|7|

259 14 1
                                    

Dorazili jsme do jídelny jako druzí a já byla nadšená, že Selena už seděla u 'našeho' stolu a spokojeně jedla. Rychle jsem si vzala svůj vlastní oběd a spolu s Nickem jsem se vydala k Seleně.

„Tak jak jste dopadli? Mi se z nějakého neuvěřitelného důvodu jmenujeme Růžová vata," začal hned co jsem si sedla. Nenápadně jsem se usmála jejich jménu. „Náš tým se jmenuje Fialoví rytíři," prohlásila jsem triumfálně a nabrala si plnou lžíci vynikající polévky. Nick začal jíst taky, a tak bylo chvíli u našeho stolu ticho.

Nečekala jsem ale dlouho a Nick se mě zeptal na první otázku: „Odkud vlastně jsi?" Bez váhání jsem mu odpověděla že bydlím v menším městě nedaleko New Yorku. Bylo vidět, že přemýšlí nad další otázkou a za chvíli se na mě podíval se zájmem v očích: „A kde studuješ?" Takovou otázku jsem nečekala, a tak jsem dlouhou dobu mlčela. Po chvíli se na mě podívala tázavě i Selena a bylo vidět, že ji to taky zajímá. Chvíli jsem se rozmýšlela nad tím, jestli se mám svěřit s tím, že jsem budoucí baletka, a nakonec jsem se rozhodla, že nemám co ztratit.

Nahnula jsem se do středu stolu a Selena i Nick se nahnuli také, dychtiví po odpovědi. „Studuji na akademii v našem městě. Je zaměřená ne herectví a tanec. Jednoduše ze mě bude baletka, pokud se vše podaří tak jak má," řekla jsem jim šeptem a sedla si tak, abych mohla pokračovat v jídle. Když jsem zjistila, že Nick ani Selena nejí, tázavě jsem se na ně podívala. Bylo na nich vidět, že takovou odpověď nečekali a já nedokázala z jejich výrazu vyčíst, co si o tom myslí.

Nakonec se oba v tichosti vrátili k jídlu a já se další otázky nedočkala. Když jsme všichni tři dojedli, odnesli jsme tácy na odkládací pult a vydali se do chatek, kde jsme mohli strávit polední klid. Společně jsme se vydali do naší chatky a Nick za námi šel jako ocásek, ale ani jedné z nás to nevadilo. Vlezli jsme si do chatky a zavřeli za sebou dveře.

Viděla jsem, že Selena chce hned začít vyzvídat dál, ale já ji rychlým gestem umlčela a otevřela dveře do vedlejší místnosti a zkontrolovala, jestli je tam Ed. Jak jsem předpokládala, místnost byla prázdná a já pomalu kývla na Selenu. „Ty jsi baletka?! Já si říkala, že je na tobě něco divného, když jsi ze sebe ráno udělala preclík, ale nečekala jsem, že se z tebe vyklube baletka," řekla nevěřícně a začala se smát. Selena nechápala, proč se tak směji a když jsem se konečně uklidnila, vysvětlila jsem jí to.

„Adam mi ráno řekl něco podobného, že něco tušil, když jsem se ráno tak zamotala. O tom jsem s ním tak ráno mluvila. Potřebuji trénovat. Hodně trénovat a přes den to nemůžu stíhat, tak jsem se domluvila na nočních vycházkách," řekla jsem ji a ona si s povzdechem sedla na postel. Nick si automaticky sedl vedle ní a podívali se na sebe.

„Vidíš to? Z mé spolubydlící se vyklube baletka, která si bude chodit na noční vycházky. Doufám, že mě pak na to její vystoupení pozve," řekla s povzdechem Nickovi, ale nakonec se na mě usmála. Usmála jsem se na ni taky a lehla si na svoji postel. Během chvíle jsem usnula a neměla ponětí, co se děje kolem mě. 

Takže další kapitola. Teď jsem se nějak rozjela, píšu ji ve stejný den, jako jsem dopisovala minulou část. Sice je kratší, ale hned se vrhnu na další, kde by se už mohlo stát něco zajímavého.

Lucy - DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat