--------------------------------------------------------
Jasmin Doll
---------------------------------------------------------Honnan veszed, hogy ez más? -kérdeztem kínosan.
-Azért, mert tényleg szeret téged Dominik. Ha le is feküdtetek, számított neki még ha részeg is volt. Te nem csak egy egyéjszakás kaland vagy számára, hanem annál ezerszer több. De mi nem szeretnénk beleszólni a dolgotokba, mert ez csak rátok tartozik és nektek kéne megbeszélni a történteket. Mindenesetre egyet kérek csak tőled. -mondta Ádám. -Ne törd össze a szívét. -szívta be mélyen a levegőt.
Ez egy részről persze jól esett, hogy próbál nyugtatni engem, vagyis próbálnak és másrészt pedig jó látni, hogy ennyire a szívén viseli Ádám a barátja sorsát. Ez annyira szívmelengető.
-Tessék, megjöttünk. -parkolt le Ádi a panelház előtt.
-Nagyon szépen köszönöm. -mondtam majd kiszálltam a kocsiból és befutottam az ajtón.
-Csak nem hazaértél, bulikirálynő? -röhögött Luca.
-Nem vagyok olyan kedvemben Lucian! Kopj le! -hörögtem és egyenesen a szobámig robotoltam de az öcsém egy pillanatig se akadt le rólam...
-Mi a baj Jas? -kérdezte.
-Semmi. -adtam meg az egyszerűbb válaszlehetőséget.
-Hazudsz. Ha nem ismernélek azt hinném, hogy lefeküdtél valakivel. -nevetgélt mire lehunytam a szemem és nagy levegőt vettem. Egyszercsak abbahagyta a nevetést és kitágult szemekkel vizslatott. -Dios Mio! -igen, spanyolul fog káromkodni, legalábbis próbál, mert ezt nem érti senki rajtam kívül na meg akkor a Mama sem hallja meg. -Te lefeküdtél valakivel? -nézett rám elsápadva. -Ki volt az a culedo? -magyarán azt kérdezte, hogy ki volt az a seggfej.
-Semmi közöd hozzá! -visítottam már kínomban. -Huszonkét éves vagyok, nehogy azt hidd, hogy én vagyok Szűz Mária! Tudod hány éves korom óta? Tizenöt. Nevezz ribancnak, hordj el mindennek, engem nem érdekel! Van egy határ, amit túlléptél...
-Tényleg őszintén sajnálom, hogy aggódok a nővéremért. Majd legközelebb ilyet nem csinálok, mert felkapod a vizet. -mondta gúnyosan.
-Vete, cabrón no molestes! -mármint, tűnj el, ne zavarj!
-Megyek is! Majd ha lenyugodtál akkor csörögj, tudod, én nem foglak elküldeni. -kacsintott majd elhagyta a szobát.
Tudjátok mit? Egyáltalán nem bántam meg azt, hogy lefeküdtem vele. Hiszen szerelmes vagyok belé és ezen senki sem formálhat. Túl sok minden történt de ez valahogy más. Senkibe se voltam annyira szerelmes, hogy lefeküdjek vele. Az első is inkább szex volt, mint szeretkezés, mert egyikünk se kedvelte a másikat. Sőt! Egyenesen utáltuk egymást és csak egy kis ital kellett és máris mindenen változtatott. Addig voltam minden évben kitűnő tanuló, aztán megváltoztam. Kezdtem felnőni és kezdett érdekelni az élet. A jegyeim persze romlottak folyamatosan, amit anya nem nézett jó szemmel, bár ezt ki nézné jó szemmel? Elkezdtem cigizni, mert azt hittem az menő, pedig közel sem. Árt a tüdődnek, a fogaidnak, halált okozhat és én ugyan szeretek játszani az életemmel, nekem már nem éri meg. Ó és ugye amikor buliztam, sűrűn voltam részeg. Fogadásokban vettem részt, amit fifty-fifty arányban nyertem meg mindig. Egyszóval, megkóstoltam milyen is az élet.
Ha egyszer lesz gyerekem nem szeretném, hogy ezeket a hibákat ő is elkövesse, mint én anno. Nem fogom tőle megtiltani, hogy éljen úgy igazán. Igyon alkoholt de csak mértékkel és legalább ha elmúlt már tizenhat. Ha egyszer nekem gyerekem lesz, senkit se fogok tőle jobban szeretni.
Sziasztok Csibéim! ❤
Hát már 2018 első napja van. Hú!
Van valami fogadalmatok, amit "be akartok tartani"? |Kommentben várom|Úú és nektek van a szilveszterrel kapcsolatosan valami vicces, izgi történetetek? Ha van, akkor ide kommentben, vagy privát üzenetben leírhatjátok. Szívesen elolvasom őket😁
Ezer csók,
♥♡ⓣⓗⓔⓕⓛⓘⓔⓡ♡♥
YOU ARE READING
▷Give me a moment |N.D.|
FanfictionEgy nyár, közös célokkal. Két ember, akik a nyárra jöttek Magyarországra kikapcsolódni. A lány, aki retteg a repüléstől de a repülőn köt ki, mellette a barna hajú sráccal. A fiú, a focista, aki egy este meghívást kapott a Ferencváros csapatépítő t...