Gül dikeni-19

11.6K 672 52
                                    


"Sen manyaksın!" Dedi kadın.
Adam kadının omuzlarından tutup kendine çekti."Senin manyağın."

"Piskopatsın sen!" Deyip bağırdı.

Adam kahkaha atıp "Senin piskopatın."

Gülmeye başladım.Kahkaha atmamak için kendimi öyle zor tutuyordum ki.İzlediğim bu film kadar saçma ama komik bir film tanımıyordum.Ben filme kendimi odaklamış rahat olan koltukta oturuyor,elimdeki cipsleri ağzıma doldurmakla meşgülken arkamdan bir ses işittim.

"Birde saçmasapan filmleri izlemeye mi başladın?"

Dedi kaşlarını kaldırıp televizyonu işaret ederek.Yüzünü buruşturdu.

"Sanane." Dedim gözlerimi ondan çekerken.

Ağzına kadar doldurduğum cipslerimi yemeğe devam ettim ta ki yanımın ağırlaşması.Eyüpün hızlı oturuşundan ve ağırlığından dolayı cipslerin bir kısmı yere döküldü.

Yanıbaşıma koymuştum onları ya....!

"Ne yapıyorsun sen ya? Cipsleri döktün yere...!"
Dedim hayıflanarak ve sinirlenerek.

"Off...!" Dedim yere dökülen cipsleri toplayarak.
İşim bittiğinde farkettiğim şey Eyüp cipsleri doldurduğum kabımı almış hunharca yiyordu!

Ayrıca!

Bakın,ayrıca diyorum!

Benim heyecanla baktığım filmimi değiştirmiş maç a bakıyordu.

Elindeki kabı aniden elinden çektim ayrıca kumandayı da aldıktan sonra filmimi açtım,

demek isterdim ama o yürek yoktu bende.

Elimi uzatıp"Alabilirmiyim?" Dedim sakince.

Beni tınlamadı bile.

"Alabilirmiyim?" Dedim tekrardan.

Gözlerini bana çevirdi.

"Ne var?" Dedi aksi bir  sesle.

"Diyorum ki başka bir yere gidebilirmisin ayrıca cipsler benimdi." Dedim üstüne basarak.

"Burası rahat," dedi kollarını arkamdaki başlığa yaslarken." Bu cipsler de benim." Dedi bana tepeden bakarken."Burada olan herşey benim,aynı...,"dedi bana bakarak.
"Senin benim olduğun gibi."

"Yanlışın var," dedim." Ben mal değilim Eyüp."

Ayağa kalktım."Ve mal olmadığıma göre,hiçbir zaman senin olmayacağım."
Gitmek için adım atacağım sırada kolumdan tuttu beni."Nereye?" Dedi aksi bir sesle."

"Odama" dedim bıkkınca.

Beni tekrar koltuğa oturttu."Niye bu kadar çirkefsin? Herşeye kızıp sinirleniyorsun."

Ayaklarını genişletip öne eğildi ve ellerini birleştirdi.Maça odaklanmış gibiydi.Cipsleri de bana vermişti zaten.içimden la havle çektim.
Yaklaşık altı dakika dayandım boş boş anlamadığım maça bakmayı.
"Eyüp..." diye seslendim üçüncü defa kendisine.
Birkez daha can sıkıntısından işaret parmağımı koluna sapladım ve seslendim taa ki Eyüp aniden gözlerini televizyon dan alana kadar.Bana kötü kötü baktı.
"Ne istiyorsun?" Dedi kaşlarını çatarak.
İçimden gerçekten pes dedim,pes!
Böyle öldürecekmiş gibi bakarak insan bir şey sorar mı?

Gül DikeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin