Harminckettedik▷Történtekről

123 16 0
                                    

----------------------------------------------------------
Nagy Dominik

----------------------------------------------------------


Mindenki tűkön ülve várta, hogy Roli felvágja a tortát és megláthassuk a baba nemét. Nem is olyan régen jelentették be, hogy Petra terhes viszont a baba nemét nem akarták elárulni. Sőt, még a leendő szülők sem tudják, hogy kislány vagy kisfiú lesz. Meglepetésnek szánják, mind a mi, mind a maguk számára is. Megkérték az orvost, hogy írja le egy borítékba, amit majd odaadtak a cukrásznak, aki a tortát készítette.

Nos, igen. Ez tegnap volt. Ott kellett volna lennem a barátommal, hogy együtt ünnepeljük meg de helyette elmentem és lefeküdtem azzal a lánnyal, akit otthagytam, amikor megérkeztem Magyarországra.

Mentségemre szóljon, hogy mind a ketten részegek voltunk. Nagyon sokat ittunk, amit utólag visszagondolva nem kellett volna.

Az estéből csupán emlékfoszványok vannak meg, mert a többi kiesett.

"A lány huncutul rám mosolygott majd egyre közelebb jött, amikor a lépcső aljánál jártunk. Előtte elment még valamerre.
Amikor ide ért hozzám, a kezét a nyakamba akasztotta majd elkezdte csókolgatni az állam vonalát.

Áradt belőle a pia szag.

-Dominik, nincs kedved megnézni a vendégszobát? -búgta a fülembe.

Ki tudna neki ellenállni? Hát én sem, ahogy senki sem.

Megfogta a kezem és elkezdett húzni a lépcsőn az egyik vendégszoba felé.

A lépcső nem volt meredek így pár pillanat múlva már a falnak nyomtam és úgy csókoltam.

A szájának az íze mézédes volt.

Azon kaptam magam, hogy már a feneke alatt fogom át felemelve és a lábammal az ajtót lököm be. Amikor ez megtörtént ledobtam az ágyra majd fölé kerekedtem."

Persze, hogy akartam. Akartam de nem így. Emlékezni akartam minden egyes részletre az estéről.

-----------------------------------------------------------
J

asmin Doll

-----------------------------------------------------------


Tegnap hatalmas nagy hülyeséget csináltam, legalábbis szerintem. Mármint nem teljesen csak egy részben. Persze, hogy jó volt az este! De nem részegen akartam lefeküdni vele. Hanem józanon, szerelmesen és úgy, hogy örökké beleégjen az emlékezetembe minden apró részlet. Ez után hogy bírok majd a szemébe nézni?

A reggeli találkozásunk elég cikire sikerült így inkább hazamentem amilyen gyorsan csak tudtam. Nem tudtam merre vagyok, melyik utcában de elindultam egy random irányba. Majd felhívok valakit, ha úgy van...

Már fél órája sétáltam, amikor megállt mellettem egy kocsi. Lehúzta az ablakot majd megpillantottam Bitó Zsófit és Ádámot.

-Kell egy fuvar? Elég ramatyul nézel ki. -jegyezte meg Ádám mire a barátnője tarkóncsapta.

-Ilyet nem mondunk senkinek, butus! Természetesen elviszünk, ha szeretnéd, Jasy. -mosolygott a lány. Mindegy alapon beültem hátra.

-Na mi történt? Dominiket merre hagytad? -kérdezte Ádám a visszapillantóból rámnézve.

-Nem tudom hol van. -mondtam szűkszavúan.

-Nem együtt jöttetek? -faggatott tovább.

-De igen. -szűrtem ki a fogaim között.

-Hát akkor?

-Utoljára Petráéknál láttam, hogy reggelizett viszont én leléptem, persze gyalog. Azt se tudtam, hogy hol vagyok egyébként csak mentem a fejem után. -vallottam be.

-Baj van a paradicsomban?

-Nem tudom. Elmondok valamit, amit senkinek sem mondhattok tovább, rendben? -kérdeztem mire egyhangúan egy igent kaptam. -Tegnap este lefeküdtem Dominikkel részegen.

Mind a ketten meglepődtek, ez látszott a fejükön. -Az... -kereste a szavakat. -Az nem annyira király...de hé! -szólított meg óvatosan Zsófi. -Mindent meg fogtok oldani együtt, hidd el nekem. Dominik tökös srác, adj neki két napot és mindent meg tudtok majd beszélni. Nagyon makacs egy fiú de nem szokott játszani mások érzéseivel. -mondta a lány mire Ádi elkezdett krákogni. -Jó, de igen szokott. -forgatta a szemét. -De veled ez más.

Sziasztok Csibéim! ❤

Hogy tetszett a rész? Mit gondoltok Jasmin és Dominik "kapcsolatáról"?

Ó, és nem mellesleg szerettem volna Boldog Karácsonyt kívánni nektek! ❤🌲

Egyetek sok sütit és legyetek a szeretteitekkel, mert ki tudja, hogy meddig lehettek még együtt...😊

Mivel ez az utolsó rész 2017-ben, ezért nagyon szépen köszönön azt, hogy ennyien olvassátok a könyvemet és, hogy vote-oljátok. Nagyon jól esik😁

Boldog, sikerekben gazdag új évet kívánok nektek, Csibéim!!! ❤🎆🎉

Aztán óvatosan az alkohollal!😏🍷

Ezer csók,
♥♡ⓣⓗⓔⓕⓛⓘⓔⓡ♡♥

▷Give me a moment |N.D.|Where stories live. Discover now