-----------------------------------------------------------
Jasmin Doll
-----------------------------------------------------------Azt mondják repülőn utazni jó. Talán igazuk van, élvezném én is, ha nem félnék, hogy talán le is zuhanhat.
Igen. Halálosan félek a repüléstől és ez az első, hogy elhagyom a kis országomat és külföldre megyek a nyárra a nagybátyámhoz.
A beszállás után elfoglaltam a helyem, ami ablak mellé szólt, ezzel fokozva a tériszonyom. Mellém egy körülbelül húszas éveiben járó fiú telepedett le.
-Szia. -köszönt.
-Szia. -köszöntem vissza.
-Dominik vagyok. Téged hogy hívnak szép hölgy?
-Jasmin. -mosolyogtam.
Dominiknak hívják a barna hajú szexibombát, aki jelenleg mellettem ül, körülbelül két centire tőlem.
Hová gondolsz Jasmin?
Még, hogy szexibomba? Nem erős ez egy kicsit?-Remeg a kezed. -jelenti ki. Fiú, nem mondtál vele újat ez már biztos. -Félsz?
-Most utazok először repülővel és igen, nagyon félek.
-Nyugi, semmi nem fog történni és, ha bármi lenne csak szólj, én itt vagyok. -kacsintott csábosan.
-Rendben, köszönöm, Dominik. -sandítok rá.
A csokoládébarna haja kócosan állt a feje tetején, a szempillái nehezen emelkedtek, a barna szeme csak úgy csillogott, amikor a gép mesterséges fénye világította be, a fülhallgatója félig be volt dugva a fülébe és feltételezem,hogy éppen a -Despacito- ment rajta, mert a telefonján, ami a combján pihent az a cím virított.Felsőtestét egy fehér és zöld logóval ellátott póló takarta, a lábain egy koromfekete térdnadrág, amit egy edzőcipővel húzott magára. Ha már így tetőtől talpig megnéztem magamnak akkor a dús ajkai sem maradhatnak el.
Úristen! Ez a fiú annyira helyes!
Jasmin, fejezd be. Ő csak egy fiú a repülőgépről, akivel valószínűleg sosem találkozol újra. Nem nagy szám.
-Hé, jól vagy? -fogja meg a vállam.-Persze, miért ne lennék? -értetlenkedtem.
-Ja, csak elbambultál ezek szerint. -legyint a kezével majd kényelembe helyezi magát és feltehetőleg megpróbál aludni. Jó ötlet, srác! Nekem is azt kellene tennem.
Kicsit még böngésztem a világhálót majd nagy nehezen, de sikerült elaludnom.
Egy virágos mezőn vagyok. Körülöttem a madarak vidáman fújták a nótájukat, a fák lombjaiba itt-ott belekapott a szél és a fű csiklandozta a talpam. Ez maga a mennyország!
Annyit gyönyörködtem a tájban, hogy észre sem vettem, hogy valaki van a hátamnál.
-Jázmin, egyetlen virágom, mi szél hozott errefelé? -egy lágy hang szólított meg.
-Nagyi! -örültem meg. De rég láttam a nagymamámat és mennyire hiányzott mind ő, mind pedig az isteni finom sütemények, amiket ő sütött.
-Angyalom! -ölelt magához.
-Csináltál nekem lekváros buktát? -kérdeztem tőle csillogó szemekkel.
-Persze kincsem, gyere velem. Úgy is olyan soványka vagy, mondd kislányom, eszel te rendesen? -nevetett.
-Persze nagymami! Mindent megeszek. És képzeld, múltkor az oviban még repetát is kértem. -meséltem.-Áruld el nekem, van olyan jó az ovis koszt, mint amit én csinálok neked?
-A tiéd a legfinomabb! -jelentettem ki fülig érő szájjal. Közben pedig megérkeztünk a mező mellé, ahol egy kicsi rozoga fakunyhó állt.
-Mami, te itt laksz? -néztem rá.
-Igen Jas. Tudod talán ütött-kopottnak tűnik de te sem a könyv borítójáról ítéled meg, hogy jó-e a könyv, amit olvasol.
-Ez mit jelent?
-Azt kincsem, hogy ugyan kívülről csúnyácska de belülről nagyon szép. -nyitotta ki az ajtót majd maga előtt beengedve terelgetett a nappaliba.
Igaza van. Ez a ház csodálatos.
-Értem. És van lekváros bukta? -tértem vissza a kedvenc péksüteményemre.
-Persze, maradj itt. Mindjárt hozom. -mondta majd eltűnt.
Az ajtón egy őzgida tört be majd mellettem elszaladva a nagyi után eredt.
Az őzike a szajában egy lekváros buktával rohant ki a kunyhóból.
-A buktám! -sikítottam.
Hangokat hallottam. Ezt a hangot már valahonnan hallottam. Ismerem. Valaki rázogatja a testem és beszél.
-A buktám...a buktám... -motyogtam.
-Jasmin, kelj fel, leszállunk. -rázta a vállam Dominik.
Hirtelen feleszméltem és, mintha hidegzuhanyt engedtek volna rám, csatoltam be magam.
Vigyázz Magyarország, Jasmin Doll érkezik!
Sziasztok!
Tudom, tudom...azt mondtam, hogy az új sztorim nem focis lesz de nem tudtam megállni. Végül csak focis lett, mégpedig NAGY DOMINIK-os!
Kíváncsi vagyok, hogy nektek ez mennyire tetszik eddig, az első részből tekintve, így arra kérlek titeket, hogy kommentben írjatok véleményt.
Csók,
T.
YOU ARE READING
▷Give me a moment |N.D.|
FanfictionEgy nyár, közös célokkal. Két ember, akik a nyárra jöttek Magyarországra kikapcsolódni. A lány, aki retteg a repüléstől de a repülőn köt ki, mellette a barna hajú sráccal. A fiú, a focista, aki egy este meghívást kapott a Ferencváros csapatépítő t...