part 55

1.8K 85 5
                                    

''Miluju tě'', dodal. I když jsem ho neviděla, poznala jsem, že se usmál, což donutilo i mně se usmát.  

''Miluju tě'', řekla jsem. Když jsem se podívala na Carrie, všimla jsem si, že se taky usmívá. Ukončila jsem hovor a mobil si položila na stůl.

''To je tak roztomilé, jak si na konci hovorů vyměňujete Miluju tě'', řekla a nakrčila nos. Zkousla jsem si ret a znovu se přiblbě usmála. 

''Tak co, jdeme pokračovat?'', řekla Carrie, přičemž ukázala na kadeřnictví naproti kavárny. 

''Jdeme'', kývla jsem na souhlas. Vzaly jsme si kabelky a tašky s oblečením a zamířily do kadeřnictví. 

O půl 7 jsme vycházely z nákupního centra, s taškami plných oblečení, botů a doplňků. Carrie odemkla auto, přičemž jsme všechny naše věci daly do kufru. Carrie si sedla za volant, já na místo spolujezdce, zaply jsme si pásy a v tichosti vyjely na cestu. 

''Jsem unavená'', zakňučela jsem. 

''Já taky. Nejradši bych zůstala doma, na sedačce a sledovala film'', řekla Carrie. 

''Tohle byly jedny z našich nejnáročnějších nákupů'', zasmála jsem se. Prošly jsme asi 7 obchodů s oblečením, 3 obchody s botami, 2 obchody s rúznými doplňky a stavily jsme se i v drogerii. Byly jsme na manikúře, kde mi slečna udělala úžasné gelové černo-zlaté nehty, u kadeřnice, kde mi slečna nabarvila vlasy na skoro černou barvu a vlasy mi nakulmovala a na kosmetice, kde mi slečna upravila obočí a božky namalovala. 

''Za 20 minut je Zayn tady'', řekla jsem, když jsme s Carrie zastavily před panelákem, kde mají sourozenci byt. Máme jen 20 minut na nachystání se. 

''Největší hvězdy na party vždycky chodí pozdě'', ušklíbla se Carrie, přičemž otevřela kufr. Zasmála jsem se a natáhla se pro věci. Carrie auto zamkla a společně jsme šly dovnitř. Svezly jsme se výtahem k bytu, abychom ty tašky nemusely tahat po schodech. 

Když Carrie otevřela byt, obě jsme vešly dovnitř, vyzuly si boty a zamířily hned do pokoje Carrie. Položily jsme tašky na postel a začaly z nich vytahovat oblečení, boty a doplňky na dnešek. 

''Akce Nachystat se na party za 15 minut začíná'', řekla Carrie, přičemž jsme se obě začaly smát.

***

Z pohledu Zayna: 

Přesně v 7 hodin jsem zastavil před panelákem. Vystoupil jsem z auta a zamkl ho. Vešel jsem dovnitř, přičemž jsem si zavolal výtah, který mě následně přivezl k bytu. Z kapsy jsem vyhrabal klíče a byt si otevřel. Když jsem vešel dovnitř, slyšel jsem, jak Mitchie volá na Carrie, že už bude nachystaná. 

Jsem kurva zvědavý, jak se na dnešek nachystala. Byla u kadeřnice, na kosmetice a na všech těchhle holčičích věcech. Určitě bude vypadat jako bohyně. 

''Jsem tady krásky'', zavolal jsem na obě, přičemž jsem zavřel dveře a opřel se o ně. Po chvilce se přede mnou objevila Carrie. Měla na sobě černo-bílé šaty s velkým výstřihem a bílé boty na podpatku.

''Ahoj bráško'', široce se na mně usmála. 

''Ahoj sestřičko'', pozdravil jsem ji taky. 

''Sluší ti to'', dodal jsem. 

''Děkuju'', zazubila se. 

''Kde je Mitchie?'', zeptal jsem se. 

''Hned bude taky. Posereš se, až ji uvidíš'', zasmála se. Po těchhle slovech jsem byl ještě víc natěšenej. 

From Hate To Love - Or Not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat