17 bölüm part-3

11.6K 628 17
                                    


Lavaboda aynanın önünde durmuş kıp kırmızı olan ellerime bakıyordum.Öylesine tepki vermeden.Nasıl olurda ben o'nun elini tutarım? Nasıl yaptım ben böyle bir şeyi,aklım almıyor.
Tekrar açık olan soğuk su'ya koydum ellerimi.Evet,bu benim işkence yöntemim.
Nede olsa bende kansızlık vardı ve soğuk olduğu zaman hemen etkileniyordum.

Bayağı oyalandım lavaboda.Eninde sonunda duş alma kararı aldım.

Aldıktan sonra rahat edeceğim bir elbise giydim ve başıma da örtü örttükten sonra yatağa yöneldim.Kendimi yatağa attım.Gözlerim gittikçe ağırlaşıyordu.
Usulca gözlerimi kapattım.
Duş almam iyi gelmişti.
Neyse artık yatsam iyi olacak.

Kolumdan sarsılmamla hafif gözlerimi açtım ardından tekrar kapattım.Bu akşam hiç doğru düzgün yatamamıştım öğlen yattığım için.Haliyle uykumu aldığım içinde akşam yatamamış ve sürekli birşeylerle uğraştım ki uykum gelsin.
Kulağıma tekrar eden sese doğru döndüm ve uyku mahmurluğuyla seslendim.

"Efendim?," devam edecekken esnedim.
"ne oldu?"

"Songül hanım,Eren bey sizi kaldırmamı ve hazırlamamı söyledi.Lütfen kalkın."
Nergis'in söyledikleriyle doğruldum ardından inçe örtüğü kaldırdım.

"Niye ki?" Dedim merakla.Bu adam sabah sabah ne istiyordu benden?

Nergis'in şaşkın şaşkın bana bakması bir oldu.
"Songül hanım," dedi ardından eğilip fark etmediğim büyük kutuyu ellerine alarak."bugün sizin nikah'ınız var.Eren bey bunu size vermemi istedi,giymeniz için."

Tekrar esnedikten sonra iki elimi kutuya doğru uzattım.

Uyku mahmurluğuyla gözlerimi ovaladım.
"Ha..?"diye çıktı ağzımdan boğukca.

Kutu'yu açtım ve muhteşem bir elbise gördüm.
Nergis elbiseyi alarak boyca bana gösterdi.
Mevlana şeklinde iniyordu.Omuzdan göğsün biraz altına kadar inciler ve parlak taşlar dizilmişti.Çok güzeldi.Hayranlıkla elbiseye dokundum.
"Çok güzelmiş..." "Evet bence size çok yakışacak."

Utanarak"Teşekkür ederim."dedim.

Ardından Nergis odadan çıktı ve sonra ben kalktım duş aldım.
Üstüme pijamalarımı giydim.
Ne? Ne var? Elbiseyi giyip yaş mı edeyim ıslak saçlarım yüzünden?

Kurutma makine elime alıp fişe taktım.
Tam o sıra kapım çaldı.Kurutmanın kapatma tuşuna bastıktan sonra"Sen misin Nergis?"
Dedim merakla.
Ardından boğaz temizleme sesi geldi.
"Hayır,"dedi."benim."ağzım bir karış açıkta kaldı.
Okadar panik yaptım ki."Ne!?" Diye bağırdım ve koşarak kapıya vardım.Aralık kapıya yaslanarak itmeye çalıştım.Bakın çalıştım!
Ayağını koymuş öküz.

Öküz mü? O nerden çıktı?

İçimdeki sesin ayıplama sesini duydum.
'Çok ayıp Songül,çok ayıp.'

Onu şimdilik boş verdim.

Daha büyük bir sorunum vardı benim.

Kapı kapanmıyordu.

"Gitsene burdan nasıl gelirsin buraya?!"

"Duş mu aldın?" Demesiyle yerin dibine girdim.Yüzümün kıp kırmızı olduğunu biliyordum.

"Terbiyesiz!"dedim sinirle."Songül..." dedi uyaran sesiyle."konuşmana dikkat et!"

Gül DikeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin