γυναίκα

1.4K 176 21
                                    

<< το μάθημα σήμερα είναι για τους τρόπους σου!!
<< Τι έχουν η τρόποι μου γυναίκα?
<< Πρώτο λάθος δεν λες γυναίκα πρέπει να με αναφέρεις με το όνομα μου...
<< Μπορώ να σε λέω όπως εγώ θέλω..
<< Όχι Τζέιμς το σωστό είναι να προφέρεις το όνομα μου
<< Τι άλλο πρέπει να φτιάξω από πάνω μου?
<< Το ότι σκοτώνεις τόσο εύκολα κόσμο!!δεν πονάει η ψυχή σου?
<< Δεν ξέρω αν έχω ψυχή!!!
Η Ασία του χαμογέλασε αγνά και κατέβασε το κεφάλι της ντροπαλά
≤≤ παραλίγο να πεθάνεις για εμένα έχεις κάτι παραπάνω
Την κοίταξε ξαφνιασμενα..μα άλλαξε θέμα
<< Γυναι____ έκοψε απότομα την φράση του ...<< Ασία ήθελα να πω..
<< Βλέπεις έκανες ένα μεγάλο βήμα ...
<< Και ποιο είναι το δεύτερο βήμα που πρέπει να κάνω?
<< Σε τι Θεό πιστεύεις Τζέιμς?
Τα μάτια του την κοίταξαν καχύποπτα
<< Ξέρεις πολλούς θεους Ασία?
<< Τον λέτε Όντιν!!
<< Ναι έτσι τον Λεμε και ίσως δεν έχουμε εκκλησίες η εικόνες μα καπου πιστεύουμε!!!
Η Ασία πήρε ένα θλιμμένο βλέμμα κοιτάζοντας τον στα μάτια,
<< Όταν ήμουν μικρή έπαιζα θυμάμαι με τον αδερφό μου στη μεγάλη αυλή της εκκλησίας,ένας κακος άντρας θέλοντας να βλάψει τον πατέρα μου με μαχαίρωσε στην κοιλιά,,αυτό μου κόστισε πολλά..
Τα μάτια του κοκκίνισαν από θυμό
<< Τι?
<< Χάρη σε αυτή την πληγή ο γιατρός είπε πως δεν θα μπορέσω να κάνω εύκολα παιδιά,μου έδινε κάθε μήνα χάπια και ηρεμιστικά,ο πόνος είναι απερίγραπτος την κάθε φορά νιώθω πως με μαχαιρώνουν ξανά και ξανά,,δεν θα έπρεπε να πονάω μετα από τόσα χρόνια μα δημιουργήθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα μέσα μου,και ο φόβος να μην κάνω παιδί με σκοτώνει..
Τον άκουσε να βρίζει μέσα από τα δόντια του και σηκώνοντας το κορμί του πάνω πεταξε με θυμό όλα τα βιβλία στο έδαφος..
<< ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΩ ΟΛΟΥΣ ΟΛΟΥΣΣ!!!!ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΈΡΑ ΣΟΥ,ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΏΣΩ ΔΕΝ ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΈΧΕΙ!!!
η Ασία σοκαρισμένη με την αντίδραση του στάθηκε μπροστά του και του έκλεισε το στόμα με το χέρι της
<< Έλεγξε τον θυμό σου!! έλεγξε τον...
Εκείνος πήρε μια βαθιά ανάσα και τραβήξτε το σώμα του πίσω..
<<  Τζέιμς έλεγξε τον θυμό μέσα σου και σκέψου σωστά όσα λέω,ο Θεός μας δεν αγαπάει τον πόλεμο δεν φοράει πανοπλία,είναι εκεί ψηλά και ακούει της προσευχές μιας αθώας ψυχής,τότε ήμουν και εγώ μια παρόμοια ψυχή,κόντεψα να πεθάνω και τώρα απλά ζω είμαι εδώ απέναντι σου,ο Θεός είναι μέσα στης ψυχές μας μα δεν κρατάει σπαθί...
Το στήθος του άρχισε να ανεβοκατεβαίνει αργά.
