Μέρος 30ο

9 3 0
                                    

Χρήστος

''Ξανατραγουδήστε άλλη μία το τελευταίο κομμάτι, αυτή τη φορά πιο παθιασμένα''..

''εντάξει Νίκο μου, κάτι άλλο?''

''όχι Λυδία μου..το μόνο που θέλω είναι να είναι τέλεια αυτή η συναυλία. Και εσείς είστε εκείνοι στις οποίους μπορώ να βασιστώ...''

''εντάξει ρε Νίκο, την ξέρουμε τη δουλειά μας, κι εμείς αυτό θέλουμε..φτάνει! '' με το που με ακούει αμέσως σταματάει και απλά μας κάνει νόημα να συνεχίσουμε. Κι εμείς είμαστε αγχωμένοι για τη συναυλία που πλησιάζει, αλλά ο Αυγέρης νομίζω πως είναι υπερβολικός. Μας εξαναγκάζει κάθε μέρα να κάνουμε 8 ώρες πρόβα τα ίδια και τα ίδια τραγούδια. Όχι εντάξει, είναι πάααρα πολύ υπερβολικός.

''α δεν σας είπα. Έχετε μια νέα πρόταση για συνεργασία. Είναι ένας ανερχόμενος τραγουδιστής, και πιστεύω πως αν ξεκινήσει την καριέρα του με εσάς, θα κάνει μια πολύ καλή αρχή...''

Ώπα, τι εννοεί?

''μισό λεπτό, εμείς δεν έχουμε καν συζητήσει αν θα συνεχίσουμε σαν συγκρότημα κι εσύ κανονίζεις ντουέτα?'' ρωτάω εξαγριωμένος. Ε δεν θα μας κάνει κι ό,τι θέλει....

''δεν απευθύνομαι σε εσάς αποκλειστικά σαν συγκρότημα, απλώς ήθελα να είμαι πιο ευγενικός Χρήστο. Το ενδιαφέρον του Ράιαν φάνηκε να είναι αποκλειστικά για συνεργασία με τη Λυδία...'' λέει και στριφογυρίζω τα μάτια μου. Ποιος στο διάολο είναι αυτός ο Ράιαν, και γιατί θέλει να κάνει συνεργασία με τη Λυδία? 

''Εμένα? Άλλο πάλι και τούτο...'' λέει η Λυδία ξαφνιασμένη όπως κι εγώ.

''ναι, πες μας λίγο...ποιος είναι αυτός ο Ράιαν....'' ρωτάω προσπαθώντας να μη δείξω παράλληλα τη ζήλεια μου. Ναι λοιπόν, το παραδέχομαι στον εαυτό μου, ζηλεύω...

''Ράιαν είναι το καλλιτεχνικό του όνομα. Είναι ο γιος της κυρίας Ηλέκτρας..'' λέει και αμέσως γουρλώνω τα μάτια μου. Η κυρία Ηλέκτρα...πόσα χρόνια άραγε έχω να τη δω? 

''αλήθεια? Πρέπει οπωσδήποτε να μας γνωρίσεις με αυτόν τον Ράιαν, να δούμε και την κυρία Ηλέκτρα..να ξερες πόσο μου έχει λείψει. Χάθηκε από το τραγούδι κιόλας. Ώστε ο γιος της τραγουδάει?'' το ξαφνικό ενδιαφέρον της Λυδίας αρχίζει να με ανησυχεί.

''ναι Λυδία μου. Και όπως είπες πρέπει οπωσδήποτε να πάμε να τους δούμε. Αύριο το πρωί έχει ηχογράφηση στο στούντιο, πέρνα μια βόλτα κι εσύ να τον γνωρίσεις..''

Θα του σπάσω τα μούτρα του Αυγέρη κάποια στιγμή, σίγουρα...

''ναι εντάξει. Θα περάσουμε..'' λέω αμέσως, κάνοντας και τους δυο να με κοιτάξουν αμέσως. 

Love will rememberWhere stories live. Discover now