part 16

4.5K 168 6
                                    

''Opravdu?'', zeptala se. 

''Jakože se Zayn Malik jmenuju'', zasmál jsem se. Na její tváři se objevil úsměv. Vložil jsem její tvář do svých dlaní a jemně ji políbil. 

''Jak už jsem řekl. Teď jsem ten druhý Zayn. Ten hodný'', usmál jsem se a znovu ji políbil, tentokrát dlouze. 

''Co kdybychom ke mně jeli teď? Abych ti ukázal ty moje obrazy?'', zeptal se mě Zayn, když jsme seděli na lavičce v parku. 

''A co Carrie?'', zamumlala jsem. Asi by to pro nic byl šok, kdyby viděla, že jsme přišli spolu.

''Co s ní?'', podíval se na mně. 

''No, však víš..''

''Tobě vadí, že by nás spolu viděla?''

''Ne, to ne.. Ale.. Půjdu ráda'', řekla jsem. Na jeho obličeji se objevil úsměv a hned vstal. 

''Tak, jdeme'', řekl, chytl mě za ruku a vytáhl mě na nohy. Zasmála jsem se a následovala ho do auta. 

''Prosím slečno'', řekl a otevřel mi dveře. Uklonila jsem se před ním jako královna, začala se smát a sedla si do auta. Zayn obešel auto a sedl si na místo řidiče. 

''Není ti zima?'', zeptal se mě, dneska už asi po 10. 

''Ne, není'', ujistila jsem ho. Za malou chvíli jsme byli před panelákem, kde bydlí. V hlavě jsem přemýšlela, co asi řekne Carrie. Určitě tomu nebude moc uvěřit. 

''Hej, Mitchie'', přivedl mě Zayn zpátky do přítomnosti. 

''Ehm, promiň. Co jsi říkal?'', podívala jsem se na něj. 

''Něco se děje?'', zeptal se. 

''Ne, jen..''

''Jsi přemýšlela o Carrie, že?'', pozvedl obočí. Kývla jsem. 

''Bude to v pohodě. Přece, vždycky říkala, že ji mrzí, že její dvě nejbližší osoby se nemají rádi'', usmál se. 

''Asi máš pravdu'', souhlasila jsem. 

''Určitě mám pravdu. A teď pojď, jdeme nahoru'', řekl a chytil mě za ruku. Usmála jsem se na něj a šla s ním ruka v ruce ke dveřím. Přivolal nám výtah a nechal mě vejít do něj jako první. Opřela jsem se o stěnu a roce složila za záda. Zayn ke mně přistoupil a svoji ruku opřel o stěnu vedle mé hlavy. Naklonil se ke mně a krátce mě políbil. Když výtah zastavil, otevřel mi dveře a oba jsme vyšli ven. 

Když Zayn otevíral byt, bylo zamklé, což znamenalo, že Carrie není doma. Celkem se mi ulevilo. Jako vždycky jsem si kabelku a kabát položila na křeslo u dveří a sundala si boty. 

''Dáš si něco? Čaj, kávu?'', zeptal se mě Zayn. 

''Čaj bych si dala'', usmála jsem se. Přišli jsme do kuchyně a já si sedla na barovou židli. Sledovala jsem Zayna, jak pobíhá po kuchyni.

''Pojď do pokoje, chci ti ukázat ty obrazy'', řekl s úsměvem. Vzala jsem si hrnek s čajem a následovala ho do pokoje. Když otevřel dveře, zmohla jsem se jen na wow

''To je dokonalé'', vydechla jsem. Na stěně u postele měl nasprejované různé obrázky. Vypadalo to fakt dobře. 

''Líbí se ti to?'', zeptal se mě s úsměvem. 

''Jo, líbí, moc!'', řekla jsem nadšeně. Prohlédla jsem si celý pokoj, ještě nikdy jsem tu nebyla. Měl tady velkou postel, stůl, na kterém měl notebook, skříň a stůl, kde měl věci na malování. 

''Sedni si, ukážu ti ty obrazy'', řekl a ukázal na postel. Posadila jsem se teda a sledovala Zayna. Měl opřené o zeď asi 4 obrazy. Hrozně se těším, až mi je všechny ukáže.

''Mám jich jen pár, zbytek mám ve škole'', zamumlal. 

''Tenhle je první. Je to vlastně moje tetování'', řekl a ukázal mi obraz, stejný jako jeho tetování ZAP.

''Tady jsem kreslil Londýn'', řekl a ukázal další obraz.

''To je dokonalé'', vydechla jsem. Bylo to vážně krásné. Byl na něm Big Ben a Londýnské oko.

''Vážně se ti líbí?'', usmál se.

''Jo! Je to super!''

''3. je Tower Bridge. Hrozně rád kreslím Londýn, protože tohle město zbožňuju. Je tu tolik věcí, které bych chtěl ještě namalovat'', řekl. Jeho obrazy jsou vážně skvělé. To není možné. Maluje tak dokonale. 

''A tady je 4. Začal jsem ho malovat včera večer, když jsem přišel od tebe'', řekl. Byla to dívka, která ležela na sedačce. 

''Zatím je dobrý, ne? Podoba tam je'', řekl a obraz podržel vedle mně. 

''Ty jsi vážně začal kreslit mně?'', zeptala jsem se. 

''Už to tak vypadá'', usmál se. 

''Proč?''

''Včera, když jsem viděl, jak ležíš a spíš, ten pohled jsem si nějak zafixoval a večer jsem ho nemohl dostat z hlavy. A tak jsem prostě vzal papír a začal malovat'', řekl. 

''Ty jsi.. neuvěřitelný''

''V jakém smyslu?''

''V dobrém. Jen v tom dobrém'', usmála jsem se. Vzal můj hrnek a položil ho na noční stolek. Pomalu mě pokládal na postel a já cítila, že se mi zrychluje tep. 

''Pořád nechápu, jak jsem tě mohl nenávidět'', pošeptal mi do ucha a pohladil mě po čelisti. Okamžitě mi naskočila husí kůže. Potom se mi podíval do očí. 

''Jsi tak krásná'', řekl. Opřel se rukou vedle mé hlavy a naklonil se ke mně. Přiložil svoje rty na ty mé a začal mě líbat. Začalo mi hořet tělo, po chvíli mi ale začala být zima. Co se to sakra děje? 

''Začínáš pro mně být droga'', vydechl a dál mě líbat. Rukou jsem mu zajela do vlasů a jemně ho za ně zatahala. Zakňučel, ale nic nedělal. Byla jsem jako smyslu zbavená, nevnímala jsem nic jiného, jen jeho rty. 

Cítila jsem jeho ruku na mém boku. Vyrhnul mi tričko a začal mi dělat kolečka na břiše. Najednou se otevřely dveře. 

''Brách.. Ou, ježiši, promiň'', řekl ženský hlas. Carrie. Zayn ode mně hned odskočil.

''Mitchie?'', vydechla Carrie. 

 Děkuju za víc jak 2 000 přečtení! :-))

Budu ráda, když ve čtení tohohle příběhu budete pokračovat. Vaše Lucyy x

From Hate To Love - Or Not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat