part 23

3.8K 140 1
                                    

Sledoval jsem ji, jak jde z koupelny k posteli. Vypadala tak nevinně. Měla na sobě jen ručník. Nemohl jsem z ní spustit oči. Chtěl jsem se otočil, alespoň když si sundala ručník a začala si oblékat legíny a tričko, ale nešlo to. Nemohl jsem pohled odtrhnout. 

Je tak dokonalá. Její tělo je dokonalé. Jak to, že jsem si toho před tím nevšiml? Tohle tělo, tuhle dívku jsem nenávidel. Styď se Zayne. Styď se.

Z pohledu Zayna:

Stoupl jsem si a šel k mé tašce. Vytáhl jsem jedno z mých triček a šel k Mitchie. Vzal jsem do rukou její tričko a začal jí ho vyslékat. 

''Co to.. co to děláš?'', ptala se překvapeně. 

''Nos tohle, v mém oblečení budeš vypadat dobře'', řekl jsem a natáhl k ní ruku s mým tričkem. Usmála se a oblékla si ho. Vypadala v něm úžasně. 

Z pohledu Mitchie:

Když jsem si přes hlavu přetahovala Zaynovo tričko, ucítila jsem jeho vůni. Bylo mi větší, ale cítila jsem se v něm dobře. 

''Dokonalé'', vydechl a obmotal ruce kolem mého pasu. Když si mě k sobě přitáhl a chtěl mě políbit, někdo zaklepal. Zayn zakňučel a odstoupil ode mně. 

''Večeře'', ozvalo se za dveřmi. 

''Konečně, už mám hlad'', řekla jsem. Zayn otevřel dveře a do pokoje vešel chlapík s vozíkem, na kterém bylo jídlo. 

''Vozím se špinavým nádobím potom dejte na chodbu, prosím'', řekl, když přivezl vozík ke stolu a odešel. 

Rychle jsem přiskočila k vozíku a zvedla výko, které bylo na talíři. 

''Mmm, špagety'', řekla jsem s úsměvem. 

''Nenažranče'', ušklíbl se Zayn a pomohl mi předělat jídlo a příbory na stůl. Na vozíku byla i láhev šampaňského, ale to jsme si chtěli nechat na později. Posadila jsem se, Zayn vedle mně. 

''Dobrou chuť'', řekla jsem. 

''Dobrou chuť'', zopakoval po mně Zayn. Hned jsem se pustila do jídla, protože jsem měla vážně velký hlad. 

''Klid Mitchie, já ti to nesním'', pořád si ze mně dělal srandu. 

''Když já mám vážně hlad'', zamračila jsem se, dál to neřešila a jedla. Za chvíli už jsem na talíři neměla nic, stejně jako Zayn. 

''Počkej, máš tady..'', řekl a polštářkem palce mi otřel ret. Když se mě svým studeným palcem dotkl, naskočila mi husí kůže. 

''Omáčku'', dořekl. Byli jsme blízko sebe a dívali se přímo do očí. Přesunula jsem svůj pohled na jeho rty. Jemně si je zkouskl. Potom mě chytil za hlavu a začal mě líbat. Ne jemně a romanticky jako vždycky. Tentokrát vášnivě. 

''Jsi pro mně jako droga Mitchie'', vydechl a mnou projela elektrika. Zase jsem nad sebou přestala ztrácet kontrolu a soustředila se jen na jeho rty.

Najednou si stoupl a mně vzal do náruče, ale náš polibek nepřerušil. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a nechala se odnést, i když jsem nevěděla kam. 

A potom mě položil na postel a dál mě líbal. Ucítila jsem, jak mi jeho studené prsty vjely pod tričko a já se zachvěla. Po chvilce moje tričko a legíny ležely na zemi, i když nevím jak, protože jsem si ani nevšimla, že mi je vyslékl. Následovalo jeho tričko, které odhodil na zem za mým oblečením. Ležela jsem pod ním jen v kalhotkách a podprsence. Po chvíli přerušil náš polibek a rukou zajel do zadní kapsy a vytáhl balíček s kondomem. Zkousla jsem si ret, tak jako on před chvílí. 

''Chceš.. to?'', zeptal se mě. Přemýšlela jsem, co mám říct, nakonec jsem prostě jen kývla. 

''Okay'', řekl a rozepl si svoje rifle, které následovně hodil za ostatním oblečením na zem. Upřela jsem pohled na jeho trenky, když si je sundával a vylezla z něj jeho chlouba. Zubem roztrhl balíček a vytáhl kondom, který si následovně nasadil na svůj penis. 

Jeho studené prsty se přesunuly k mým kalhotkám, které jedním tahem sundal a hodil na zem. Chytl mě za pas a sjel se mnou níž. Věnoval mi menší polibek a opřel se rukou vedle mé hlavy. Podíval se mi přímo do očí, když do mně vnikl. Zavzdychala jsem a zavřela oči. Svoje nehty jsem mu zaryla do zad. 

Přidával na rychlosti a já rychleji dýchala. 

''Nejradši bych tě ošukal do nevědomí'', zašeptal mi do ucha a přirazil do mně, až jsem skoro vykřikla. 

''Zayne'', vzdychla jsem a prohnula se v zádech. Pohyboval se ve mně rychleji a rychleji. 

''Bože Mitchie, vypadáš tak nevinně'', zavzdychl a znovu do mně přirazil. Věděla jsem, že se za chvíli udělám, cítila jsem to. 

''Otevři oči babe, chci vidět, jak se uděláš'', řekl. Otevřela jsem oči a nehty do jeho zad zaryla ještě víc, když jsme oba dosáhli svého vrcholu. Položil se na postel vedle mně a rukou si prohrábl vlasy. Snažila jsem se uklidnit a dýchat normálně, ale nějak to nešlo. Byla jsem hotová.

From Hate To Love - Or Not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat