-----------------------------------------------------------Nagy Dominik
-----------------------------------------------------------Sajnálom édesem de Dominak igaza van. -vakarta a tarkóját Ádi.
-Na jó, tudjátok mit? Csesszétek meg! -mondta mérgesen majd elindult a hús áruk irányába, mi pedig nevetve utána.
-Három kiló csirkehúst szeretnék. -adta le a "rendelését" Zsó majd mikor kiadták neki, akkor folytattuk a bevásárló körutunkat.
-Kellene még két üveg bor, fűszer, sárkánygyümölcs, banán, fejes saláta, saláta öntet, paradicsom, paprika, kenyér, Macaron és valami innivaló. -sorolta fel a listán szereplő dolgokat.
-Két üveg bor? Be akarsz rúgni, kislány? -értetlenkedtem.
-Ó, hát hogyne. Nem akarok emlékezni arra, hogy mennyire gonosz és gyáva haverom van, mint te, és olyan barátom, aki egy paraszt. -húzta fel az orrát majd emelt fővel indult el az alkoholos üvegek irányába.
-Hihetetlen ez a lány... -dünnyögte az orra alatt a barátom.
-De még mennyire. -értettem vele egyet. -mióta itt vagyunk csak hisztizik és folyton megsértődik. -néztem az irányába.
-Biztos menstruál. -rántott vállát majd megindultunk megkeresni Zsófit.
-Végre, hogy itt vagytok! -csattant fel. -Nem tudom eldönteni, hogy vörösbort és egri bikavért vegyünk vagy vörösbort és tokaji bort vegyünk. -vázolta le nekünk.
-Jó lesz a tokaji-, és a vörösbor. -adtam meg a választ.
-Rendben. -rakta be a kosárba a két üveg alkoholt.
-Most menjünk és vegyünk gyümölcsöt. -mondta a csaj, majd simán itthagyott minket, újra, a kosárral együtt.
-Nem valami jó vele vásárolni. -ráncoltam a szemöldököm.
-Haver, én vele élek. Ez nekem már nem új. -ejtett meg egy félmosolyt.
*Vásárlás után, közel a négy órához*
Miután hazajöttünk a nagy bevásárlásról Zsófi nekikezdett a kaja készítéséhez, ami azóta már készen van.
Jelenleg háromnegyed három van és egyre jobban izgulok a találka miatt.
Izzad a tenyerem, görcsöl a hasam és egyebek. De hé, ezt nem lánynak kéne inkább?
Mindegy is, úgy döntöttem, hogy most alkalomhoz illően "kinyalom„ magam és elegánsan felöltözöm. A részemről ez annyit takar, hogy valami ing és egy fekete térdgatya.
Miután felvettem a ruhát, amit kiszedtem a szekrényből, nekiálltam a hajam belövésének. Ez olyan tíz percet vett igénybe aztán úgy döntöttem, hogy három órakor elindulok, hogy még véletlen se tudjak elkésni, mert nem jó pont egy lánynál, ha a randipartnere elkésik. Tapasztalat...
Nem volt nagy forgalom így pont ezért értem oda röpke húsz perc alatt. És akkor következhetett a negyven perc semmittevés...bár, úgy is itt vagyok a Groupama előtt így talán be is mehetnék és dumálhatnék azzal, aki itt van.
Azt is tettem végülis majd amikor sétáltam a folyosón valaki utánam szólt.
-Nagy Dominik, micsoda meglepetés! -nyújtotta kézfogásra a kezét.
-Hát még nekem, Pali! -fogtam vele kezet.
-Mi járatban erre felé? -kérdezte.
-Ugyan ezt kérdezhetném én is tőled, hisz Németország fél napra van innen. -mosolyogtam féloldalasan. -De jelenleg egy lányt várok csak jóval hamarabb jöttem, így gondoltam bejövök hátha van itt valaki.
-És volt. Mégpedig én. -nevetett. -Az szuper! Csak nem Jasmint várod? -húzta mosolyra a száját.
-Hát, most mit tagadjam? Pontosan őt várom. -pirultam el egy csöppet. Már koránt sem az a magabiztos Nagy Dominik vagyok.
-Dúl a szerelem köztetek azt vettem észre. -ismerte el. -Makacsok vagytok mindketten de ilyen ez. A végén úgy is feladjátok már az érzelmeitek ellen a küzdést, legalábbis Jas tuti.
-Hogy vetted észre? Eddig nem is láttalak itt téged. -tártam szét a karom.
-Egy pár napja érkeztem és az igazat megvallva már egy ideje figyellek titeket.
ESTÁS LEYENDO
▷Give me a moment |N.D.|
FanficEgy nyár, közös célokkal. Két ember, akik a nyárra jöttek Magyarországra kikapcsolódni. A lány, aki retteg a repüléstől de a repülőn köt ki, mellette a barna hajú sráccal. A fiú, a focista, aki egy este meghívást kapott a Ferencváros csapatépítő t...