K.M | 4.BÖLÜM

23.7K 852 364
                                    

"İçine şarkı bulaşmış anılar asla unutulmaz..."

Emir Can İğrek - Beyaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emir Can İğrek - Beyaz


Balkonda otururken bugün yaşadıklarımız gelmişti aklıma. Gülümseyip gökyüzüne baktım, sanki hayat şuan daha bir anlamlıydı. Telefonumdan bir şarkı açtım ve sessizce şarkıyla birlikte bende mırıldanmaya başladım.

Bu yol nereye gider ama yürüyorum işte
Yüzüme vuruyor arada fırtınası
Korkuyorum ne var?

Düşe kalka büyüyorum işte
Biraz yaram var ama geçecek bu gidişle.

- Şarkı medyada -

Yukarıdan Barlas, "ooo Dolunay'cım sesli söyle de komşu müziği'nden, bizde yararlanalım" dediğinde, kıkırdadım. Barlas, "gülme de söyle" diyince, sesimi biraz daha yükseltip, söylemeye başladım. Şarkıyı söylerken Barlas, kahkaha atıp "tamam sen sus, kargalar uçtu" dedi. Alınmak yerine bende, onunla güldüm. Arkadan Çiğdem'in "aşkım" diyen iğrenç sesi gelince, yüzümde ki gülümseme, düz bir ifadeye bırakmıştı.

Bunun burada yine ne işi vardı?
Bok vardı da her yerden çıkıyordu. Bugün 'tamam, her şey çok güzel geçti' derken, her şeyin içine etmişti birileri! Oysa ki bugün ne güzel eğlenmiştik. Birlikte markete gitmiş ve alışveriş yapmıştık. Bir teyze bizi evli sanmış, "maşallah, Allah bir yastıkta kocatsın" bile demişti ve ben fazla havaya girmiş, "amin teyzeciğim" demiştim. Tabii ki içimden de, "inşallah o zamanlar da gelecek" demeyi ihmal etmemiştim. Alışveriş maceramız yetmemiş gibi, birlikte bebek bakmıştık. Her şey o kadar güzel ve hayallerimin bil ötesindeydi ki, mutluluktan ne yapacağımı şaşırmıştım.

Ben böyle olmayı istememiştim bile, sadece bir üst katımda oturmasına ve konuşmamıza şükür ederken, 'sanmam' diyeceğim şeyler olmuştu ve ben bir kere daha şükür etmiştim.
Çiğdem'in iğrenç sesini duyunca, kafamı yukarı doğru çevirip. kin dolu bir şekilde "efendim?" diye cevapladım onu. Çiğdem ses tonuma şaşırmış olmalı ki, "iyi misin?" diye sordu. Şu kızın yüzüne kusmak istiyordum ya! Yapmacık ses tonumla, " iyiyim " dedim ve o duymayacak şekilde "sen olmasan daha iyi bile olabilirdim" diye mırıldandım.

KOMŞU MÜZİĞİ - Aşıklar Serisi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin