part 18

4K 150 4
                                    

''To ty jsi skvělá'', řekl a naklonil se ke mně. Chvíli mě jen tak sledoval a jemně si zkousl ret. Potom mě něžně políbil. Ruce stále držel na mém boku. Stáli jsme na chodníku, sněžilo a my se líbali. Prošlo kolem nás pár lidí, ale to nám nevadilo. 

''Vážně musím jít'', vydechla jsem. Zayn zakňučel a věnoval mi ještě krátký polibek. 

''Dobrou noc babe'', řekl. 

''Dobrou noc Zayne'', usmála jsem se. 

Výtahem jsem vyjela nahoru a odemkla si byt. Vyzula jsem si boty, sundala si kabát a šla rovnou do šatny, když mi zazvonil mobil. Vytáhla jsem ho z kapsy a na obrazovce uviděla Zaynovu selfie a jméno Zaynie. Ale já si jeho číslo neukládala. Že by mi ho uložil on? Dneska? Přejela jsem přes obrazovku s ikonkou Přijmout

''Podívej se z okna z obýváku'', ozval se v mobilu Zayn a hned to položil. Cože? Položila jsem mobil na postel a šla k oknu. 

Uviděla jsem venku Zayna, který stál u svého auta a vedle sebe měl nějaké cedule. Zamával mi a usmál se. Zamávala jsem mu taky a u ukázala gesto Co se děje.

Otočil se, vzal do ruky jednu ceduli a zvedl ji na hlavu. Bylo na ní Be mine. Přiložila jsem si ruku k puse, abych nehleděla s otevřenou pusou. 

Podívala jsem se po stole a podala si blok. Nalistovala jsem čistý papír a napsala na něj lihovkou Yes. Vzala jsem blok do ruky a přiložila ho k oknu. Zayn se začal usmívat a otočil se pro další ceduli. Good night sunshine. Zamávala jsem mu a poslala mu pusu. Udělal to stejné. Ještě jednou mi zamával, potom vzal cedule a sedl do auta. Odložila jsem blok a sedla si na postel. To je šílený. Dneska se toho stalo hrozně moc. Připadá mi to jako dlouhá doba, ale všechno se to stalo za jeden den.  

Hodila jsem si sprchu a oblékla si pyžamo. Nastavila jsem si budík na ráno a šla spát. 

Druhý den:

O půl 10 jsem přijela do práce. Uklidila jsem si a nachystala všechny potřebné věci. Když jsem otevřela, hned začali chodit lidi. Když jsem okolo jedné hodiny měla prázdno, udělala jsem si kávu. Když jsem se dívala z okna, viděla jsem Carrie, jak vylézala z auta.

''Ahoj Mitchie'', pozdravila mě hned, když vešla dovnitř. 

''Ahoj Carrie'', usmála jsem se. 

''Zayn tady bude za asi 5 minut, ale nechtěla jsem jet s ním'', řekla a sedla si ke stolu za mnou. 

''Zayn přijede?'', udivila jsem se. Neříkal mi, že se za mnou staví. 

''Jo, no, on ti to vysvětlí, ale teď.. Bylo něco včera, když tě vezl domů?'', pozvedla obočí. 

''Když jsem přišla domů, volal mi, ať se podívám z okna. Ukázal mi ceduli Be mine'', řekla jsem s úsměvem.

''Oooh, to je roztomilé'', řekla Carrie sladkým hlasem. Podívala jsem se z okna a viděla černé auto, ze kterého vystupoval černovlasý kluk. 

''Je tady přesně'', udivila se Carrie.

Omlouvám se za krátký díl, ale dneska jsem vůbec neměla na psaní náladu, ale chtěla jsem vám napsat alespoň něco krátkého. Snad se moc nezlobíte :-))

From Hate To Love - Or Not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat