<< έλα Τζέιμς μου κοιμήθηκε το παιδί...
Εκείνος τον άφησε από την αγκαλιά του ακολουθώντας την έξω..
Σταμάτησαν απότομα βλέποντας μια ζεστή φωτιά στην μέση του πλοίου,και όλοι οι άντρες πίνοντας να λένε ιστορίες ...ο Τζέιμς αγκαλιάζοντας την από την μέση την βοήθησε να κάτσει πάνω σε έναν κορμό ξύλου ,
<< Βαρβαρε καλώς ήρθες στην παρέα μας ..
Ο Τζέιμς χαμογέλασε στον καπετάνιο κλείνοντας το χέρι του στο δικό της ,όταν ξαφνιασμένος είδε τον νεαρό που μια μέρα πριν είχε τολμήσει να αγκαλιάσει την γυναίκα του..έσφιξε με το χέρι του το δικό της προσπαθώντας να πάρει το βλέμμα του από τον άντρα,όταν εκείνος κάθισε απέναντι τους τότε η οργή του Τζέιμς γεννιόταν ποιο έντονη ,ποιο δυνατή...
<< Τι μπορεί να σου άρεσε πάνω του;
Τα μάτια της Ασίας άνοιξαν διάπλατα ακουγόταν τον παιδικό της φίλο..
<<Πάψε ,δεν σου επιτρέπω να μιλάς έτσι για εκείνον..
Ο Τζέιμς παρέμεινε σιωπηλός χαμογελώντας απειλητικά...
<< Είναι ένας αγράμματος βάρβαρος δίχως τρόπους, δίχως αξίες, παντρεύτηκες έναν δολοφόνο...
Η Ασία σηκώθηκε γεμάτη θυμό όταν το χέρι του Τζέιμς την τράβηξε μια ακόμη φορά κάτω..
<< Σςς Άστον να μιλήσει...
Της είπε απαλά..
Ο άντρας συνέχισε λέγοντας..
<< Μια γυναίκα σαν εσένα της αξίζει ο άντρας της να την χορεύει σωστα, αμφιβάλλω αν μπορεί να κινηθεί στον Ρυθμό..
Το γέλιο του Τζέιμς έκανε όλους τους άντρες να σωπάσουν,και την Ασία να τρομάξει..
<< Πως χορεύουν μια γυναίκα;
Ρώτησε με όση ηρεμία στην φωνή μπορούσε καθώς ο θυμός του θύμιζε θύελλα..
<< Πρέπει να σε διδάξουν τα βήματα είσαι άξεστος...
Ο Τζέιμς σηκώθηκε απότομα κάνοντας τον άντρας να αλλάξει χρώμα από τον φόβο του..
<< ώστε ο χορός είναι μονάχα ένα μάθημα σωστά;
<< Ναι σωστά..
<< Πλησίασε..
Ο άντρας πλησίασε με τόλμη τον Τζέιμς ..
<< Θα σου έλεγα να την ρωτήσεις για τον δικό μου χορό αλλά θα σε σκοτώσω και μόνο που θα της απευθυνθείς..
Έκανε πίσω το κορμί του τραβώντας απότομα την Ασία πάνω του..
<< Χορός δεν είναι μάθημα,
Την τοποθέτησε πάνω στο κορμί του κολλώντας την όλο και ποιο σφιχτά πάνω του
<< Χορός είναι τα σώματα που ταίριαξαν,
Κουνήθηκε στην αγκαλιά της κάνοντας την να αναπνέει με δυσκολία..
<< Χορός είναι να ακούς τις ανάσες της να κόβονται εξαιτίας σου..
Γύρισε απότομα το πρόσωπο του σέρνοντας την μύτη του πάνω στην δική της χαμηλώνοντας το βλέμμα του..
<< Χορός είναι να είσαι το ενα της ..
Κόλλησε δυνατά τα χείλη του στα δικά της καθώς κινούσε το κεφάλι του απαλά, χορεύοντας με το στόμα της
Τραβήχτηκε μακριά της κοιτάζοντας σκοτεινά τον άντρα απέναντι του,
<≤ δεν σου έμαθε καμία να χορεύεις;όταν γίνεις άντρας μιλα μου για βήματα,όλα είναι θέμα χημείας,όσο ταιριάζει σε εμένα πάνω σου δεν κολλάει....
YOU ARE READING
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romanceτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...