Harmincnegyedik▷Spontán Randi

131 15 1
                                    

---------------------------------------------------------
Nagy Dominik
---------------------------------------------------------

Eltelt egy hét úgy, hogy nem beszéltem Jasminnel, de csak kizárólag azért, mert gondolkodtam. És most döntöttem rólunk, legalábbis egészen biztos vagyok abban, amit szeretnék. Ennek fényére küldtem egy SMS-t Jasnek.

Nagy Dominik: Spontán randi! Nem kell kicsípni magad, csak légy olyan, amilyen szoktál. Indulok érted, szivi!

Jasmin Doll: Ebből a spontán sms randihívásokból rendszert akarsz csinálni?

Nagy Dominik: Lehet!

Jasmin Doll: Van más választásom?

Nagy Dominik: Nincs!

Jasmin Doll: Várlak.

Innen már tudtam, hogy nyert ügyem van. Felkeltettem ennek a lánynak az érdeklődését, és nagyon remélem, hogy nem haragszik rám a történtek után, hogy lefeküdtem vele majd nem kerestem. Csak még nekem is fel kellett dolgozni, mert én nem így terveztem ezt.

Mivel megígértem neki, hogy megyek érte, ezért szóltam Ádiéknak, hogy elviszem a kocsit.

-Mit tervezel? -kérdezte Zsó.

-Áthozom. -kacsintottam.

-De várj! -sikkantott egyet. -Nincs itthon semmi kaja, szóval beugorhatnátok és vehetnétek valami kaját a Pop's-ból na meg nem ártana, ha vennétek valami édességet, mondjuk popcornt, chipset vagy bármi ilyesmit.

-Jó, anyu! -röhögtem majd kiszáguldottam a kocsihoz, amivel egyenesen a Doll család lakásához mentem. Amikor odaértem, akkor becsöngettem és, mint amilyen mázlista vagyok Thomas nyitott ajtót.

-Dominik. -nézett rám felhúzott szemöldökkel. -Te meg mit keresel itt?

-Hozzám jött! -jött elő Tom hátától Jasy. Megint, még így kócosan is elkápráztatóan nézett ki.

-Igen, elviszem magunkhoz de ne aggódjon, otthon vannak Ádámék is.

-Reméltem is. -forgatta a szemét majd elment az ajtóból teret adva az unokahúgának. Felvette a kabátját, a cipőjét majd követett engem vissza a járműhöz.

-Merre megyünk? -kérdezte izgatottan.

-Először is, Zsófi megkért, hogy menjünk el a boltba egy két dologért meg a Pop's nevezetű kajáldába, ahol majd hozunk valami kaját. Spagetti jó lesz?

-Tökéletes. -mondta végül.

Percekkel később leparkoltam az egyik élelmiszerbolt előtt, kiszálltunk a kocsiból én pedig, mint férfi először léptem és megfogtam a kezét. Megilletődött egy csöppet de nem hárította el a léptemet.

-Mit vegyünk? -érdeklődött.

-Édességet. -mondtam csillogó szemekkel.

-És te focista vagy? -nevetett.

-Na ná! -kacsintottam majd behúztam az egyik édességekkel teli polcok közé. Levettem onnan egy sós, egy vajas és egy sajtos popcornt, két zacskó sajtos chipset, egy zacskó dupla oreót, egy zacsi szív gumimaci csomagot majd megkérdeztem Jasmint, hogy kér e valamit.

-Nem, köszönöm. De ha már ennyi sok egészségtelen kaját vettél akkor talán nem ártana valami innivaló is, nemde?

-Menjünk. -mondtam majd végül vettünk két flakon ásványvizet és indultunk is haza.

Úton eszembe jutott valami így felhívtam gyorsan Ádiékat és kihangosítottam majd elkezdtem nyomatni a tervemet.

-Na skacok, arra gondoltam, hogy filmezni kellene de nem tudok semmi jó filmet. Ötletek? -kérdeztem.

-Vissza hozzád! -vágta rá Zsófi mire Ádám drámaian sóhajtott. -Ha nem kismillió egyszer láttad már azt a filmet akkor egyszer se. -morogta. -Folyton zokogsz rajta és alig tudlak megvígasztalni...be kellene tiltatni azt a filmet.

-Valami más?

-Boldog halálnapot? -szólalt meg mellettem Jas.

-Jasmin! Jajj de örülök neked!

-Azt már mióta meg akarjuk nézni öcsivel. -mondtam és itt jelentőségteljesen a másik Nagyra céloztam.

-Én is neked, Zsófia. -mosolyodott el mellettem.

-Akkor Boldog halálnapot lesz a film, mire hazaérünk töltsétek le, mert ideértük a kajáldába. -mondtam majd leraktam a telefont mielőtt a telefonszámlámon a számok megugranának.

Bementünk az épületbe és már is kérdezték, hogy mit hozhatnak.

-Elvitelre szeretnék kérni négy tál spagettit. -adtam meg a kérdésre a választ.



▷Give me a moment |N.D.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat