-----------------------------------------------------------
Nagy Dominik
------------------------------------------------------------Igyekezz már Nagy Dominik! -mordul rám a barátom.
-Menj előre, mindjárt megyek én is. -tereltem kifelé.
Hezitálás nélkül kiszaladt az ajtón és hangosan köszöntötte a többieket.
Én is egy gyors hajigazítás után elindultam a pályára.
Ami kint fogadott az egyszerűen letaglózott.
Ott állt a lány, akiről nem hittem, hogy találkozunk. Akiről a gondolataim szólnak, mert szinte mindig ő jár a fejemben.
És most pár méterre áll tőlem. Az eszem megáll.
És dühös lettem, amikor megláttam, hogy Dibusz teljesen rátapadt Jasminra. Valamiért szörnyen éreztem magam. Rossz volt látni, hogy, akit nem régen pusziltam, most már más nyúlt hozzá.
Viszont akkor ezek szerint nem lehet barátja, ha már Deni is rajta van.
A kezem ökölbe szorult, ahogy elhaladtam mellettük, viszont direkt nem szóltam egy szót sem, és úgy tettem, mintha észre sem vettem volna. Vagyis próbáltam.
**
Ki más lett volna a lány játék beli párja, mintsem a kapus, Dibusz Dénes?
Hát persze, hogy ő volt.Ezt te sem képzelhetted volna, hogy rögtön a karjaidba fog omolni?
Könyörgöm, nem is ismered!Viszont az nagyon meglepett, hogy itt van de akkor mégjobban meglepődtem, amikor kiderült, hogy Dollnak az unokahúga.
Veszélyes!
-Dominik, figyelsz? -kérdezte Thomas.
-Igen, figyelek! -feleltem.
Már a harmadik feladatnál jártunk, amikor Varga intett, hogy menjek oda hozzá. Elindultam és a nagy elmélkedésem közepette fel sem tűnt, hogy nekimentem valakinek a vállának, csupán akkor, amikor utánam szólt.
-Nem tudsz vigyázni? -kérdezte indulatosan Jasmin. -Barom. -sziszegte.
Önelégülten elmosolyogtam majd megszólaltam. -Boccs.
Amikor elértem Rolihoz kezet fogtunk majd belekezdett.
-Tervezünk Petrával egy bulit a barátaink számára, mert fontos bejelenteni valónk van számotokra. Szóval szeretettel meghívlak téged és barátnődet -gúnyolódott viccesen. -Nagyon vicces. -nyújtottam rá a nyelvem majd hagytam, hogy befejezze, amit elkezdett. -tehát meghívlak téged a szombaton tartandó baba váró bulinkba, ahol kiderül a baba neme. -vigyorgott.
-Baba váró buli? Petra terhes? -értetlenkedtem.
-Igen. Gyerekem lesz, öcsi. -lábadt könnybe a szeme.
Sosem láttam ilyennek Rolit de őszintén nagyon örülök, hogy egy kis Varga fog szaladgálni a lábunk körül.
-Gratulálok, haver! -öleltem meg. -Remek apa fog válni belőled.
-Köszönjük szépen. Istenem, annyira várom már, hogy a kezembe tarthassam a kis törpét.
-Persze, majd a keresztapja meg viszi tanítani csajozni. -nevettem.
-Honnan veszed, hogy te leszel a keresztapa?
-Hát figyelj, ez nagyon alap dolog szóval sejtem már, hogy fel fogtok kérni. -rántottam vállat.
-Srácok! Gyertek ide! -hívott magához minket Doll.
-Hánykor lesz a buli? -súgtam oda a barátomnak.
-Nyolcra legyél nálunk és pontosan érkezz! -figyelmeztetett.
-Rendben. -kezdte. -Mára ennyi lenne. A következő alkalom az jövőhéten lesz, aki szeretne az csatlakozik hozzánk. Bowlingozni fogunk. -tájékoztatott minket majd az utunkra engedett.
Oda szerettem volna menni Jasminhez de Dibusz megint megelőzött. Ez így nem lesz jó...
Nagy szerencsémre pont elkaptam a beszélgetésüket.
-Volna kedved velem vacsorázni? -kérdezte a barátom.
-Hát, rendben van. Elmegyek veled vacsorázni. -mosolygott a lány.
A számat összeszorítottam és tovább füleltem.
-Szuper! -örvendezett. -Innen viszlek el, jó?
-Uhh, hát jó, legyen. -vigyorgott tovább.
Nem volt szükségem, hogy tovább hallgatózzak így inkább leléptem. Majd a kocsiban megvárom Ádámot.
YOU ARE READING
▷Give me a moment |N.D.|
FanfictionEgy nyár, közös célokkal. Két ember, akik a nyárra jöttek Magyarországra kikapcsolódni. A lány, aki retteg a repüléstől de a repülőn köt ki, mellette a barna hajú sráccal. A fiú, a focista, aki egy este meghívást kapott a Ferencváros csapatépítő t...