αλλος κόσμος ο κόσμος μας...

636 79 21
                                    

Ο πυρετός κατέκλυσε ολόκληρο το κορμί του και όμως δεν είχε τα μάτια του ανοιχτά,ήταν ριγμένος σε ένα δάσος,ένα πυκνό δάσος, τρία μαύρα άλογα πέρασαν ξυστά από δίπλα του δίχως να τον κοιτάξουν,ενώ τα πόδια του ήταν γυμνά στο υγρό χωμα ήταν μόνος, ...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ο πυρετός κατέκλυσε ολόκληρο το κορμί του και όμως δεν είχε τα μάτια του ανοιχτά,ήταν ριγμένος σε ένα δάσος,ένα πυκνό δάσος, τρία μαύρα άλογα πέρασαν ξυστά από δίπλα του δίχως να τον κοιτάξουν,ενώ τα πόδια του ήταν γυμνά στο υγρό χωμα ήταν μόνος, κοίταζε τις σταλες της βροχής να πέφτουν δίχως να τον αγγίζουν και ένιωσε ακόμη ποιο μόνος,περπάτησε πατώντας φωτιά και ύστερα χιόνι,περπάτησε σε ζεστη και κρύο, περπάτησε ώσπου έφτασε πάνω από το κενό,εκεί που ένας άντρας τον περίμενε με ανυπομονησία..ο Τζέιμς χαμογέλασε πλησιάζοντας τον άντρα αργα ρίχνοντας τα μάτια του στον ορίζοντα εκεί που φώτιζε ένας χαμένος ήλιος.
<< Ήρθες!!
<< Είναι η ώρα μου λοιπόν;
<< Ναι είναι...
Το χαμόγελο του δεν έπαυε να χτυπάει φωτεινά το πρόσωπο του,τα μάτια του ομως έκλαιγαν διότι την είχαν χάσει,τα μάτια του δεν κοιταζαν πλέον τα δικά της..
<< Εκείνη θα είναι καλά;
<< Δεν έχω δουλειά εκεί κάτω,δεν θα την ξαναδείς..
Το χαμόγελο του έσβησε ανοίγοντας το χέρι του ώστε να κοιτάξει το σημάδι του ένα σημάδι που έλειπε.. παγωμένος γύρισε στον άντρα ζητώντας εξηγήσεις..
<< ΤΟ ΣΗΜΆΔΙ ΜΟΥ,ΤΟ ΘΈΛΩ ΠΊΣΩ..
<< Είσαι νεκρός δεν έχεις σημάδια δεν θα σου χρειαστούν εκεί όπου θα μεταβείς..
Έπεσε στα γόνατα σπάζοντας σε λυγμούς σφίγγοντας τα χέρια στο χώμα..
<< ΣΕ ΙΚΕΤΕΎΩ,δώσε μου το..
<< Της υποσχέθηκες πως θα ξυπνήσεις το θυμάσαι; Δεν κατάφερες να ξυπνήσεις ποτέ Τζέιμς,ακόμη κρατάει το σώμα σου προσπαθώντας να ρίξει τον πυρετό..
<< Όχι!!!δεν είμαι τόσο αδύναμος..δεν είμαι...
Σήκωσε το κορμί του πάνω πέφτοντας μέσα στο νερό προσπαθώντας να κολυμπήσει με μανία..
<< Από ποιον κοσμο προσπαθείς να ξεφύγεις;
Ο τζειμς δίχως να ακούει τον άντρα άρχισε να παλεύει με το νερό προσπαθώντας να φτάσει τον ορίζοντας,εκεί που λίγο φως από τον ήλιο είχε μείνει.....

<< Από ποιον κοσμο προσπαθείς να ξεφύγεις;Ο τζειμς δίχως να ακούει τον άντρα άρχισε να παλεύει με το νερό προσπαθώντας να φτάσει τον ορίζοντας,εκεί που λίγο φως από τον ήλιο είχε μείνει

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
VIKINGS - εισαι δικιά μουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang