Cítila jsem jeho ruku na mém boku. Vyrhnul mi tričko a začal mi dělat kolečka na břiše. Najednou se otevřely dveře.
''Brách.. Ou, ježiši, promiň'', řekl ženský hlas. Carrie. Zayn ode mně hned odskočil.
''Mitchie?'', vydechla Carrie.
Okamžitě zavřela dveře. Sakra. Chtěla jsem jí to říct, ne, aby nás takhle našla. Teda, pokud je co říct. Vlastně mi ještě Zayn neřekl, jestli..
''Mitchie? Jsi v pohodě?'', zeptal se Zayn.
''Musím jít za Carrie'', řekla jsem a sedla si.
''Nechceš chvíli počkat?''
''Ne, musím jít teď. Co když potom odejde?''
''Fajn, fajn. Mám jít s tebou?''
''Ne, půjdu sama'', řekla jsem. Nevím ale, co mám říkat. Jak jí to mám vysvětlit.
''Neboj se, přece se nic nestalo'', řekl Zayn s úsměvem a stoupl si. Ovinul kolem mně ruce a přitáhl si mě k sobě.
''A ona to pochopí'', řekl a políbil mě na čelo. V jeho objetí jsem se uklidnila.
''Tak já jdu'', řekla jsem a vykroutila se z jeho objetí, i když nerada.
''Přijdu potom za váma'', oznámil mi.
''Dej nám alespoň 10 minut, dobře?'', zakňučela jsem.
''Dobře'', kývl. Otevřela jsem dveře a vyšla ze Zaynova pokoje. Zrovna jsem uslyšela bouchnout skřínku v kuchyni. Neodešla, uf. Nadechla jsem se a šla za ní.
''Carrie?'', řekla jsem slabým hlasem. Otočila se na mně.
''Nic mi nemusíš vysvětlovat'', řekla hned. Zlobí se?
''Já.. Ty jsi naštvaná?''
''Naštvaná? Oh, samozřejmě že ne. Vždyť jste dospělí'', řekla. Oddychla jsem si.
''Jen mi řekni.. Jak to? Jak se to stalo?'', řekla a sedla si na barovou židli. Sedla jsem si na židli vedle ní.
''Já vůbec nevím'', vydechla jsem.
''Přišel za mnou včera večer..''
''On byl u tebe?'', zeptala se překvapeně.
''Jo, byl''
''Já myslela, že šel někam za kamarádama'', udivila se.
''Ne, byl u mně. Omluvil se mi a prostě.. nějak.. jsme se začali líbat. A dneska ráno jsme spolu byli v knihovně a na obědě a.. Carrie já jsem se do něho asi zamilovala'', přiznala jsem se. Carrie se na mně dívala ze začátku neutrálním pohledem, potom se ale začala usmívat.
''Ani nevíš, jak jsem ráda, že už se nehádáte. Vždy mě štvalo, že moji dva nejbližší se nemají rádi'', řekla. Začala jsem se usmívat taky. Bála jsem se, že by ji to třeba naštvalo, že jsem jí ani neřekla, co a jak. Ale, co jsem jí měla říct? Vlastně ani nevím, jestli spolu chodíme.
''Pomlouváte mě?'', objevil se za námi Zayn. S úsměvem přišel ke mně a znovu kolem mně obmotal ruce.
''Samozřejmě, jak jinak'', ušklíbla se.
''To už je půl 9?'', vyhrkla jsem, když jsem se podívala na hodiny.
''Budu muset jít, zítra ráno vstávám do práce'', řekla jsem.
''Hodím tě domů'', řekl Zayn a odstoupil ode mně.
''Zítra se za tebou stavím'', řekla mi Carrie.
''Dobře. Měj se'', usmála jsem se na ni.
''Ahoj Mitchie'', úsměv mi oplatila. Šla jsem ke dveřím, obula si kozačky, oblékla si kabát a vzala si tašku.
''Můžeme?'', zeptal se mě Zayn, když stál připravený u dveří.
''Můžeme'', souhlasila jsem. Otevřel mi dveře a já šla hned k výtahu. Ten nás zavezl dolů a my vyšli ven. Už byla tma a ve vzduchu poletovaly malé vločky sněhu. Nevlezly by se snad ani na peřinku malíčka, ale i tak bylo okolí bílé. Miluju tohle období.
Nasedli jsme do auta a Zayn hned zapnul topení.
''Říkal jsem ti, že to vezme normálně'', usmál se na mně Zayn a nastartoval.
''Nojo, měl jsi pravdu'', kývla jsem.
''Jako vždycky'', řekl. Zasmála jsem se.
''V kolik jdeš zítra do práce?'', zeptal se mě.
''Na 10'', odpověděla jsem.
''Já jdu až po Novém roce''
''Nojo, pak učitel'', ušklíbla jsem se.
''Co máš v plánu na Nový rok?''
''Ještě nic'', pozvedla jsem ramena.
''U jednoho kamaráda v domě se pořádá taková novoroční párty, tak jsem si říkal, jestli bys nechtěla jít''
''Jo, zní to dobře'', řekla jsem.
''Vážně?'', zeptal se a otočil se na mně.
''Jo, jasně'', usmála jsem se.
''Oh, dobře, tak, já mu řeknu, že přijdeme'', řekl a znovu se otočil na cestu. Za chvilku jsme byli před panelákem, kde bydlím.
''Děkuju za odvoz'', řekla jsem, když jsme oba vysedli z auta. Stoupla jsem si na chodník a počkala, až Zayn obejde auto a stoupne si ke mně.
''Já děkuju za celý den s tebou'', řekl a přitáhl si mě k sobě. Svoje ruce jsem opřela o jeho hruď.
''Bylo to skvělé'', usmála jsem se.
''To ty jsi skvělá'', řekl a naklonil se ke mně. Chvíli mě jen tak sledoval a jemně si zkousl ret. Potom mě něžně políbil. Ruce stále držel na mém boku. Stáli jsme na chodníku, sněžilo a my se líbali. Prošlo kolem nás pár lidí, ale to nám nevadilo.
''Vážně musím jít'', vydechla jsem. Zayn zakňučel a věnoval mi ještě krátký polibek.
''Dobrou noc babe'', řekl.
''Dobrou noc Zayne'', usmála jsem se.
Další díl bude v neděli, protože zítra jsem celý den v Brně. Užijte si zbytek pátku x
ČTEŠ
From Hate To Love - Or Not?
FanfictionOn střídá holky jako ponožky, ona nikdy neměla opravdový vztah. On je každý den opilý, ona nikdy pořádně neochutnala alkohol. Skoro každý den se potkávají, ale nesnáší se. Jeden druhého by nejradši zabili. Budou se nenávidět do konce života, nebo s...