πέντε χρόνια

1.9K 190 18
                                    

< ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΟΝ ΘΥΣΑΥΡΟ ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΈΝΩΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΘΆΝΟΥΝ ΟΛΟΙ..
<< ΘΑ ΠΛΗΡΏΣΟΥΝ!!!! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΊΣΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΉΚΕΙ...
αυτά ήταν τα μόνα λόγια που άκουγες είχε δημιουργηθεί ένας μεγάλος πανικός με αφορμή άντρες πάνω στον θυμό τους να τσακώνονται και να χτυπάνε ο ένας τον άλλον,ο αρχηγός Όλαφ και ο αρχηγός Άσγκαρντ είχαν μείνει μόνη τους σκεπτική μα και με θρήνο καθώς ο ένας έχασε την κόρη του και ο άλλος την ένωση του γιου του, κανείς δεν ήξερε που και ποιος την ειχε πάρει το μόνο που μπορούσαν να νιώσουν ήταν προδοσία και λύπη,η γονείς της Ασίας αγκάλιασαν ο ένας τον άλλον παίρνοντας δύναμη από τον Θεό Όντιν...
<< Όλαφ η κόρη μου πρέπει να έρθει πίσω εδώ ανήκει είναι μια από εμάς!!!!!!
Ο Όλαφ γύρισε και κοίταξε τον πανέμορφο γιο του ένα σκουρόχρωμο μωρό με μελαχρινά εκφραστικά ματάκια και απαλά χείλη,,
<< Ο γιος μου θα την φέρει πίσω σε εμάς ...
<< Όλαφ αν δεν βρεις την κόρη μου θα σας σκοτώσω όλους όλους Όλαφ..
<< Άσγκαρντ έχεις το λόγο μου ο γιος μου θα την βρει και θα την φέρει πίσω σε εμάς,η κόρη σου θα γυρίσει εκεί που ανήκει ,στους Βίκινγκς!!!!!
Σήκωσαν την κούπα με το ποτό τους φωνάζοντας ομόφωνα"" ζήτω ο Όντιν"""

...πέντε χρόνια μετά...
... << ΤΖΕΙΜΣ !!!!!!ΤΖΕΙΜΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΓΥΡΙΣΕ ΑΠΤΌ ΤΑΞΊΔΙ.

Ο Τζέιμς έτρεχε γεμάτος χαρά ρίχνοντας το παιδικό κορμί του μέσα στο νερό......καθώς τα πλοία των Βίκινγκ έφταναν πίσω στα πάτρια εδάφη της Σκανδιναβίας, έχοντας κερδίσει λάφυρα και σκλάβες,,ο Τζέιμς σταμάτησε να τρέχει όταν το νερό του κάλυψε το σώμα ,κοίταζε με προσοχή τους άντρες της φυλής του να τραβάνε μισοντυμενες γυναίκες της οποιες είχαν φέρει με το ζόρι σε μια ξένη πατρίδα για εκείνες... έσκυψε το κεφάλι του και έκανε μεταβολή βγαίνοντας απτό νερο και καθιζοντας απαλά πάνω στην κάτασπρη άμμο, κοιτάζοντας έναν διαφορετικό ορίζοντα να ανοίγεται μπροστά του, γυρίσει απαλά το χέρι του κοιτάζοντας το σημάδι του ρουνου πάνω του , χαμογέλασε παιδικά και κοίταξε ξανά τον ορίζοντα...

Αγγλια τώρα

<< γιατί ζείτε; γιατί ζείτε μίζερη και δυστυχισμένοι; γιατί ζείτε με θυμό και καταπιεσμένα συναισθηματα;ο Θεός είπε αγαπάτε αλλήλους, βγείτε εκεί έξω και δώστε μια απλόχερη αγκαλιά σε όσους κρυψατε πως τους αγαπάτε,μην ζείτε στον θυμό σας ή στην λύπη σας , είμαστε μπογιά σε ξεχασμένο καμβά ζούμε μέχρι το χρώμα να στολίζει ζωηρά ένα κενό χαρτί, ζήσε γιατί πρέπει να ζήσεις,ξέχασε τους εχθρούς και πάλεψε για την ευτυχία σου είτε είσαι φτωχός είτε πλούσιος,έχουμε ίδια σάρκα ίσως διαφέρουν η ψυχές μας μα αδέρφια μου ο Θεός είναι  μέσα στης καρδιές σας ,έχω κάνει λάθη δεν είμαι το παιδί που ο Θεός θέλησε να είμαι, έχασα την γυναίκα μου μα έχω μια όμορφη κόρη, πάρτε την δύναμη από τα παιδιά σας και ότι λάθη έχετε πράξη πέστε στα γόνατα με μετάνοια και κοιτάξτε εκεί ψηλά με αγνή καρδια,ο Θεός ποτέ δεν σας άφησε ποτέ δεν σας γύρισε την πλάτη εμείς τον αφήσαμε,ο Θεός δίνει απλές δοκιμασίες που εμείς της κάνουμε μεγάλους άθλους,βρες τον τρόπο να ανοίξεις την πόρτα κάθε δοκιμασίας, βρες τον τρόπο να χαμογελάς όταν τα πάντα καταστρέφονται,μην φοβάσαι που περπατάς σε ανοιγμένη γη,τα φτερά του παντοδύναμου θα  σε καλύψουν,αμήν αδέρφια μου....

VIKINGS - εισαι δικιά μουOnde histórias criam vida. Descubra agora