Jmenuji se...

931 109 35
                                    

Vítám vás u další rady, která vlastně tak docela radou nebude. Dobře si uvědomuji, že většina mých čtenářů je se svými zkušenostmi o mnoho dále a já jdu tady psát cosi pro začátečníky, ale četla jsem i pár vydaných knih, kde se to objevuje, akorát v méně okaté formě, což svědčí o tom, že to možná nedělají jen začátečníci. A i tak doufám, že to vás ostatní zaujme, i když se nic nového nedozvíte. O co tedy jde? Dám sem pár ukázek ze svých začátků parodií, některé vážně míněné příběhy vypadají v tomto ohledu dost podobně.

Jmenuju se Lilian Altonová a je mi patnáct. Mám ráda fialovou barvu, psy a zpívám ve sboru. Jednou bych chtěla být slavná zpěvačka, ale zatím musím chodit do školy. Když jsme u toho, studuju gympl a mám dobré známky. Ne samé jedničky, to mají jenom šprti, ale zase nepropadám. Prostě takový průměr.

Vstala jsem z postele a přešla do koupelny. Lekla jsem se toho strašidla, které se na dívalo ze zrcadla. Musím se zkulturnit. Oblíkla jsem si černý crop-top a džíny, učesala a vyžehlila si dlouhé blonďaté vlasy a nalíčila se. Nic zvláštního, jen řasenku, linky, stíny, pudr, tvářenku, rtěnku a korektor. Sešla jsem dolů na snídani. U stolu sedělo mých pět sourozenců. Jo, jsme velká rodina a je to super. (Stěhujeme se!)

Ahojky, jmenuju se Jane Smithová. Je mi 15. Mám mladšího bratra, kterému je 10. Je blázen do kouzel, stejně jako . Teda, nemyslím si, že umím čarovat, ale hrozně moc bych chtěla. No představte si, jenom mávnete rukou a máte všechno, co jste chtěli.

Crr!

Bože, jak nesnáším školní zvonek! A vůbec ne ve středu první hodinu, to máme češtinu. češtinu nesnáším, je to nuda. (Dobrodružství země Spell)

Rady do větruKde žijí příběhy. Začni objevovat