Τα πόδια της ήταν τυλιγμένα γύρο του καθώς τα χείλη του φιλούσαν απαλά τον λαιμό της...
<< Τζέιμς;
<< Μμμ..
Τον τράβηξε απότομα πάνω σφίγγοντας το πρόσωπο του στα χέρια της...
<< Κοίτα με στα μάτια θέλω να βλέπεις πως λιώνω για σένα...
Τα μάτια του πάγωσαν πάνω στα δικά της ενώ τα χέρια του έπεσαν μουδιασμενα στην μέση της...
≤≤ μου ζητάς να σε κοιτάζω καθώς κάνω αυτό?...
Την έσφιξε απότομα πάνω του κόβοντας της την ανάσα ενώ τα χέρια της μπήκαν με δύναμη τους ώμους του...
<< Σφιξε με ακόμα ποιο δυνατά,άγγιξε με...
Το κεφάλι του μπήκε στον λαιμό της καθώς τα χέρια της ταξίδευαν στην πλάτη του...
Ενα απαλό επιφώνημα βγήκε από τα χείλη του σαν αναστεναγμός καθώς σύρθηκε απαλά στην αγκαλιά της..
<< Τζε_ Τζέιμς;
<< Μαρεσει όταν λες το όνομα μου,συνέχισε ...
Τα μάτια της έκλεισαν σφιχτά
<< Συνέχισε..
<< Τζέιμς..
<< Ξανά...
Τον έσφιξε δυνατά στην αγκαλιά της αφήνοντας τα δάκρυα της να πέσουν πάνω στο κορμί του..
<< Σε αγαπώ...
Τα φρύδια του έσμιξαν μεταξύ τους ακούγοντας την λέξη στην οποία είχε αδυναμία...
≤≤ και εγω......................................................................................
Έσυρε τα πόδια της ως το μικρό παράθυρο κοιτάζοντας το χιόνι να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της περιοχής,κάθε νύχτα που περνούσε μαζί του της θύμιζε καλοκαίρι,της θύμιζε πως ήταν η ευτυχία,την αγαπούσε και της το έδειχνε από τον τρόπο που της φερόταν,...γύρισε κοιτάζοντας το χαλαρό πρόσωπο του ριγμένο στα άσπρα σεντόνια με τα χέρια του να καλύπτουν το πρόσωπο του και την ανάσα του να βγαίνει απαλή από μέσα του..
Ένας ξαφνικός πόνος στην κοιλιά την έκανε να πέσει στα γόνατα χλωμή με δάκρυα στα πονεμένα της μάτια...
<< Γιατρεψε τον πόνο που νιώθω μέσα μου,βγάλε το μαχαίρι που χρόνια πριν με καταδίκασαν στον πόνο,δεν μου αξίζει αυτή η ζωή , χρειάζομαι μονάχα εσένα ...
Σηκώθηκε με δυσκολία βγαίνοντας έξω στο παγωμένο χιόνι ώστε να πάρει καθαρό αέρα...
Τότε τα μάτια του άνοιξαν και ενα καταπιεσμένο δάκρυ έπεσε κουρασμενα πάνω στα χλωμά σεντόνια σφίγγοντας τα πληγωμένα στα χέρια του..........
Έριξε το κορμί της πάνω στο χιόνι κοιτάζοντας τον συννεφιασμένο ουρανό κατάματα....
<< Είμαι αμαρτωλή που αγαπάω;δεν θα γίνω ποτέ καλά;αν ήξερα που είχα κάνει λάθος ίσως μπορούσα να το διορθώσω,μα δεν μπορώ να καταλαβω σε ποιον έκανα εγώ κακό..
Ο Τζέιμς ξάπλωσε δίπλα της στο παγωμένο χιόνι κοιτάζοντας την ομορφιά στο πρόσωπο της..
<< Πονάς;
<< Όχι..
Γύρισε το κεφάλι του στα πλάγια κοιτάζοντας τα πληγωμένα μάτια της
<< Και εγώ πονάω..
Γύρισε ξαφνιασμένη κοιτάζοντας τον ...
<< Πονάς;
<< Μμμ..
Έσυρε το κορμί της μπαίνοντας στην αγκαλιά του
<< Που πονάς;
Της έσφιξε το χέρι βάζοντας της το πάνω στην καρδιά του..
<< Εδώ...
<< Γιατί;
<< Δεν έχει σημασία..
<< Γιατί πονάει η καρδιά σου Τζέιμς;
Την έσφιξε ακόμα περισσότερο στην αγκαλιά του με ένα παράξενο βλέμμα που μια έμοιαζε λυπημένο και μια χαμένο..
<< Όταν καταφέρω να γιατρέψω τον πόνο σου η καρδιά μου θα είναι και πάλι καλά...
<< Πως;
<< Μην ρωτάς,δεν μπορώ να σου εξηγήσω απλά πονάω...
<< Τζέιμς εγώ.....
<< εσύ θα μείνεις σιωπηλή και εγώ θα προσπαθήσω να σε ηρεμήσω..
Του χαμογέλασε απαλά καθώς την σήκωνε σαν ήρωας μέσα στην αγκαλιά του, βάζοντας την στα ζεστά της καλύβας, και καθιζοντας έχοντας την πάνω του στην ξύλινη κουνιστή καρέκλα δίπλα από το τζάκι...
<< Κοίτα την φωτιά ασια,και κλείσε απαλά τα μάτια σου νιώθοντας την να τραβάει την παγωνιά απτο κορμί σου...άφησε την να κάψει την πληγή δίχως να αφήσει πίσω της τίποτα,κλείσε τα μάτια και ονειρεψου μας μέσα σε μια θάλασσα ο ένας να σωζει τον άλλον.....
Άκουγε την φωνή του βαθιά μέσα στο μυαλό της μα η ψυχή της ταξίδευε ακριβώς στα μέρη που της ψιθύριζε στο αυτι,είχε βρεθεί μέσα στην ποιο βαθιά θάλασσα κοιτάζοντας τον ήλιο στον ορίζοντα να πέφτει καθώς τα χέρια του ήταν δεμένα πίσω της...
<< Κατάφερα να κοιμηθώ ...
<< Σςςς άκου την θάλασσα κοίτα τον ήλιο,
<< Είναι ένα όνειρο μα ακόμα προσπαθείς να με ηρεμήσεις πως το κάνεις αυτό;δεν είσαι αληθινός..
Ένα απαλό χαμόγελο χαράχτηκε στα χείλη του..
<< Είμαι εδώ ...
<< Σε φαντάζομαι δεν είσαι αληθινά εσύ...
Την τράβηξε απότομα στην αγκαλιά του περνώνταςτο χέρι του μέσα από τα μαλλιά της..
<< Άφησε το να περάσει,είμαι εδώ κοντά σου....Η νύχτα τους βρήκε αγκαλιά καθώς και η δύο είχαν αποκοιμηθεί διόλα από τζάκι
VOCÊ ESTÁ LENDO
VIKINGS - εισαι δικιά μου
Romanceτο αίμα κυλούσε απτής φλέβες της ίδιας μας της γης, χιλιάδες αστέρια έλαμψαν στον ουρανό καθώς νεκρή πολεμιστές μας οδηγούνταν στην βαλχαλα στην μεγαλύτερη κατοικία μέσα στο Άσγκαρντ,που για τους χριστιανούς σήμαινε παράδεισος,εκεί που η ψυχές έβρισ...