"Bir gülüşü var, ben sizlere ömür."
Sena Şener - Teni Tenime
✓6 Ay Sonra; Temmuz ayı.
Midem bulanınca bir anda oturduğum masadan kalkıp, tuvalete koştum. Yediklerimin hepsini kustuktan sonra ayağa kalkıp, ağzımı çalkaladım.
Arkamdan Gizem ablanın sesini duyunca, ona baktım. "İyi misin?"Kafalı olumlu anlamda salladım. İyi değildim. "İyiyim. Yediğim dokundu herhalde." Gizem abla gözlerini kısmış, gülerek bana bakıyordu. "Hamile olmayasın?" Göz devirip, lavabodan çıktım. "Saçmalama."
Gizem abla, beni Yekta'nın odasına doğru çekince, neye uğradığımı şaşırmıştım. Konuşmama izin vermeden, konuşmaya başladı. "Niye saçmalıyor muşum? Sonuçta sen evli bir kadınsın ve çocuğunun olması çok normal. Hem ben ne duydum biliyor musun?" Ay ne duymuştu ki? "Ne duydun?"
Gülümsedi. "Barlas'la,benimkisi konuşurken çocuktan söz açıldı, Barlas çocuk istiyormuş."
Buna olanak vermedim. Sonuçta Barlas, benim kocamdı ve bir çocuk istese bunu bilirdim.
"Barlas çocuk istese bana söylerdi. Hem hamile olamam çünkü âdet günüm gecikmedi."
Gizem abla göz devirip, ofladı. "Bana ne?! Gidip bir test alalım da deneyelim." Gözlerimi eş zamanlı pörtletttim. "Ya yok istemem!"
Kaşlarını olabildiğince çatarken, işaret parmağını salladı. "Bana bak gidip, o testten alacağız ve sen yapacaksın! Yoksa gider Barlas'a, Dolunay hamile olabilir derim he."
Onun bu tehdidine göz devirmiştim. "Peki madem gidip alalım, sende gör hamile olmadığımı."
İçeriye geçer geçmez Barlas telaşla "neyin var?" diye sormuştu. Gülümseyip, "yok bir şeyim, üşüttüm herhalde." dedim. Gizem abla konuşmayı daha fazla uzatmamıza izin vermedi. "Hadi beyler biz çıkıyoruz, yarım saat içinde evde oluruz."
Can abi, "tamam" derken, Barlas "nereye?" diye sormuştu. Tam ağzımı açmış cevap verecekken, Gizem abla benden önce davrandı. "Biraz işimiz var. Fazla uzun sürmez."
Barlas'ın daha fazla soru sormasına izin vermeden, evden çıktık. Bir kaç dakika sonra eczaneden iki, üç tane test aldıktan sonra, geri eve döndük. Gizem abla beni hemen kendi odasında ki lavaboya sokup, nasıl yapacağımı anlattı ve çıktı. Hepsine aynı işlemi uyguladıktan sonra lavabodan çıkıp, Gizem ablanın yanına gittim.
"Bir kaç dakika sonra belli olur." Söylediğiyle içime hem korku, hem de heyecan gelmişti. Gizem ablaya korkulu gözlerle bakınca, "ne bakıyorsun öyle?" dedi. Derin bir nefes aldım. "Korkuyorum, ya hamileysem?"
Gülümseyip, başını iki yana salladı. "Kızım bundan korkulur mu ya? Sen içini rahat tut. Hamileysen hamileliğin boyunca hep yanında olacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU MÜZİĞİ - Aşıklar Serisi 2
HumorDolunay ve Barlas'ın aşkı... İki yıl boyunca üst komşusunu seven bir genç kız; diğer yanda sevildiğinden bile haberi olmayan, sevgilisi olan genç bir adam. Dolunay sabah saatlerinde sevdiği adamın evinden gelen müzik sesini fırsat bilip, bir koşu yu...