<< Ξέρω ποιος είναι ο Θεός μα μην τολμήσεις να το πεις σε άλλους Βίκινγκς θα είσαι νεκρή...
Η Ασία έριξε το βλέμμα της στο χέρι του το οποίο καθώς ο Τζέιμς κούνησε είδε ένα παράξενο σημάδι πάνω του μα δεν μπορούσε να το δεί καλά..
<< Τι έχει το χέρι σου?
Εκείνος το έκλεισε σε μια γροθιά..
<< Ένα σύμβολο
<< Ένα τατουάζ σωστά?
<< Θα συνεχίσουμε το μάθημα ή θα ασχοληθούμε με τα τατουάζ μου?
Η Ασία μάζεψε όλα τα βιβλία από το έδαφος και τα άνοιξε ξανά μπροστά του..
<< Θυμάσαι πως είπαμε ότι προφέρεται αυτό το γράμμα?
<< Θυμάμαι!!
<< Έμαθες σχεδόν ολόκληρη την αλφάβητο θα ήθελες να φτιάξεις μια μικρή λέξη?
Του έδωσε ένα χαρτί και μια πένα κοιτάζοντας τον από μακριά να προσπαθεί να σκεφτεί μια πρόταση..ο Τζέιμς έμοιαζε με μωρό που τώρα έμαθε να μιλάει..
Εκείνος άφησε κάτω την πένα και της έδωσε το χαρτί έχοντας φτιάξει μια μικρή λέξη..
Τα μάτια της Ασίας έκλεισαν για λίγο κοιτάζοντας το όνομα της στο χαρτί...
<< Το όνομα μου!!!
<< Η πρώτη μου λέξη!!!
Της έκλεισε το μάτι και πήγε να βγεί έξω όταν τον έπιασε
<< Που πηγαίνεις έχουμε μάθημα?
<< Πείνασες μήπως?
<< Όχι θέλω μονάχα να κάνουμε μάθημα
Εκείνος κάθησε άλλη μια φορά δίπλα της διαβάζοντας με δυσκολία μικρα κείμενα και λέξης που ίσως τον βοηθούσαν να μάθει την καταραμένη γλώσσα..
<< Τι σημαίνει αυτό!?
<< Ποιο ;
Του είπε γεμάτη περιέργεια!!!
Ο Τζέιμς της άφησε απαλά το βιβλίο στα χέρια της και της έδειξε ένα μικρό κείμενο το οποίο η Ασία του διάβασε με μια απαλή φωνή
<< Αυτός ο έρωτας με σκοτώνει δεν μπορώ μακριά σου ούτε στο πλευρό σου,είσαι το λάθος πρόσωπο για εμένα η λάθος σταγόνα στο ποτήρι μου,αυτός ο έρωτας με έχει καταστρέψει,
Της έριξε ένα παραδομένο βλέμμα και πήρε μια βαθιά ανάσα.
<< Δεν μαρεσει ο τρόπος που το λέει είναι λάθος..
Της είπε με ειλικρίνεια
<< Μα είναι ενός ποιητή!!!
<< Μερικές φορές η ποιητές δεν έχουν συναισθήματα
<< Και ξέρει από συναισθήματα ένας άγριος?
<< Τι σε κάνει να πιστεύεις πως δεν είμαι ερωτευμένος?
Το στομάχι της έγινε κόμπος
<< Και γιατί δεν είσαι μαζί της αλλά κυνηγάς εμένα?
Την πλησίασε σέρνοντας το χέρι του ανάμεσα από της γάμπες της..
<< Δεν είπα πως είμαι!!!
Η Ασία του έβγαλε το χέρι από πάνω της και κατέβασε το βλέμμα της με κόκκινα μάγουλα...
<< Μην με αγγίζεις είναι περίεργο.
<< Σου άρεσε?
<< Τι;όχι δηλαδή όχι απλά..
<< Είναι τόσο κακό για εσάς το να σας αγγίζουν?
Η Ασία έκλεισε κουρασμένη τα μάτια της θα ήταν τελικά ακόμα ποιο δύσκολο να του μάθει τρόπους...
Ο Τζέιμς της έπιασε σφιχτά το χέρι βάζοντας της το ανάμεσα από της γάμπες του και την κοίταξε με ένα έντονο βλέμμα
<< Αν σε πείραξε που σε άγγιξα μπορείς να με αγγίξεις και εσύ...
Η Ασία άνοιξε διάπλατα τα μάτια όταν της πήρε το χέρι χαμηλά στην κοιλιά του και το έσυρε κάτω από την μπλούζα του οδηγώντας την στο να τον χαιδεψει όπου εκεινη επιθυμούσε...
Την πλησίασε και κόλλησε το κορμί του μια ανάσα απτό δικό της με το χέρι της κάτω απτην μπλούζα του... έσκυψε στο αυτί της ψιθυρίζοντας της
<< Άγγιξε με όπου επιθυμείς αν το επιθυμείς...
Η ασια τράβηξε το χέρι της δίνοντας του ένα δυνατό χαστούκι στο πρόσωπο...εκείνος δεν σταμάτησε όμως την τράβηξε πάνω του και την τουμπαρε ρίχνοντας το κορμί του πάνω στο δικό της,,τα χέρια του καθήλωσαν τα δικά της πίσω και τα χείλη του κόλλησαν στο μάγουλο της
<< Ξέρεις πώς μπορώ να σου κάνω το μεγαλύτερο κακό καταστρέφοντας σε?
Της είπε με μια βαριά και βραχνή φωνή στο αυτί της..
Η Ασία ήθελε να κλάψει μα τα χέρια του δεν την πίεζαν την κρατούσε απλά..
<< Θα με κάνεις δική σου βίαια παρά την θέληση μου?
Την κοίταξε έντονα στα μάτια
,<< Θα μπορούσα...
<< Μετά θα με σκοτώσεις?
<< Και αν δεν σε σκοτώσω μετά?
<< Θα με έχεις σκοτώσει είδη...
Την άφησε και κατέβηκε από πάνω της
<< Αν ήθελα να στο κάνω αυτό θα μπορούσα την κάθε στιγμή που κοιμάσαι στην καμπίνα μου καθώς μόνο εγώ έχω τα κλειδιά!!
<< Γιατί προσπαθείς να με τρομάξεις?
<< Δεν προσπαθώ να σε τρομάξω σε πλησιάζω με λάθος τρόπο.
<< Και ποιος θα ήταν ο σωστός?
<< Να είμαι ο αντρας που έχει γνώση και κύρος
<< Και τώρα ποιος είσαι?
<< Είμαι αυτό που δεν μπορέσεις να αλλάξεις με ένα βιβλίο,είμαι Βίκινγκς και εμείς η Βίκινγκς έχουμε μια φωτιά να καίει βαθιά μέσα μας,δεν θέλω να είμαι κύριος έχω δει άντρες με καλά ρούχα να φέρονται χειρότερα από εμάς σε αθώες γυναίκες και εχω πιάσει τον εαυτό μου να μην θέλω να είμαι τίποτα απτά δύο έτσι κράτησα μια διαφορετική πλευρά δεν είμαι κάνεις είμαι απλά εγώ..
Την πλησίασε αργά και γονάτισε μπροστά της βάζοντας τα χέρια του στα δύο της πόδια..
<< Και όσο για...
Έσυρε της παλάμες του στα σκουρόχρωμα πόδια της και τα πέρασε μέσα από το φόρεμα, δίχως να το σηκώσει κόλλησε τα χείλη του στην κοιλιά της
Ύστερα σήκωσε το βλέμμα του στα μάτια της
<< Μου μίλησες για τον Θεό σου μου είπες πως δεν έχει λερώσει τα χέρια του με αιμα,ο Θεός σου θα σου χαρίσει παιδιά γιατί ούτε εσύ λερωσες τα χέρια σου με αίμα,μην κλάψεις ποτέ από φόβο πως δεν θα γίνεις μάνα ,εγώ θα σου χαρίσω όσα παιδιά μου ζητήσεις, θα σε κάνω μάνα πολλές φορές γυναίκα....

VIKINGS - εισαι δικιά μουDove le storie prendono vita. Scoprilo ora