Chybí mi její úsměv, to, jak jsme se neustále provokovali. Ona mi chybí. Chci to vrátit zpátky. Ale už to nejde.
''Myslela jsem si, že jsi se vážně změnil. Že jsi s těma děvkama a vším ostatním skončil. Ale teď vidím, že jsi to pořád ty. Ten starý Zayn''
Nechci být zase ten starý Zayn. Nechci se vrátit k holkám na jednu noc, k neustálému ožírání se a dalších sraček. Tohle už do prdele nejsem já.
Kvůli té laciné děvce jsem ztratil nejlepší holku na světě.
Znovu z pohledu Zayna:
Celou noc jsem nespal. Seděl jsem na posteli a prohlížel si naše společné fotky s Mitchie, nebo jsem jen ležel a hleděl do stropu. Přemýšlel jsem, co můžu udělat. Jak jí mám dokázat, že ji miluju? Že toho, co jsem udělal, lituju?
Miley jsem hned po tom, co nás Mitchie spolu našla v posteli, vyhodil ven z bytu. Bylo mi ze sebe špatně a už jsem ji nemohl vidět.
''Měla bys jít Miley'', řekl jsem, když jsem se vrátil zpátky do bytu a sedl si v pokoji na postel.
''Kdo byla ta kráva?''
''Ještě jednou o ní budeš mluvit takhle'', procedil jsem mezi zuby.
''Jsi v pořádku? Kdo to byl?'', ptala se. Z jejího hlasu jsem slyšel pobavení. Já se ale moc nebavil. Nejradši bych rozmlátil všechno kolem sebe a hlavně vrazil sobě, protože jsem zkurvený idiot.
''Moje přítelkyně''
''Tvoje přítelkyně?'', zopakovala překvapenně.
''Jop'', ale po tomhle jsi už nejsem tak jistý.
''Ty máš přítelkyni?''
''Co na tom kurva nechápeš?''
''Nepochlubil ses, že jsi zadaný''
''Ty ses taky nepochlubila, že jseš zkurvená děvka''
''Prosím??''
''Radši už běž''
''Proč bych měla jít?''
''Kurva prostě vypadni'', řekl jsem podrážděně.
''Jsi idiot'', zamumlala při oblékání se, vzala si svoje věci a šla ke dveřím.
''Stejně ti nemůže dá to co já''
''Kurva zavři hubu a vypadni!'', řekl jsem přičemž jsem dlaně stiskl do pěstí. V životě bych neublížil holce, ale teď jsem měla vážně chuť napřáhnout se a dát té kurvě facku.
Nechápu, jak jsem se s ní mohl vyspat. Jsem kokot. Zkurvenej kokot. Už to nikdy nebudu moct vzít zpátky. Chci ukázat Mitchie že je mi to líto. Že ji miluju, že ji kurva miluju, ale tohle si už bude navždycky pamatovat.
Co mám dělat? Mohl bych jít znovu za Mitchie. Ale k čemu by to vlastně bylo? Stejně mě nepustí k sobě domů, nebude se mnou mluvit. Pokud půjdu za Carrie, znovu na mně bude křičet, že jsem idiot. A to nepotřebuju. Vím to totiž sám.
Ještě bych mohl..
O pár hodin později, stále z pohledu Zayna:
Zaparkoval jsem auto u velkého paneláku a šel ke dveřím. U zvonků na seznamu jsem si našel jméno Liam Payne a zazvonil.
ČTEŠ
From Hate To Love - Or Not?
FanfictionOn střídá holky jako ponožky, ona nikdy neměla opravdový vztah. On je každý den opilý, ona nikdy pořádně neochutnala alkohol. Skoro každý den se potkávají, ale nesnáší se. Jeden druhého by nejradši zabili. Budou se nenávidět do konce života, nebo s...