Harmincegyedik▷Új ismerősök

112 14 0
                                    

-----------------------------------------------------------Jasmin Doll
-----------------------------------------------------------

-Nagyon örülök. -nyújtotta a kezét az öcsém.

-Szintúgy. -viszonozta Petra. -Jasmin, gyere velem egy kicsit. Bemutatlak pár focista barátnőnek. Lucian...

-Csak Luca. -szólt közbe.

-Luca, te pedig menj oda a fiúkhoz nyugodtan. Feltalálod magad. Vagy éppen az italok a konyhába vannak de ugye elmúltál már tizennyolc?

-Persze. Saját cégem is van. -büszkélkedett.

-Dicsekedj el vele, hogyne... -morogtam. -Petra, inkább mutasd az utat. -vigyorogtam rá majd karon ragadott és elkezdett egy csapat lány felé húzni.

-Csajok, hoztam nektek valakit.

-Sziasztok. Én Jasmin Doll vagyok és nem, Thomas nem az apám. -nevettem egy aprót.

-Alig vártam, hogy megismerjelek már csajszi! -csapódott mellém egy gyönyörű nő. -Olasz Ninetta vagyok, Mervó Bence barátnője.

-Óh, szóval már meséltek rólam? -kérdeztem kíváncsian.

-Persze. -válaszolt egy másik lány. -Dominik másról sem tud áradozni csak rólad. -nézett rám egy félmosollyal. -Kőműves Petra vagyok. -ölelt meg.

-És te kinek is a barátnője vagy? -kérdeztem félénken.

-Priskin Tamás. -húzta ki magát büszkén. -Bár már nem a barátnője vagyok, hanem a felesége.

-Gratulálok. -vigyorogtam.

-Köszönjük szépen. -puszilta meg az arcomat.

-Na. -szólt közbe Koleda Petra. -Hogy gyorsítsuk a folyamatot bemutatok mindenkit. Ő itt Petra testvére, Kőműves Patrícia. Nagy Ádám barátnője, Bitó Zsófi. Gulácsi felesége, Vígh Diána. Botkának a barátnője, Wegenast Alexandra. Nikolic Nora, Nikolicsnak a felesége. Na most jönnek a szinglik. Mádai Vivien, Ratkai Anetta, Lavati Barbi és Ungvári Timi. -mutatott be nekem gyorsan mindenkit. -És most menjünk inni! -kiáltotta el magát mire kicsit visszahúztam mikor indulni készült.

-Drágám, gyümölcslét ihatsz, alkoholt nem. -kacsintottam rá, ő pedig dühösen rám nézett mire feltettem a kezem védekezés képpen. -Terhes vagy. -szúrtam oda.

-Jó. -fonta keresztbe a karját majd elindultunk a többiek után a konyhába a piák közelébe.

Az italok már ki voltak töltve eldobhatós poharakba. Ninetta a kezembe nyomott egyet majd koccintás után mindenki lehúzta.

-Mikor érkezik a torta? -kérdezte valamelyik lány.

-Hát, majd ha az öcsém végre óhajtja elhozni. -forgatta meg a szemeit.

Egy óra elteltével megtaláltam Dominikot, vagyis ő talált meg engem majd elkezdtünk táncolni.

-Annyira szexi vagy. -súgta a fülembe.

Az alkohol már a fejembe szállt egy kicsit, de nem voltam túlzottan részeg.

-Szeretlek, Dominik! -jelentettem ki majd megcsókoltam.

-Emberek! Figyelem! -kiabált Varga. -Megjött a torta! -kiabált továbbra is. -Ha a torta belseje rózsaszín, akkor kislányunk lesz, ha pedig kék, akkor meg fiú. -mondta, mi pedig Domival kéz a kézben közelebb sétáltunk. A tortát közösen vágták fel Petrával majd a lány sírva felkiáltott. -Ikrek! -bújt oda Rolihoz majd szerelmesen csókot váltottak egymással. A torta belseje rózsaszín és kék volt. Én megmondtam! Tudtam!

-Gratulálok nektek! -mentem oda hozzájuk a tömeg után és megölelgettem mind a kettőjüket. -Látod Petra? Én megmondtam neked, hogy ikrek lesznek, és hogy az egyik fiú, a másik lány. -mosolyogtam kedvesen.

-Köszönjük szépen. -mosolyogtam mind a ketten, mint a vadalma. Bár hogyne mosolyogtak volna, mikor kiderült, hogy egy gyerek helyett kettőt fognak kapni pár hónap múlva...

A buli további részében vagy ittam, vagy táncoltam. De akkor már cseppet sem voltam józan.

-Basszus Jasmin! -szólalt fel mögöttem a legédesebb hang a világon. -Annyira gyönyörű vagy, hogy lassan felrobbanok! -nézett a szemeimbe. Az ő szemeiben mérhetetlen nagy tüzet véltem felfedezni.

-Gyere velem, Domibaba. -nevettem egy aprót majd elkezdtem felfelé húzni...



▷Give me a moment |N.D.|Where stories live. Discover now