Rukou jsem mu přejela přes rozkrok, pomalu, lehce jsem přitlačila. Zavzdychal.
''Sice jsem unavená lásko, ale pořád vím čím tě dostat'', řekla jsem pobaveně.
''Tak jo, tak jo, vzdávám to'', řekl. Otočila jsem na něj hlavu a vyplázla na něj jazyk.
''Zítra jde celá škola na nějaké každoroční novoroční představení a já se z toho naštěstí vykroutil, takže mám celý zítřek volný''
''Můžem napravit dnešní večer'', dodal.
''To zní skvěle'', řekla jsem ospalým hlasem. Pomalu jsem zavřela oči a Zayn mě začal škrabkat na zádech. A tak jsem po chvíli usnula.
Když jsem se ráno vzbudila, cítila jsem ve vlasech Zaynovu tvář. Leželi jsme v jeho posteli, jeho ruce byly obmotané kolem mého těla. Slyšela jsem, jak jemně oddychuje, takže jsem usoudila, že spí.
Večer mě do postele musel přenést. Pamatuju si, že jsem zaspala na sedačce. Když jsem ze sebe odekryla deku, viděla jsem, že jsem nahá. Zayn mi musel všechno oblečení sundat. To jsem měla asi tvrdý spánek, když jsem to necítila..
Po chvilce ležení jsem opatrně oddělala Zaynovu ruku a vstala jsem. Rozhlédla jsem se po pokoji a hledala své oblečení. Bohužel jsem ho nenašla. Na křesle ale leželo Zaynovo šedé tričko. Hned jsem ho vzala a oblékla jsem si ho. Když jsem ho přetahovala přes hlavu, ucítila jsem z něj Zaynův parfém. Miluju, když můžu nosit jeho trička. Jsou pohodlá a nosím je radši než ta moje.
Zkontrolovala jsem, jestli Zayn pořád spí a vydala se do koupelny. Svázala jsem si vlasy do copu a opláchla si obličej. Vzala jsem si kartáček, který jsem tady u Zayna měla, pastu a vyčistila si zuby.
Po ranní hygieně jsem šla do kuchyně. Řekla jsem si, že Zaynovi připravím snídani do postele. Vytáhla jsem věci, které jsem potřebovala na míchaná vajíčka a začala snídani připravovat.
''Mmm co to tady tak voní?'', ozvalo se za mnou. Když jsem se otočila, zamračila jsem se.
''Chtěla jsem ti připravit snídani do postele. Ale jak vidím, nevyšlo mi to'', řekla jsem.
''Klidně se do postele vrátím'', řekl.
''A mimochodem..'', přišel za mnou.
''V tom mém triku vypadáš sexy'', zašeptal mi do ucha, přičemž svoje tělo přitiskl na to moje.
''Dobré ráno lásko'', řekl a věnoval mi pusu do vlasů. Usmála jsem se.
''Dobré ráno''
''Skočím si dát krátkou sprchu a budu v posteli, celý tvůj'', řekl, jeho ruka cestovala po vnitřní staně mého stehna nahoru. Zachvěla jsem se a naskočila mi husí kůže. Zayn se ušklíbl a vydal se do koupelny.
Pokračovala jsem v přípravě snídaně. Vytáhla jsem dva malé talíře, dvě vidličky, opekla toastový chleba a do dvou skleniček nalila pomerančový džus. Vajíčka jsem rozdělila na talíře a všechno dala na velký tác, se kterým jsem se vydala za Zaynem do pokoje.
''Už se to nese'', řekla jsem, když jsem vešla dovnitř. Zayn oddělal deku, abych mohla tác položit na postel. Sedla jsem si vedle Zayna a věnovala mu malý polibek.
''Na tohle bych si klidně zvykl'', řekl a napil se. Pustili jsme se do jídla a u toho jsme si povídali.
''Jak se vlastně Liam má?'', zeptal se Zayn.
