5.Bölüm

1.6K 71 68
                                    

Sevgilim, aramıza giren bir şeyler var...

                              Belki anılar belki rüzgar.

                               Belki bir koku, belki de bir sonbahar...

Sevgilim, aramıza giren bir şeyler var.

                                Kötü ruhlu hasret belki de bizi boğar...

                                belki de bir katil dolaşıyor aramızda,

                                  İkimizi de öldürmek için tutulan,

                                  silmek için yeryüzünden ismimizi...

                                                 Seni Beni, Bizi..

Sevgilim, aramıza giren bir şeyler var.

                                 Adını koyamadım henüz, nedir onlar?

Sevgilim, aramıza giren bir şeyler var.

                                    Kimi tutku der kimi aşk.

                                    Kimiyse kurtuluş der,

                                     Ölüm fermanımı imzaladığımı varsayarak...

                                                                                                                    -Ahu Koza.

❈❈❈

Üç gece geçmişti. Sencer Pars ile konuşmamın ardından koskocaman üç gece. Üç gece öncesinde dünyanın asla unutamayacağı bir çekime şahit olduğunu hissetmiştim.

Sencer Pars ile aramdaki şey, güçlü bir çekimdi...

Onunla tanışmamız belki de sadece romanlarda rastlanacak bir tesadüften ibaretti. Belki de hayatın beni güldürme şekli, belki de sadece bir mucizeydi.

''Günaydın Ekim.''

Ofisime her gün asık suratım ile giriyor olduğum için bu yüze aşina olmuş insanlar, suratıma hayranlık ve şaşkınlıkla bakıyorlardı. Ahu Koza, gülümsüyor... ??!!

Ellerimle saçlarımı düzeltirken, Ekim dalgın gözlerini bana çevirdi. ''Günaydın Ahu Hanım.''

Kolumu siyah renkli bara yaslarken gülümsüyordum. ''Nasılsın?''

Ekim'in turuncu renkli kaşları aynı hızla havaya kalkmış ve şaşkın bir ifadeyle beni süzüyordu. Belki aradan aylar geçmişti, bir insana ''Nasılsın?'' sorusunu ilk ben sormayalı.

''Oldukça iyi.'' diye yanıtladı beni. ''Fakat görüyorum ki siz daha iyisiniz. Sanırım sebebi Ogün Bey? Size bir sürpriz mi yaptı yoksa!''

Siyah ojeli tırnaklarını dişlerine yaslarken, gülümsüyordu. Onun gülüşüne rağmen benim gülümsemem suratımda asılı kalırken, boğazımı temizledim.

''Hayır, her neyse. İlk seansım kim ile?''

Ekim şaşkın bakışlarını üzerimde gezdirirken, muhtemelen kocamdan bahsedilirken neden suratımın asıldığını düşünüyordu. Ona göre Ogün; kalıplı, sarı saçlı ve mavi gözlü olduğu için çok yakışıklı bir adamdı.

21.KatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin