Pohled Damona
Když jsem přišel do jídelny, tak se Elena zvedla a odešla. Odešla kvůli mně? Vzal jsem si jídlo a šel si sednout k Bonnie a ostatním.
„Co jí je?" zeptal jsem se.
„Nevíme, takhle se chová už od třetí hodiny," prohodila Caroline.
„Neřekl si jí něco?" zeptal se Jeremy.
„Ani ne," řekl jsem a začal se šťourat v tom jídle.
„Jak ani ne?" zeptala se Bonnie.
„Ptal jsem se na její vztah s Mattem," přiznal jsem potichu.
„Aha, na to se jí neptej," poradil mi Jeremy.
„Proč ne?" nechápavě jsem se na něj podíval.
„Prostě je na to hrozně háklivá. Neřeš s ní Matta," usmál se na mě.
„Dobře, takže Matta s ní probírat nemám, už to chápu." Ochutnal jsem to jídlo, moc mi nechutnalo. Teda vůbec. Vzal jsem tác a šel to jídlo vyhodit. Tohle vážně jíst nebudu. Šel jsem se projít po městě, protože jsem měl čas. Nevěděl jsem, kde by Elena mohla být, tak jsem si zašel do kavárny a objednal si dort. Měl jsem hrozný hlad. Rychle jsem ho snědl a šel do školy. Akorát zvonilo na přestávku. Šel jsem do třídy a čekal na Elenu, chtěla jsem se jí omluvit. Přišla až když zazvonilo na hodinu.
„Proč si dneska odešla z jídelny?" zeptal jsem se jí. Tahle otázka mě tížila od té doby, co utekla.
„Neměla jsem na to chuť."
„Zrovna, když jsem do jídelny přišel já," prohodil jsem smutně.
„Ani jsem si nevšimla, že si přišel." Podívala se na učitele a mě už nevěnovala ani jeden pohled.
Celou hodinu byla ticho a to se jí vůbec nepodobalo. To jsem ji až tak naštval s tím Mattem? Proč s ním vlastně je, když už ho nemiluje? To prostě nechápu. To se až tak bojí jeho reakce na ten rozchod?
Po hodině se Elena sebrala a šla do šaten. Myslím, že Car říkala, že budou na hřišti, šel jsem na hřiště. Po chvíli přišla i s několika holkama. Měly na sobě oblečení pro roztleskávačky. Ona je roztleskávačka? To jsem nevěděla. Díval jsem se na sestavu, kterou trénovaly, a musel jsem uznat, že jí to vážně šlo. Když skončily, tak si pro ni přišel Dan. Společně šli do školy, tak jsem se sebral a odhodlal se k tomu, že půjdu domů. Nemělo cenu, abych tu dál zůstával. Šel jsem ke svému autu a jel domů.
ČTEŠ
Zakázaná láska (Delena)
FanficElena chodí s Mattem. Jednoho dne se v Mystic Falls objeví Damon Salvatore, kterého nutí rodiče chodit do školy i s jeho bratrem Stefanem. Elena se potají zamiluje do Damona a on do ní. Stefan k ní také začne něco cítit, ale Elena chce zůstat s Matt...