Párkrát jsme se zastavili u nějakého stánku. Jednou to byl stánek s čepicemi. Navzájem jsme si zkoušeli různé srandovní čepice. Zaynovi jsem dala na hlavu čepici s očima, vypadal v ní roztomile. On mi dal na hlavu, něco jako beranici a hrozně se mi smál. Nakonec nás prodavačka od stánku vyhodila, protože jsme se vším prohrabávali a stejně si nic nechtěli koupit.
''Pojď, zajdeme si pro kávu'', řekl a ukázal na ceduli Starbucks.
Kavárna byla plná lidí. Seděli u stolů, povídali si, smáli se a popíjeli kávu. Zayn mě chytl za ruku a vedl do fronty. Před námi byli jen tři lidé, takže jsme po chvilce došli na řadu.
''Dobrý den'', řekl kluk jménem Jimmy, měl na tričku cedulku s jménem.
''Dobrý den'', řekli jsme se Zaynem.
''Co si dáte?'', zeptal se nás.
''Dvakrát velké vanilkové latte'', řekl Zayn. Kluk za pultem vzal dva kelímky a začal psát.
''A vaše jména prosím?''
''Zayn a Mitchie'', řekl Zayn. Jimmy řekl cenu a Zayn mu předal peníze.
''Můžete jít vedle, za chvíli bude vaše káva hotová'', řekl Jimmy s úsměvem.
''Děkujeme'', řekl Zayn a přesunul se vedle, stejně tak i já. Chvíli jsme stáli u sloupu a povídali si.
''Vanilkové latte, Mitchie'', řekla holka za pultem. Když jsem přišla blíž, všimla jsem si cedulky na tričku, jmenovala se Kate.
''Děkuju'', řekla jsem s úsměvem a vzala si od ní kelímek s kávou. Vrátila jsem se za Zaynem a trošku se napila.
''Vanilkové latte, Zayn'', řekla zase Kate. Zayn se usmál a šel si pro kelímek.
''Díky'', řekl, pořád s úsměvem.
''Tak jdeme poznávat Paříž''
''Turisté z Londýna přichází'', řekla jsem se smíchem. Venku zase začala být zima, takže se mi ten teplý kelímek kávy hodil. Ale stejně jsem ho oba měli za chvíli vypitý, protože vanilkové latte oba zbožňujeme.
''Pont des Arts //česky Most umění//'', pronesl Zayn. Okolo nás, po celém mostě byly připnuté zámky. Slyšela jsem o něm hodně. Zamilované páry si tady stvrzují lásku.
''Mám zámek.. a fixku'', řekl Zayn a zašmátral v kapse, potom vytáhl šedý zámek a černou fixu. Vzala jsem to od něj a na zámek napsala Zayn + Mitchie a pod to 25. 12. 2013. Našli jsme volné místo a společně připnuli zámek. Potom jsme oba na klíček dali pusu.
''Navždycky'', řekl Zayn a chytil moji ruku.
''Navždycky'', řekl a společně jsme klíček hodili do vody. Zayn mě chytil za ruku a otočil mě k sobě. Usmál se a pohladil mě po čelisti. Naklonil se ke mně a začal mě líbat. Něžně, romanticky.
''Navždycky'', pošeptal znovu. Opřel svoje čelo o to moje a díval se mi do očí. Potom se narovnal, chytil mě za ruku a táhl mě zase dál. Šli jsme kolem pána, který měl asi 35 roků, který zpíval a hrál na kytaru, před sebou měl čepici na peníze. Zrovna hrál Say something. Zastavili jsme se u něho a sledovali ho. Měl skvělý hlas. Když písničku skončil, zatleskali jsme mu.
''Počkej'', řekl mi Zayn a vydal se k němu.
''Cože, co?'', zakoktala jsem. Naklonil se k chlapovi a něco mu zašeptal. Ten se usmál a zakýval hlavou. Zayn si otočil mikrofon k sobě a podíval se na mně. On.. On bude zpívat?
It's a little bit funny, this feeling inside, začal zpívat. Páni. Má dokonalý hlas. Lidi okolo se zastavovali a sledovali Zayna, jak zpívá. Ten se celou dobu díval na mně.
And you can tell everybody, this is your song, zpíval. Cítila jsem, jak se mi do očí hrnou slzy. Prostě mě to dojalo. Zpíval pro mně, v Paříži, v jednom z nejkrásnějších měst, na Mostě umění. Všimla jsem si, jak si ho někteří lidé dokonce i natáčejí. A taky, jak spousta lidí háže peníze do čepice.
Když došlo na výšky, na krku mu vystouply žíly a mně okamžitě naskočila husí kůže. Kriste pane, on je božskej.
Když skončil, všichni začali tleskat, včetně mně.
''Ještě!'', zakřičela nějaká holka v davu. Zayn se otočil jejím směrem a usmál se. Potom se znovu otočil k chlapíkovi s kytarou a znovu mu něco pošeptal.
How long will I love you, as long as stars are above you, začal zpívat. Bože, tohle je moje srdcovka. Zayn si vzal mikrofon do ruky a šel směrem ke mně. Zastavil se pár centimetrů ode mně a chytil mě za ruku. Dál zpíval, přitom se mi pořád díval do očí. Nevnímala jsem nic jiného, jen jeho oči, jeho hlas a kytaru.
How long will I want you, as long as you want me to, and longer by far, bylo to tak dokonalé. Lidi stáli kolem nás a dívali se na nás. Tentokrát mi už slzy tekly po tváři, nešlo je zastavit.
How long will I love you, as long as stars are above you, dozpíval a já se mu okamžitě vtiskla do náruče. Lidi začali tleskat, někteří i pískat, křičet.
''Jste úžasní!'', zavolal někdo.
''Jste spolu dokonalí!'', zavolal další.
''Ať vám to dlouho vydrží!'', zavolal další. Odtáhla jsem se od Zayna ze sevření a krátce ho políbila. Vrátil se zpátky za chlapíkem a plácl si s ním. Potom se otočil na lidi a se smíchem se uklonil.
''Máš neuvěřitelný hlas!'', řekla jsem, když přišel znovu ke mně. Chytil mě za ruku a šli jsme po mostě dál.
''Děkuju'', usmál se.
''Od teď mi budeš zpívat každý den'', řekla jsem.
''S radostí'', řekl, otočil se na mně a věnoval mi polibek na čelo.
Taky byste chtěli, aby vám Zayn zpívat v Paříži, na Mostě umění? :-))
ČTEŠ
From Hate To Love - Or Not?
FanfictionOn střídá holky jako ponožky, ona nikdy neměla opravdový vztah. On je každý den opilý, ona nikdy pořádně neochutnala alkohol. Skoro každý den se potkávají, ale nesnáší se. Jeden druhého by nejradši zabili. Budou se nenávidět do konce života, nebo s...