''Pšt, ticho. Prostě přijdeš k nám a hotovo'', řekla a zabočila do New Yorkeru. Hm, je pravda, že se mi nechce být na Vánoce sama. Ale Vánoce se Zaynem..
Zbytečně se budeme hádat. A nechci jim to kazit. Nechci tam dělat křena. A znovu, nechci se s ním hádat. A prostě s ním být nechci.
Ale nepomohlo to. Je 24. a já se chystám jít ke Carrie.. a Zaynovi. Doufám, že mu řekla, že tam budu. Sice jsem chtěla zůstat doma, ale Carrie mě to prostě nedovolila.
Měla jsem na sobě černé krajkované šaty. Vlasy jsem si učesala a natočila. Jemně jsem se nalíčila a oblékla si černý kabát. Vzala jsem si kabelku, obula si kozačky, zamknula byt a výtahem jela dolů. Nasedla jsem do auta, ve kterém byla zima, takže jsem hned zatopila. Stejně u nich nechci strašit dlouho, takže mi nevadí, že jedu autem.
Když jsem přijížděla k jejich bytu, auto bylo už pěkně zahřáté. Zaparkovala jsem tam, kde vždycky, před velkým panelákem. Vzala jsem si kabelku a vylezla z auta. Zamkla jsem to a rychle utíkala k domu, protože sněžilo. Z domu právě vycházel nějaký kluk a tak mi podržel dveře. Děkovně jsem se na něho usmála a vlezla dovnitř. Přivolala jsem si výtah, který mě zavezl k jejich bytu. Zazvonila jsem a zaklepala. Po ani ne půl minutě se otevřely dveře.
''Ahoj zlato'', řekla Carrie a obejmula mě.
''Ahoj Carrie'', usmála jsem se. Proklouzla jsem kolem ní dovnitř a vyslékla jsem si kabát.
''Kde je?'', zeptala jsem se.
''U sebe v pokoji''
''Ví, že jsem měla přijít, že jo?''
''No..''
''Carrie!'', okřikla jsem ji.
''Ví, že budeme tři, ale neví, že ta třetí osoba jsi ty'', řekla. No to si snad děláš srandu.
''Jdu domů'', řekla jsem a znovu si brala kabát.
''Ne, ne Mitchie. Budeš tady'', řekla a kabát mi vzala z ruky.
''Ale je to blbé!''
''Co? Co je blbé?''
''Jsem tady navíc. A jsem z poloviny nezvaná'', řekla jsem.
''Dost, prostě budeš tady a užijeme si společný večer, dobře?'', usmála se.
''Carrie'' zakňučela jsem.
''Pojď, uvařila jsem večeři'', chytla mě za ruku a táhla mě do kuchyně. Dárky jsme si s Carrie předaly už včera, jako každý rok, protože 24. jsem vždy u rodičů. Jen letost jsou na dovči.
''Dáš si víno?'', zeptala se mě Carrie.
''Ne, jsem tady autem'', řekla jsem.
''Můžeš tady přespat''
''Ne, děkuju. Už tak dost otravuju'', řekla jsem.
''Mitchie, ještě chvíli a zavážu ti pusu šátkem'', vyhrožovala mi a já se zasmála.
''Co to?'', ozval se za mnou jeho hlas.
''Musíš tu ničit vzduch i o Vánocích?'', řekl hrubě. Já jsem to věděla..
''Zayne'', okřikla ho Carrie.
''Ne, on má pravdu. Nemám tady být. O Vánocích má být spolu rodina a já jsem tu navíc. Nebudu vás otravovat'', zamumlala jsem a přitom si stoupla. Rychlím krokem jsem šla na chodbu a obula si kozačky.
''Počkej Mitchie'', volala na mně Carrie.
''Ahoj Carrie. A Veselé Vánoce'', řekla jsem, vzala jsem si kabelku a kabát a zavřela dveře. Přivolala jsem si výtah, vlezla do něho a sjela dolů. Neměla jsem sem chodit. Věděla jsem, že to nedopadne dobře. Ale myslela jsem si, že to Carrie Zaynovi řekla..
Venku bylo vážně zima, takže hned, jak jsem přijela domů, jsem si napustila horkou vodu do vany a na chvíli se uvolnila.
Znovu jsem si nadávala za to, že jsem ke Carrie a Zaynovi vůbec lezla. Neměla jsem Carrie poslouchat. Zayn měl pravdu, alespoň na Vánoce jsem jim měla dát pokoji. Už tak jsem tam pořád.
Po dlouhé koupeli jsem si oblékla tričko, legíny, teplé pokožky a svetr a sedla si k televizi. Zrovna dávali Sám doma 2. Alespoň se nebudu nudit.
Z poloviny filmu mě vyrušil zvonek. Kdo to může být, v 10 hodin večer, na Vánoce? Neochotně jsem se zvedla ze sedačky a šla otevřít. Když jsem viděla člověka před dveřmi, vyvalila jsem oči.
''A-ahoj'', řekl nervózně.
Kdo si myslíte, že za Mitchie přišel? :-))
ČTEŠ
From Hate To Love - Or Not?
FanficOn střídá holky jako ponožky, ona nikdy neměla opravdový vztah. On je každý den opilý, ona nikdy pořádně neochutnala alkohol. Skoro každý den se potkávají, ale nesnáší se. Jeden druhého by nejradši zabili. Budou se nenávidět do konce života, nebo s...