|22|

187 12 2
                                    

Za dva dny je konec tábora, což znamená, že se blížilo vyhlášení celotáborové soutěže velkých týmů i týmů dle chatek, ale hlavně se blížilo i loučení a odjezd domů. Od táboráku, menšího vystoupení a společného čtení s Edem uplynuly tři dny a já se od té doby trochu uvolnila a začala se víc bavit i s ostatními.

Vzhledem k tomu, že dnes bylo teplo a už se nekonala žádná táborová soutěž, protože se již sčítali body získané během celého tábora, měli jsme volno a já se rozhodla, že se půjdu vykoupat. Za celou dobu jsem se nebyla vykoupat ani jednou, takže nikdo kromě Eda neviděl moje tetování. Už jsem si představovala ty překvapené pohledy.

Vzala jsem si na sebe plavky, přehodila přes sebe lehké letní šaty a do ruky vzala osušku a knihu. „Sel, půjdeš se vykoupat se mnou?“ zavolal jsem na ni ven. Ona rychle vběhla dovnitř, přikývla a řekla mi, že mám na ní počkat venku. Sedla jsem si před chatku na lavičku a čekala, když jsem v tu chvíli uviděla Eda, jak se vrací od Adama.

Když došel až ke mně, sedl si taky na lavičku, objal mě kolem ramen a dal mi rychlou pusu na tvář. Nevěděla jsem, jak přesně to mezi námi je, ale v tuhle chvíli jsem si to moc užívala. Během chvíle vylezla z chatky Sel a my vyrazili k bazénu. Ed mezitím zašel do svého pokoje, aby se převlékl a mohl přijít k nám.

Když jsme došli k bazénů kde byli téměř všichni táborníci, našli jsme jedno z posledních volných míst na trávě, kde jsme si rozložili osušky a sundali si šaty. Odhodili jsme je na osušky a rozběhli se k bazénu. Rychle jsem skočila do vody, od které jsem nečekala, že je tak studená, a když jsem se vynořila z vody, z šoku jsem se začala smát. Sel se smála vedle mě a obě jsme doplavali na mělčinu, abychom se trochu ohřáli na slunci.

Když jsme se opřeli o stěnu bazénu tam, kde většina našeho těla byla mimo vodu, Sel se na mě podívala a najednou vytřeštila oči. „Co tohle je mladá dámo? Ty máš tetování a já o tom nevím?“ začala a já se neubránila se úsměvu. „Zpomal Sel. Zaprvé, ano, mám tetování. Zadruhé, kolikrát jsem se před tebou převlíkala a ty jsi si ho mohla všimnout?“ řekla jsem ji na oplátku a ona přiznala, že je to pravda.

Jakmile tohle přiznal, obličejem se k němu přiblížila, začala po něm přejíždět prsty a zkoumat ho. „Je to moc pěkně udělané, pěkný font a pěkná tenká linka,“ řekla po chvíli a znovu se oddálila. Po tomhle jejím komplimentů jsme si ještě chvíli povídali, než se vedle nás objevil Ed a nastříkal na nás vodu. My jsem se jen tak nedali a útok jsme mu oplatili.

Po chvilce jsem se rozhodli, že si společně zaplaveme, a budeme plavat tak dlouho, dokud jeden z nás nebude moci. Takhle plavat jsme vydrželo poměrně dlouho a když jsme skončili, došla jsem k osušce, lehla si na ni a začala si číst knížku. Po chvíli ke mně přišel Ed a sedl si na zem vedle mě.

„Všichni se na tebe koukají a vůbec se mi to nelíbí,“ řekl, když jsem se na něj podívala. „Edwarde, není to kvůli tomu, že bych v těch plavkách byla nějak sexy, ale kvůli tomu, že mám tetování, o kterém do teď nikdo nevěděl, to je celý,“ řekla jsem mu a sedla si tak, že jsem na něj byla obrácená čelem. Ed mě jemně chytil za hlavu, přitáhl si ji k sobě a pošeptal mi: „V těch plavkách jsi moc sexy princezničko a to mi nevymluvíš.“

Obrátila jsem oči v sloup, dala mu rychlou pusu na tvář a znovu se začetla. Když jsem cítila, že slunce na mé břicho už moc pálí, obrátila jsem se, abych se nespálila. Takhle jsem to opakovala tak dlouho, než se přiblížil čas oběda. Poté jsem se oblékla do šatů, vzala knížku a osušku a šla do chatky, abych se před obědem stihla převléci. Selena už tam byla a když jsem přišla, oblékala se do krátkých džínových kraťasů.

Já rychle sundala plavky a přehodila přes sebe volné šaty. Poté jsme se se Selenou vydali na oběd a po cestě jsme potkali Nicka, takže jsme šli všichni společně. V jídelně už bylo celkem dost lidí, proto jsme se postavili do fronty na jídlo a čekali.

Po chvíli jsme si konečně sedli s jídlem k našemu stolu a dali se do jídla. Najednou se k nám přiřítil Ed, sedl si vedle mě a vzal si jídlo z mého tácu. Naštvaně jsem se na něj podívala, ale on jen pokrčil rameny, zasmál se a začal jíst. „Edwarde, můžeš mi prosím vysvětlit, proč jsi se sem přihnal jako velká voda a vzal mi moje jídlo?“ zeptala jsem se, když dojedl sousto.

„Takže, před obědem jsem ještě šel za Adamem, protože se dneska řeší to naše stěhování, o kterém jsem ti říkal. Když jsem tam došel, zrovna tam byla Brit a bavili se o vyhlášení soutěží, které bude dneska odpoledne a zjistil jsem jednu věc. Náš tým, fialový rytíři, jsme s přehledem vyhráli, promiň Sel, ale abych tě potěšil, naše chatka vyhrála tu druhou soutěž,“ řekl a znovu se zakousl do jídla.

S překvapeným výrazem jsem se na něj koukala a Nick vedle mě byl nadšením bez sebe. „Nemyslím si, že bychom to měli vědět, měl jsi si to nechat pro sebe,“ řekla jsem mu a on se na mě taky podíval. „Ale Lucy, nebuď tak uťáplá a měj z toho trochu radost!“ řekl a šťouchl do mě. Já jen protočila očima a vrátila se ke svému jídlu.

„Prosím o chvilku ticha!“ řekl Adam, když vešel do jídelny a došel tam, kde ho všichni slyšeli. „Rád bych vás seznámil s dnešním odpoledním plánem. Po obědě bude mít jako vždy odpolední klid, ten bude do dvou hodin. Poté se sejdeme u táboráku, zde se vyhlásí výsledky soutěží a předají ceny. Poté budete mít chvíli na to, si výhry uklidit a připravit se na diskotéku, která se bude konat o sedmi v altánku. To je zatím vše, teď všem přeji dobrou chuť a uvidíme se ve dvě u táboráku,“ když tohle dořekl, odešel a všichni v jídelně se vrátili k jídlu.

Po chvíli jsme se všichni najedli a odešli do chatky. Domluvili jsme se s Nickem, že se za deset minut sejdeme u bazénu, chvíli tam budeme a pak se půjdeme projít do lesa. Takhle jsme strávili odpolední klid a pak se sešli u ohniště na vyhlášení výsledků soutěže, které už jsme věděli.

Takže další kapitolka, za chvíli bude komec tábora. Nevím, jestli budu psát i o zbytku léta, ale vím, že se pak příběh vrátí zpět do školy.

Lucy - DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat