Harmincadik▷A buli kezdete

109 14 0
                                    

------------
Jasmin Doll
-------------

Már szombat délután van és készülődöm az estére. Le fogom nyűgözni Dominikot.

Hat óra körül elkezdtem készülődni. A hajamat laza hullámokban hagytam, a ruhám pedig egy fekete miniruha volt némi dekoltázzsal. A célra pont megfelelő. Sminkemet elég  füstösre csináltam meg, majd a lábaimra egy fekete magassarkút húztam. Nem, amúgy nem temetésre megyek.

Átmentem Lucianhoz, hogy hogy áll a készületekben, mert már 19:05 volt az idő. Amikor benyitottam akkor láttam meg, hogy teljes harci díszben fifázik. Miért gondoltam volna, hogy mást csinálna? Élete a fifa...még az irodájában is van! Ha épp nincs semmi dolga a cégnél akkor csak leáll fifázni. Az eszem megáll a kölyöktől de tényleg. Híres céget vezet és munka közben fifázik...

Hallottam egy dudálást, ami szerintem azt jelenti, hogy a "hercegem" itt van.

-Luca kapd fel magad, indulnunk kell. -mondtam majd kisétáltam, egynesen a bejárati ajtóhoz, ahol tárt karokkal fogadtam őt.

-Jasmin. -mosolygott majd magához húzott. Meg kell mondjam, hogy irtó jól néz ki. -Csodálatos vagy. -húzódott el majd szemtelenül végigmért.

-Nagy Dominik. -állt mellém Thomas. Na szuper...

-Herr Doll. -mosolygott. -Hogy van mostanság?

-Jól vagyok, fiam. Vigyázz Jasminra különben... -habozott majd közelebb hajolt hozzá és úgy mondta tovább. -különben levágom a golyóidat és felragasztom a füled helyére. -kacsintott majd visszament ahonnan jött.

Lassan Luca is kibotorkált majd kezetfogott Dominikkel.

-Luca Doll. -ejtett meg egy félmosolyt.

-Nagy Dominik. -viszonozta Domi.

-Na de Luca! A rendes, igazi nevedet mondd. -kacsintottam. -Ő itt Lucian, Lucian Doll.

-Dugulj el! -nézett rám csúnyán az öcsém.

-Hát akkor induljunk. -mondta Dominik, aki megjegyzem jót szórakozott rajtunk.

Tehát akkor elindultunk a kocsijához majd elkezdtünk a tesómmal azon veszekedni, hogy ki üljön előre.

-Én fogok előre ülni! -jelentettem ki.

-Menj inkább hátra ahova való vagy!

-Mint az óvoda... -morogta Nagy miközben beült az autóba.

Hirtelen karokat éreztem meg a vállamon mire reflexből hátrarúgtam.  Tudtam, hogy Lucian volt az, de azért ne akarjon már berángatni hátra! Még mit nem! Tehát az öcsém nyöszörögve fogta a golyóit, így én kihasználva a helyzetet beültem az anyósülésre Dominik mellé.

-Ez csúnya volt. -mondta egy csók kíséretében.

Lehúztam a kocsinak az ablakát majd kiszóltam. -Jólvan told már be a segged hátra,  mert indulni szeretnénk. -néztem rá morcosan mire ő inkább tette a dolgát és beült hátra.

Fogalmam sincs mennyi idő telt el mióta elindultunk de csak akkor eszméltem fel, hogy megérkeztünk, amikor Luca szólt rám, hogy igyekezzek. Férfiak...

Dominikkel kéz a kézben mentünk be Roliék házába majd hangosan köszöntöttük őket. Én odamentem Petrához majd átadtam a babaváróra az ajándékot.

-Ó nem kellett volna. -rázta meg a fejét.

-Dehogynem. -vigyorogtam. -Nézd meg mi van benne.

Petra kivette a kis bodyt, vagyis bodykat majd csillogó szemekkel rám nézett.

-Szóval azt hiszed ikrek lesznek?

-Ezt érzem. -kacsintottam.

A rózsaszín bodyra az volt ráírva, hogy "Én vagyok apu kedvence" a kékre pedig az, hogy "Whiskeyt iszom, mert pasiból vagyok"

-Igen, szerintem egy lány és egy fiú gyerekeitek lesznek. -bólogattam.

-Király vagy, Jasmin! -mondta majd a nyakamba ugrott. -Köszönöm szépen!

-Hé, hé óvatosan. Ne hogy bajod essen kismama! -róttam meg mosolyogva. 

-Jasy, nem akarsz engem is bemutatni? -kérdezte irritáló hangon az öcsém.

-Dehogynem. -vágtam grimaszt. -Petra,  ő itt az öcsém Lucian Doll, Luca, ő itt Koleda Petra Vargának a barátnője.

▷Give me a moment |N.D.|Where stories live. Discover now