-----------------------------------------------------------Jasmin Doll
-----------------------------------------------------------Nem gondoltam volna, hogy ma a kis tréning után elhívnak vacsorázni. Pedig megtörtént.
Dibusz Dénes elhívott randizni.
És igent mondtam neki.
Majd kicsattantam az örömtől, hogy végre valaki, aki illedelmes és kedves elhívott magával vacsorázni, hogy jobban megismerjük egymást. És ez jó.
Dominikkal pedig nem tudom mi a helyzet. Nagyon bunkó volt velem, ami valljuk be, fájt. Viszont még így is tetszett. Olyan rosszfiús volt.
Dénes és Ő két külön fogalom. Ellentétek szinte mindenben. Ameddig Dominik rossz volt, Dénes jó, tisztelettudó és egyszerűen kifogásolhatatlan.
-Hé, Tom! -fogtam meg a vállát majd teljesen magam felé fordítottam. -Később megyek haza. Van egy kis dolgom. -vigyorogtam.
-Ó, és még is mi dolgod lenne? -érdeklődött.
-A kapus elvisz engem vacsorázni. -feleltem.
-Randevúra mész? -kérdezte egy kis éllel a hangjában.
-Talán.
-Szó sem lehet róla. Túl fiatal vagy hozzá képest. -dacoskodott.
-Ne már, Thomas. Te is tudod, hogy Dénes nagyon jó és kedves. És egyáltalán nem vagyok túl fiatal. -győzködtem. Olyan, mintha a második apukám lenne és egyszerűen nagyon imádom csak olykor túlzásba viszi a rengeteg aggódást. Nyílván aggódjon, mert szeret és én is őt csak akkor ezt ne ennyire feltűnésesen tegye.
-Tudod, hogy hány éves? Huszonhat, és te? Húsz. Hat év korkülönbség az nagyon sok. -makacskodott.
-Thomas Doll, most komolyan neked kell könyörögnöm, hogy elengedj randizni egy sráccal, akit megkedveltem? -nevettem fel erőtlenül.
-Pontosan. Megkedvelted. És ez tudod mit jelent? Hogy szerelmes leszel. És, ha szerelmes leszel akkor járni fogtok. Ha jártok akkor csókolóztok. Ha csókolóztok, szexeltek. Ha szexeltek akkor pedig terhes leszel. Ha terhes leszel akkor pedig a lábam körül ott fognak szaladgálni a kis Dibusz babák, amit nagyon, de nagyon nem szeretnék! -vörösödött be a feje.
-Jézusom, hová gondolsz? Mindent annyira túlbonyolítasz. -dörzsölöm a halántékomat. -Ez csak egy szimpla vacsora. Érted? Nem fogok lefeküdni Dénessel de miért neked beszélem ki a szexuális életem? -léptem pár lépést hátra.
-Állj csak meg Jasmin! Mióta van neked szexuális életed? -harsongott. -Ezt még nem fejeztük be. -közölte.
-Rendben. Mehetek? -néztem rá kiskutya szemekkel, mert tudom, hogy ennek nem tud ellenállni.
-Dibusz! -kiáltott a fiúnak, aki kézségesen mellette termedt. -Nyolcra hozd haza.
-Uram, értem én, hogy jó nagybácsi akar lenni, viszont már bőven elmúlt nyolc óra. -nézett rá szórakozottan.
-Ne feleselj! -szűkült össze a szeme, mire Dénes védekezően feltette a kezét. -Jól van. Legkésőbb éjfélre már a verandán kopogjon az a csinos lába különben másnap a tiéd fog kopogni a műfüvön az edzőcipőddel.
-Ne már, Tom! -vörösödtem el. -Teljesen leégetsz ezzel az agyonféltő pótapu szerepével...
-Nincs semmi gond. -mosolygott rám kedvesen a kapus.
-Aztán okosan!- kacsintott majd megszorongatta Dénes vállát és otthagyott minket.
-Ez nagyon ciki volt. -hajtottam le a fejem. -Húsz éves vagyok és úgy kezel, mintha valami tinédzsert, akinek most lenne az első ilyenje..
-Nem gáz. Nos akkor készen vagy?
-Persze. Indulhatunk. -karoltam belé majd kivezetett az arénából de minden esetre elkaptam Dominik féltékeny pillantását. Féltékeny volt? Nem hiszem...inkább valami harag dúlt benne.
Nem értem őt. Egyszer valami alpári senki módon bunkózik velem, közömbös és most meg, mintha fontos lennék neki. Annyira nem lehet rajta ki igazodni, hogy az már engem bánt.
Dibusz Dénes pedig igazi úriember módjára nyitotta ki nekem az ajtót az anyósülés felől majd ő is beszállt mellém.
Indulhat az este!
YOU ARE READING
▷Give me a moment |N.D.|
FanfictionEgy nyár, közös célokkal. Két ember, akik a nyárra jöttek Magyarországra kikapcsolódni. A lány, aki retteg a repüléstől de a repülőn köt ki, mellette a barna hajú sráccal. A fiú, a focista, aki egy este meghívást kapott a Ferencváros csapatépítő t...