''Říkal, že dobře, ale ještě si v nemocnici poleží'', řekla jsem. Když jsme snídani dojedli, vzala jsem tác a položila ho na stolek.
''Pojď sem'', řekl Zayn a stáhl mě pod sebe. Moje ruce dal nad moji hlavu a jemně je stiskl.
''Už jsem ti říkal, že jsi v tom tričku sexy?'', řekl svůdným hlasem.
''Říkal. Ty tvoje boxerky taky nejsou špatné. I když bez nich by to možná bylo lepší''
''Vypadáš tak nevinně Mitchie, přitom na to pořád myslíš'', řekl s úšklebkem.
''To není pravda!''
''Neříkej, že by se ti nelíbilo, kdybych tě teď ošukal'', pošeptal mi do ucha. Zkousla jsem si ret a usmála se.
''Věděl jsem to'', zasmál se. Jednu ruku mi pustil a prstem mi přejel po čelisti. Potom pokračoval ke krku, odtud přes hruď dolů až ke kolenům. Po vnitřní straně stehna jel opět nahoru.
''Ale první bych mohl udělat tohle'', řekl a nečekaně do prstama mě vnikl. Skoro jsem vykřikla. Zayn se ušklíbl a začal se ve mě prstama pohybovat. Pustil mi i druhou ruku a tou mi držel nohy. Já se rukama chytla za prostěradlo a pravidelně vzdychala.
''Vím, že přede mnou tě nikdo nedokázal takhle uspokojit'', řekl Zayn, jemně chraplavým hlasem. Nemohla jsem popadnout dech a prostěradlo svýrala silněji.
''Zayne'', vzdychla jsem. Má pravdu. Ještě s nikým jsem se takhle necítila. Vždycky mě dokázal něčím složit. A to se mi nelíbilo. Měl nade mnou kontrolu.
''Miluju, jak vzdycháš moje jméno'', zašeptal mi do ucha, přičemž s prstama přidal na rychlosti, takže jsem začala vzdychat ještě hlasitěji. Cítila jsem, jak se mi tělo začalo klepat a já začala zavírat oči.
''Podívej se na mě Mitchie'', řekl, jeho obličej byl blíž tomu ménu.
''Chci vidět, co s tebou dělám'', dodal s menším úšklebkem. Vzdychala jsem pořád hlasitě, až mě dovedl k vrcholu. Naposledy jsem zavzdychala a zavřela oči. Zase jsem je ale otevřela, když jsem na sobě necítila Zaynovo tělo. Nahnul se totiž k šuplíku, ze kterého vytáhl krabičku s kondomem.
''Promiň, nemůžu čekat, tak moc tě chci'', řekl a během pár sekund si sundal boxerky a kondom si nasadil.
''Jsi pro mě totiž jako droga. Nikdy tě nebudu mít dost'', zašeptal mi do ucha. Tentokrát do mě vnikl něžně. Znovu jsem chytla prostěradlo a zatahala za něho. Divím se, že jsem ho ještě neroztrhla. Pohyboval se ve mě ze začátku pomalu, potom ale přidal na rychlosti.
''Kurva'', vzdychl Zayn. Zaklonila jsem hlavu, když v tom někdo otevřel dveře. Carrie.
''Zayne řík- oh bože, promiňtě.. já.. sakra'', dveře zase rychle zavřela. Podívala jsem se na Zayna a oba jsme se začali smát.
''To byl..'', začala jsem.
''Trošku trapas'', doplnil mě, stále se smíchem. Myslím, že oba jsme usoudili, že naše intimní chvilka právě skončila.
ČTEŠ
From Hate To Love - Or Not?
FanfictionOn střídá holky jako ponožky, ona nikdy neměla opravdový vztah. On je každý den opilý, ona nikdy pořádně neochutnala alkohol. Skoro každý den se potkávají, ale nesnáší se. Jeden druhého by nejradši zabili. Budou se nenávidět do konce života, nebo s...