Jakmile jsme se Selenou vrátili do naší chatky, našli jsme na dveřích od jeho pokoje papír s nápisem nevstupovat. Zakroutili jsme nad tím hlavou a sedli si každá na svoji postel. Chvíli jsme si povídali a společně smáli. „Už si půjdu lehnout, jsem celkem unavená," řekla jsem po chvíli a začala se hrabat v kufru. Vytáhla jsem staré triko a tepláky a rychle se převlékla.
Lehla jsem si do postele a vzala do ruky mobil. Rychle jsem si nařídila budík, vytáhla z tašky plyšové prasátko, které jsem dostala na vystoupení a hned si ho zamilovala. Popřála jsem Seleně dobrou noc a usnula.
Když začal zvonit budík, rychle jsem ho vypla. Venku byla pořád tma a já potichu vylezla z postele. Podívala jsem se na Selenu, jestli jsem ji nevzbudila, ale dál spokojeně a pomalu oddychovala. Nechala jsem si na sobě tepláky a přes tričko jsem si hodila mikinu. Už jsem chtěla potichu vylézt z chatky, když jsem si všimla dveří do jeho pokoje. Opatrně jsem je otevřela a naskytl se mi pohled na polonahého spícího Eda. Dveře jsem zase zavřela a teď už opravdu vyšla ven.
Bylo teplo a já se zhluboka nadechla čerstvého vzduchu. Podívala jsem se na plánek kempu, který jsem si vzala s sebou a vydala se směrem k menšímu lesu. Probíhala jsem mezi stromy, než jsem doběhla na menší louku. Odhodila jsem plánek na zem a vedle něho přistála mikinu, kterou jsem si sundala. Zapnula jsem si hudbu, hodila mobil na zem a začala tančit. V hlavě jsem si promítala video, které jsem sledovala cestou sem a kopírovala všechny kroky. Sem tam jsem si přidala svůj prvek a doufala, že se to tam hodí.
Takhle jsem strávila asi hodinu, než mě začaly bolet nohy. Na chvíli jsem si sedla a skopla boty, které jsem měla na sobě a promasírovala si nohy. Pak jsem se zvedla, vzala si všechny své věci a začala se vracet do chatky. Pomalu jsem otevřela dveře od chatky a vlezla dovnitř. Selena stále spokojeně spala a musela jsem se nad tím pousmát.
„Kde jsi byla?" ozval se za mnou hlas a já leknutím nadskočila. Ve dveřích do vedlejší místnosti se opíral Ed a usmíval se. Musela jsem ho přejet pohledem, protože mi odhaloval svoji nahou hruď s velkým tetováním.
„Co? Nikde jsem nebyla," řekla jsem rychle a snažila se být potichu, abych nevzbudila Selenu. Najednou jsem dostala šílenej nápad, zatlačila jsem na jeho hruď, strčila ho do jeho pokoje a rychle dveře zavřela. „Nejdeš na to nějak rychle princezno?" zeptal se, když dopadl na postel.
„Buď zticha!" řekla jsem už hlasitěji a otočila se k němu čelem. „Nehodlám ti tu říkat kde jsem, ale taky nehodlám vzbudit Selenu, aby se mě vyptávala i ona. Vůbec tě nemusí zajímat kde jsem byla," řekla jsem a začala chodit po pokoji. „Asi nebudeš taková, jak jsem si myslel," řekl najednou a já se na něj podívala. Po vytáhla jsem obočí a on si lehl na postel. Poklepal na místo vedle sebe a já po krátké úvaze došla k němu a sedla si.
„Myslel jsem si, že budeš taková ta fiflena, ale ty jsi celkem velká dračice, " řekl na vysvětlenou a já obrátila oči v sloup. To snad nemyslí vážně. Podívala jsem se směrem k němu, ale zapomněla jsem, že má na sobě jen boxerky. Znova jsem přejela jeho tělo pohledem a zastavila se na tetování na jeho hrudi.
„Proč máš to tetování," zeptala jsem se ho, ale hned jsem toho zalitovala. Podíval se na mě a já si rychle stoupla. „Blbá otázka, radši už půjdu," řekla jsem a vydala se ke dveřím. „Ty křídla představují volnost," řekl, když už jsem měla ruku na klice. Otočila jsem se k němu zpátky a posadila se na postel.
„Vždy jsem chtěl jezdit po světě, zkoušet různé věci, experimentovat. Chtěl bych někdy stát v ulicích New Yorku s kytarou v ruce a zpívat písničky. Chtěl bych zkusit skočit padákem, potápět se se žraloky a navštívit balet v Rusku," řekl a já se pozastavila nad tou poslední věci.
„Počkej, balet?" zeptala jsem se nechápavě a on se posadil. „Mamka byla baletka a já ji rád sledoval. Chodil jsem s ní na vystoupení, dokud si nezlomila při jednom vystoupení nohu a neskončila na vozíku," řekl a já sebou trhla. Znovu jsem se zvedla a šla ke dveřím. Vzala jsem za kliku, ale ještě jsem se otočila.
„Asi nebudeš takový, jak jsem si myslela. Dobrou," řekla jsem a vyšla z místnosti. Vlezla jsem si do postele, naposledy jsem se podívala na čas a na poslední tři hodiny šla spát.
Tak další kapitola a dokonce jsem překontrolovala minulou kapitolu a snažila se opravit všechny chyby a překlepy. Nahoře máte obrázek Lucy, aspoň takhle nějak by mohla vypadat. 😊😊😊
ČTEŠ
Lucy - Dokončeno
RomanceLucy je holka, která má celkem tvrdý život. Chodí totiž do herecko-taneční akademie. Teď však začínají prázdniny a Lucy si může užít zaslouženého odpočinku na táboře...