Második▷Barátok

219 24 0
                                    

-Lekváros buktáról álmodtál? -nézett rám szórakozottan Dominik.

-Hát... -hezitáltam. -A nagyiról és az ő mennyei süteményéről.

-Biztos finom lehet. -nevet.

-Igen, imádom. -mosolyogtam.

-És most félsz? -kérdezte.

-Azt hiszem nem...vagyis egy kicsit. -mondtam majd azt vettem észre, hogy valaki megfogta a kezem. Dominik.

Éreztem, hogy az arcomat elöntötte a forróság és a fejemet össze lehetett volna hasonlítani egy paradicsommal.

Dominik megfogta a kezemet.

Miért van rám ilyen hatással egy idegen?

Egy idegen, aki nagyon helyes.

Amint a gép földet ért a fiú levette a kezét rólam. Hú, szörnyen hideg van!

Felvettem a kis cuccomat majd Dominikkal az oldalamon elindultunk felvenni a bőröndöket.

-És mondd, hová valósi vagy? -kérdezte.

-Németországban lakom jelenleg. Csak a nyárra jöttem ide nyaralni a nagybátyámhoz. -hadartam.

-Értem. Én itt élek. Focista vagyok. -ejtett felém egy félmosolyt.

Olvadásveszély!

-És melyik csapatban játszol? -érdeklődöm.

-Bocsi, mennem kell. Örültem, Jasmin. -puszilt meg majd otthagyott.

Ez meg mi volt?

Csak így csapot papot itthagyott?

Mit is vártál? Ő csak egy idegen számodra ezt értsd meg.

Mindegy alapon elindultam a szalagok felé felvenni a csomagomat. Rögtön felismertem a rágógumi mintás rózsaszín bőröndöt így le is kaptam onnan.

Mikor ez megtörtént elindultam az autóhoz, ami várt rám.

-----------------------------------------------------------
Nagy Dominik
-----------------------------------------------------------

Úgy terveztem, hogy a nyárra tekintve, és arra, hogy a futball szezonnak vége így eljövök Magyarországra kikapcsolódni.

Lengyelországból indult a repülő, rendes járattal mentem csak az első osztályon, ahol mellettem egy körülbelül velem azonos korú lány foglalt helyet.

Jobban szemügyre véve a csajt meg kell mondjam, hogy első látásra gyönyörű. Karcsú dereka van, formás lábai és feltételezem kerek a feneke.
Egy virágos egyberuhát viselt, a lábaira pedig egy arany színű szanda került. A szemei csillogtak, ahogyan engem vizslatott, a dús cseresznye piros ajkai pedig enyhén elnyíltak.
A szőke haját egy virágos csattal tűzte fel.

Azt is észrevettem, hogy szegény nagyon fél, mert szinte remegnek a lábai és a kezei.

Megpróbáltam megnyugtatni és azt hiszem, hogy ez sikerült is.

A felszálláskor belesüppedt az ülésébe és szorosan fogta a karfáját annyira, hogy az ujjai elfehéredtek.

A telefonom kis idő elteltével pittyegve jelezte nekem, hogy üzenetem érkezett.

Nagy Ádám:
Elindultál már Domi?

Me:
Aha, nemrég szállt fel a gép. Hallod haver, olyan csaj ül mellettem... 😱

Nagy Ádám:
Jólvan, siessél. Úú, milyen?

Me:
Jasmin a neve. Most jön nyaralni Magyarországra. Nem hiszem, hogy beszéli a nyelvet de már a kezét is megfogtam 😅

Nagy Ádám:
Gyors vagy haver! 😂 Na jó, pihizzél, mert Doll meghívott minket este a pályára.

Me:
Mit akar?

Nagy Ádám:
Nem tudom, na aludj!

Nem írtam már neki vissza, annál inkább kényelembe helyeztem magam majd elnyomott az álom. Arra keltem, hogy mellettem motyognak. Mi az isten?

A fejemet elfordítottam Jasmin felé és akkor vettem észre, hogy az ő kívánatos ajkai mozognak. Álmában beszél.

-A buktám...a buktám. -ismételgette.

-Jasmin, kelj fel, leszállunk. -rázogattam majd nagy nehezen de felébredt.

Szemei elkerekedtek és amilyen gyorsan csak tudta bekötötte magát.

Istenem, de édes ez a lány!

Amikor a gép földet ért elkezdtem összeszedni magam majd elindultam lefelé. Hallottam, hogy Jasmin mellettem mozog így biztosan jön utánam.

A szerelésem egy fekete gatyából és a régi Fradis pólómból állt.

Amikor felvettük a csomagunkat egy gyors puszi után le is léptem tőle, mert a távolban kiszúrtam Varga Roli barátomat az oldalán Radóval.

-Csá haver! -húzott férfias ölelésbe Bandi.

-Sziasztok. -köszöntem.

-De megnőttél. -ugratott Roli.

-Lehet megnőttem de a humorod még mindig béna. -oltottam le.

-Na jó, kis bajnok, szállj be hátra. Direkt neked készítettük be a gyerekülést is. -kacsintott majd beszállt a volán mögé, Radó pedig röhögve huppant le a mellette lévő ülésre így muszáj voltam betolni a seggem hátra.

▷Give me a moment |N.D.|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz