K.M | 25.BÖLÜM

11.6K 460 150
                                    

" Hayat bir şarkıdır; bazen iki kişinin bestesi, bazen de yalnız mırıldanan bir melodi."

İTHAF: @gkbs_ceren

Justin Bieber - Get Me

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Justin Bieber - Get Me


Erkenden eve gitmek yerine Mısra ile birlikte avm'ye gitmiştik. Mısra ve kendim için alışveriş yapmıştım, daha sonrasında hava kararınca acıkmış ve karnımızı doyuracak bir şeyler yemeye gitmiştik. Şimdi de evimize dönüyorduk. Mısra'ya baktığımda uyuduğunu gördüm. Müziğin sesini biraz kısıp, yoluma devam ettim.

Biraz gittikten sonra yoğun bir trafiğe takılmıştım. Allah bilir saat kaçta evde olacaktık?

_

Eve geldiğimizde Barlas'ın balkonda, elinde içki dolu bardakla oturduğunu gördüm. Beni ve kucağımda uyuyan Mısra'yı görünce kaşlarını çatıp, ayağa kalktı. Elinde ki bardağı masaya bırakıp, yanıma geldi ve Mısra'yı kucağına alıp, "ben götürürüm odaya" diyip, yukarı çıktı.

Genelde Mısra'ya bu kadar iyi davranmadığı için şaşırmıştım. Bir kaç dakika sonra yanıma gelince şaşkınlıkla ona baktım ve göz kırptım. "Hayırdır?" Tek kaşı havalanırken, "ne oldu?" diye sordu. Yanına otururken, onu cevapladım. "Sen Mısra'ya bu kadar iyi davranır mıydın?"

Bir kolunu omzuma attı ve içkisinden bir yudum alarak, sorumu cevaplamak yerine "ne yaptınız bugün?" diye sordu. Bende her şeyi anlattım. Barlas, Cenk konusunda biraz gerilse de alttan alıp, sorularına devam etti. Derin bir nefes alıp, son sorusunu da cevapladıktan sonra sessizlik oldu.

Barlas içkisini yudumlarken, ben kolumu birbirine bağlamış Barlas'ı izliyordum. Barlas bana bakıp, "sarılsana bana" diyince biraz daha ona yaklaşıp, kollarımı beline bağladım. Saçlarımdan öptü. "Neden içiyorsun?" İçkisinden yine bir yudum aldı ve dudakları yanağıma çarparken konuştu. "Canım istedi."

Tam bardağı ağzına götürürken, bardağı elinden çektim. "İçme." İçime huzur dolduran sakin sesiyle, "neden?" diye sordu. Kafamı kaldırıp, yüzüne baktım. Bu nasıl soruydu yahu? "Sağlığın için." dedim. Kısaca "içmem" diyip, bana sarıldı. Gözlerimi kapatıp, anın huzurunu yakalamaya çalıştım. Tutmuştum da.
_

Gözlerimi açtığımda Barlas'la birlikte koltukta uyuya kaldığımızı gördüm. Yavaşca ayağa kalkıp, Barlas'ı dürtükledim. "Barlas." Birkaç kere daha aynısını yaptıktan sonra anca gözlerini açabilmişti. "Ne var sabah sabah?" Uykulu sesimle, "kalk yatağına yat" dedim.

Koltuğa daha çok yayılıp, onaylamazca mırıldandı. Göz devirip, omuzundan sarstım. "Hadi kalk." Bir gözünü açıp, beni kolumdan çekti. Üstüne düşünce bana da yer açıp, sarıldı ve "uyu" dedi. Tebessüm edip kafamı göğsüne yasladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

KOMŞU MÜZİĞİ - Aşıklar Serisi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin