17 bölüm part-2

11.2K 792 36
                                    



O'kadar sinirliydim ki göğsüm kalkıp birde iniyordu.Kaldıramıyordum laflarını.
Her gün,her gün onun bana ne yapacağını düşünmekten bıkmıştım. Bana emirler yağdırmasından,beni değiştirmek isteyişinden,bana bağırmasından,kızmasından bıktım.

Dudağım titriyordu.Burnu baş örtümde durduğunda titrek bir şekilde,"N-Nergis
g-görecek"dedim.

Arsız bir şekilde gülüşünü duydum.
Ve sonra başını eğdi ve yanağıma yaslandı.
Yaslandığı sırada sakalları yanağımı acıtmıştı.
Sakallarını yanağıma sürtüyordu.
Onu hemen itmeye çalıştım.
Kıpırdamıyordu işte!
Çaresizce,"Yapma..." dedim.

Kolumdaki ağrı beni elektrik gibi çarpmıştı.
Gözlerim doldu.Ağrıyordu,hemde çok.

Ardından öfkeli sesini işittim.

"Yapmayayım ha!" Diye soludu dişlerinin arasında."Neyi yapmayayım!? Söyle!"

Son sesle bağırıyordu.Kollarımdan tutmuş sarsıyordu beni.Öyle sıkıyordu sanki bir daha kollarımı hissetmeyecekmişim gibi.

"Yaparım! Herşeyi yaparım.Sana yapacaklarımın önünde hiç kimse duramaz!
Yüzdüğün sulara dikkat et!
Dikkat et Songül!
Ben seni o su dan çıkarırımda...," dedi ve devam etti."boğarımda!"

Kriz geçiriyormuş gibiydi.Gözümden yavaş yavaş bir kaç damla yaş akıyordu.
Kolum acıyordu.
Nefes sesini duyuyordum.Başımı eğmiştim ve kaldırmıyordum.Bir kolumu bırakıp duvara yumruk attı.Sonra bir kere daha,sonra yine attı.Ardı arkası kesilmedi.İşte ozaman çok korkmuş ve artık ne yaptığımı hatta ne söylediğimi bile bilmiyordum.

Yumruk yaptığı elini duvara vuracakken ben o kaldırdığı elini hemen tuttum.Eline baskı uyguladım ki insin.Neyse ki indi.Ben daha ne yaptığım konusunda kendime gelemezken elimi hemen çekmek istedim.Ancak o bir anda kanayan elini açıp,onun elinin  yanında küçücük duran elimi avucunun içine aldı.
Yanaklarımın yanmasını hissediyorum.

"Evlen benimle."Dedi.

Cevap vermedim.

Sinirle soludu. "Cevap ver!"

Kalbimin sesini işitiyordum.
Ne söylemeliyim? Hayır deyip,eninde sonunda olacak şeyi ertelemek mi,veya hem onu hemde kendimi bu şekilde günaha mı sokmak?
Dişlerimi sıktım.Onunla nasıl evlenecektim?

İçimden 'Bismillah' dedim.

Hadi hayırlısı.

"Tamam," gözlerimi yumdum.Derin bir nefes çektim içime.

Ve verdim.

"seninle evleneceğim."

***
Yıldıza basmayı unutmayın!

Gül DikeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin