Tizenkettedik▷Csók

197 24 0
                                    

-----------------------------------------------------------
Jasmin Doll
-----------------------------------------------------------

Nagyon sok dolog történt az első tréning óta. Hol is kezdjem? Talán az elején kellene.

Volt egy nap, amit nem tudok kiverni a fejemből. Mégpedig egy szombatról lenne szó, amin történtek egy, s mások. Úgy gondoltuk a fiúkkal, hogy mi akkor elmegyünk és bulizunk együtt. Ezzel nem is lett volna gond, ha Dominik nem lett volna ott. De nem, ő persze ott volt. És Dénes is. Az este remekül kezdődött addig, ameddig le nem részegedett a csapat háromnegyede. Én is ittam de nem olyan sokat, hogy ne tudjak a létezésemről. Hát az még rendben van, hogy képben voltam de se Dominik, se Dénes nem tudott magáról. Ez által pedig rám másztak folyton. Legalábbis a kapus biztosan de amennyire tudtam mindig lelöktem magamról. Hogy miért tettem? Fogalmam sincs pedig nagyon kedvelem. És ott van az az idegesítő Nagy Dominik. Bármit csináltam Dennel az neki nem tetszett és néha egy beszólás erejéig is elment. Viszont vele történt valami az este folyamán, amit nem tudok elfelejteni. Minden éjszaka mielőtt lefekszem ott motoszkál a fejemben a gondolat, hogy én és ő, mi csókolóztunk. Erről nem tud senki más rajtunk kívül, bár szerintem maga Dominik sem, annyira ki volt ütve. Hogy-hogy kerültünk mi olyan közel egymáshoz? Nem tudom. Csak megtörtént.

*Visszaemlékezés kezdete*

"A levegő szörnyen fülledt volt a bárban, ezért kimentem a hátsó ajtón egy kicsit levegőzni de arra nem számítottam, hogy társaságom is akadni fog.

-Kit látnak szemeim? -kezdte mézes-mázos hangon. -Jasmin. -csuklott.

-Igen, Dominik? Mit szeretnél? -kérdeztem élesen. Most nagyon nincs jó időzítése, mert nekem nincs kedvem a képét bámulni és beszélgetni vele, akármennyire is vonzónak találom.

-Ó, é...én sok mindent szeretnék. -dülöngélt. -Pé...például azt, hogy szakíts Dinivel és velem légy. -mondta szemtelenül majd nagy nehezen nekitámaszkodott a falnak. Hogy mi? De hát nem is járunk...de miért akarja ezt pont ő?

-Nem tudom ki mondta, neked, hogy én és Dénes együtt vagyunk de ez nem igaz. -ráztam a fejem.

-Ő maga mondta. -forgatta a szemét. Még részegen is szörnyen helyes...

-Akkor el van tévedve. Én nem járok Dénessel. -jelentettem ki.

-Akkor itt az ideje, hogy velem járj. -vont vállat.

-Meg vagy zakkanva? Valamit kevertek a piádba vagy mi? -röhögtem fel erőltetten.

-Nem. -mondta. -Azt akarom, hogy csak az enyém légy és senki másé. -közeledett hozzám de én nem hátráltam meg.

-Dominik, menj vissza. Megártott a friss levegő neked. -böktem az ajtó felé.

-Szeretlek. -nyögte ki. Várjunk csak...hogy mi?

-Hülye! Ne mondj ilyeneket! -sikkantottam egy aprót.

-Sze-ret-lek. Jasmin, én annyira szeretlek. -hajolt közelebb hozzám majd a szemembe nézett és arról áttért a számra majd az ajkamon az övét érezhettem meg. És hagytam, hogy megcsókoljon. Ó, jézusom, Nagy Dominik megcsókolt! Először lassan majd egyre vágyakozóbban falta az ajkaimat. Annyira jól csókolt, hogy beleszédültem és amikor vége lett, nagy sajnálatomra, meg kellett kapaszkodjak a falban.

-Ezt...ezt miért csináltad? -szívtam be kapkodva a levegőt. Még mindig el vagyok varázsolva.

-Nem hallottad az előbb? -kérdezte összeszűkült szemekkel.

-De, tisztán hallottam csak nem tudom miért... -merengtem el.

-Jasmin, te egy csodálatos lány vagy, aki próbál kedves lenn... -nem hagytam, hogy befejezze, amit elkezdett, mert a szavába vágtam.

-Ne! Meg se próbálj nekem szerelmet vallani! És most menj szépen be és érezd jól magad. -hajtottam befelé majd nagy nehezen de megindult.

-Tudod, talán részeg vagyok de ezt sosem felejtem el, Jasmin Doll. -motyogta végezetül mielőtt eltűnt volna a tömegben."

*Visszaemlékezés vége*

És még mindig nehezen fogtam fel, hogy konkrétan engem megcsókolt egy bunkó, seggfej.

▷Give me a moment |N.D.|Where stories live. Discover now