ένα βαρέλι με ρούμι βγάζοντας έναν παραπονεμένο ήχο κλαψουρισματος......
VOCÊ ESTÁ LENDO
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romanceτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...