''Vážně?'', povytáhla jsem obočí.
''Vážně ne. A už se neptej'', řekl. Zapnuli jsme si pásy, Zayn nastartoval auto a vyjel z parkovistě. Jeli jsme směrem ven z Londýna. Jsem vážně zvědavá, kam mě věze.
''Vážně?'', zopakovala jsem.
''Jsi horší než malé dítě'', řekl pobaveně.
''Ale i tak mě miluješ'', zasmála jsem se.
''Jo, to máš pravdu'', řekl, otočil se na mně, a svoje koutky úst zvedl v menší úsměv.
Po půl hodině cesty jsme zastavili pod kopcem. Zayn vypnul motor a vylezl ven z auta, obešel ho a otevřel mi dveře.
''Jdeme na piknik'', řekl s úsměvem.
''Piknik?'', zeptala jsem se překvapeně. Vystoupila jsem z auta ven a zavřela za sebou dveře. Zayn vytáhl z kufru koším a deku.
''Na piknik mě ještě nikdo nepozval'', řekla jsem.
''Tak to jsem rád, že jsem první'', řekl a dal mi pusu na čelo. Dala jsem mu ruku a spolu jsme šlapali do kopce.
''Jak bylo v práci?'', ušklíbla jsem se.
''Bylo to v pohodě, děcka byly v klidu. Měl jsem jen 3 hodiny. Někdy musíš jít do školy se mnou, abych ti mohl ukázat obrazy, které tam mám'', řekl.
''Co třeba zítra?'', pokračoval.
''Zítra mám čas'', souhlasila jsem.
''Dobře. Končím zase ve 12, můžeš přijít ke škole''
''Super'', usmála jsem se. Po chvilce jsme vyšli kopec. Podívala jsem se okolo a viděla snad celý Londýn.
''Páni'', zašeptala jsem a pořád se otáčela dokola, abych viděla Londýn ze všech stran.
''Ten výhled je bezva, co?'', řekl a obmotal ruce kolem mého pasu.
''Jo, to je''
''Tohle je jedno z mých nejoblíbenějších míst. Chodím sem, když chci být sám a potřebuju přemýšlet. Jsi první, komu jsem tohle místo ukázal'', řekl. Otočila jsem se na něj a usmála se.
''Takže je to vlastně takové malé tajemnství, které víš jen ty a já?''
''Přesně tak'', usmál se.
''Máš hlad?'', zeptal se.
''Vlastně i trochu jo'', řekla jsem. Na zem jsem roztáhla deku a Zayn z košíku vytáhl dva sendviče, krabičku s muffiny, hrozny, jahody a nakrájený meloun, dvě skleničky a pomerančový džus.
''Chtěl jsem vzít víno, ale pak jsem si uvědomil, že řídím, takže ho můžeme vypít večer u tebe'', řekl. Usmála jsem se a kývla. Sedli jsme si na deku a já se hned napila džusu.
''Je to tu fakt nádherné'', řekla jsem a znovu se podívala okolo.
''Líbí se mi ten klid tady'', řekl Zayn.
''Zayne?''
''Ano?'', usmál se.
''Dneska ráno mi psala máma, že mám k nim přijít v pátek na večeři. Od někoho slyšela, že.. že někoho mám a psala mi, že mám vzít i svého přítele'', řekla jsem. U posledního slova jsem se usmála.
''Tak jsem si řekla, jestli..''
''Pokud chceš, půjdu s tebou'', řekl.
''Opravdu?''
''Jasně'', usmál se.
''Jsi prostě nejlepší'', řekla jsem a přisunula jsem se k němu. Obmotal ruku kolem mého pasu a opřel svoje čelo o mé.
''Pro tebe cokoliv'', zašeptal, potom mě jemně a krátce políbil.
''A teď pojď jíst'', řekl a podal mi sendvič.
***
Po asi 5 hodinách strávených na louce na pikniku jsme se rozhodli, že pojedeme domů. Sbalili jsme věci, vzali košík a deku a šli dolů k autu. Uprostřed kopce jsem Zaynovi skočila na záda, takže mě druhou půlku kopce dolů nesl.
Přijeli jsme k Zaynovi domů, kde si vzal věci na zítřek, protože rovnou z mého bytu půjde zítra do školy. Nasedli jsme do mého auta a jeli ke mně domů.
''Zavolám mámě, že v pátek oba přijdeme'', řekla jsem Zaynovi, když jsem za sebou zavřela dveře od bytu.
''Já zatím dám to víno do ledničky'', řekl a odešel do kuchyně. Sedla jsem si na postel a na mobilu vytočila mámu.
''Ano zlatíčko?'', ozvalo se hned.
''Ahoj mami, volám ohledně toho pátku'', řekla jsem.
''Přijdete oba?'', zeptala se.
''Ano, přijdeme oba'', zopakovala jsem.
''Tak to je super, moc se s tatínkem těšíme!'', řekla.
''Taky se těšíme mami. V kolik máme dorazit?'', zeptala jsem se.
''Přijďte na 6. hodinu''
''Dobře, kolem 6. budeme u vás''
''Super'', řekla.
''Super'', zopakovala jsem.
''Tak v pátek''
''Ahoj mami'', pozdravila jsem ji.
''Ahoj Mitchie'', řekla a ukončila hovor. V tom přišel Zayn za mnou a sedl si na postel vedle mně.
''V pátek s námi počítají'', řekla jsem.
''Dobře. Před tím bychom spolu mohli zajít do knihovny? Říkala jsi, že by mě děti zase chtěli vidět'', řekl. Usmála jsem se.
''To bychom mohli'', řekla jsem a otočila se k němu.
''Nemůžu uvěřit, že ještě před pár týdny jsi pro mě byl idiot, který pořád jen pije a holky střídá každý večer''
''Lidi se mění'', řekl a přisunul si mě k sobě blíž.
''A já se kvůli tobě změnil rád'', řekl, pohladil mě po čelisti a spojil naše rty v polibek.
ČTEŠ
From Hate To Love - Or Not?
FanfictionOn střídá holky jako ponožky, ona nikdy neměla opravdový vztah. On je každý den opilý, ona nikdy pořádně neochutnala alkohol. Skoro každý den se potkávají, ale nesnáší se. Jeden druhého by nejradši zabili. Budou se nenávidět do konce života, nebo s...