'Başını kaldır! Nerdeyse yüzün yere değiyor okadar eğilmişsin.Kanadı kırık bir kuş gibi davranıyorsun Songül.'İç sesimin bu sözleriyle daha bir kötü hissettim kendimi.Ne yapsaydım,yüzümü kaldırıp neredeyse odanın her tarafını sarmış adamlara mı baksaydım!
O tuhaf tiplerde vardı.Sürekli gülüp değişik bakışlar atmakla meşgul olan Eyüp Bey'in arkadaşları.
İç çektim.
Çok üzgün ve yorgundum.Ayrıca uykum da geliyordu.Göz kapaklarım zor dayanıyorlardı.Bir açılıp bir kapanan göz kapaklarımı zapt etmeye çalışıyordum.Sessiz bir şekilde esnemeye başladım.Sonra oda daki erkek topluluk ayaklanmış ve tek tek odayı terk etmişlerdi.Başımı kaldırdığımda acı bir inilti kaçtı ağzımdan.
"Ah...." Dedim enseme masaj yaparken.
Okadar uykum geliyordu ki.Etrafıma göz atarken yine esnemeye başladım.Tabi ki de esnerken elimi ağzıma tutuyordum.
Ve birden lacivert gözlerle göz göze geldim.Sandalye ye resmen kurulmuştu.Gözlerimi hemen kaçırdım.Ve hayır tabi ki de kalbim deli gibi çarpmıyordu!Ayak sesini duydum.Ben yerde otururken o karşımda up uzun boyuyla dikilmişti lakin ardından eğildi ve yüzünü yüzümün hızasına getirdi.
Ben ısrarla ona bakmayı redediyordum.
Birinin sizi gözünü kırpmadan süzdüğünde ne hissederdiniz?
Tabi ki de rahatsız olurdunuz.Kendimi arkaya çektim ve kalkmak üzereyken kolumdan tutuldum.
"Nereye?" Dedi biraz sert olan sesiyle."Şey...b-ben kalkmak i-istiyordum."
"Ama ben istemiyorum."dedi kararlı.
Üstelik 'ben' derken üstüne basa basa söylemişti.Kızmasından korkarak "peki."dedim.
Yüzümü avuçları arasına aldı ve okşamaya başladı.Geri çekilecekken yüzüme hafif bir baskı uygulayarak bu fikirden hemen vazgeçmem gerektiğimi belirtmiş oldu.
Ellerim titriyordu.Kalbim durmadan hızlı hızlı atıyordu.
Nerdeyse birazdan yalvaracaktım benden uzak durması için.Gözlerim gözleriyle buluşunca bana biraz daha yanaştı.Tam yüzüme doğru eğeceği başı hareket edince birden patavatsızca,birazda heycanla artık nasıl söylediysem sesim yüksek çikmişti.Yani onu yüzüne doğru sesimi yükseltmiştim.Ve sinirle nefesini çekişini duymuş da oldum.
"Uykum geldi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Dikeni
Spiritual"Evleneceksin." Ve Songül'ün Gözyaşları usul usul döküldü. Gül'ü dikeniyle yaratan Rabbim,vardır elbet bir bildiği. *Tüm hakları saklıdır.Herangi bir kopyalnma durumunda kopyalayan kişi hakkında yasal işlem başlatılacaktır.