Podívala jsem se na Matta a ten na mě výhružně koukal.
„Musím na hodinu," vymluvila jsem se a chtěla jít, ale on mě chytil za zdravou ruku a zadržel mě.
„Nehrabej na ní," zařval Matt a šel k nám. Proč musí tak řvát? Mně snad ta hlava praskne.
„Ty vypadni, chci s ní mluvit a nechci mít tebe za zadkem."
„Je zjevné, že ona s tebou mluvit nechce," vysmíval se mu a vzal mě za ruku, když se mě dotkl, začala jsem se třást strachy.
„My si s ní chceme taky promluvit, takže vystřel," přidal se Nick.
„Jenom si s nima promluvím a pak půjdu," slíbila jsem Mattovi. Dal mi pusu a pak odešel. Když mě pustil, tak už jsem zase byla docela v klidu. Jakmile odešel, tak se na mě Damon podíval.
„To tričko dej dolů," zavrčel naštvaně.
„Damone," zařval Jeremy, ale on ho ignoroval.
„Okamžitě ho dej dolů." Byl vážně naštvaný.
„Nedám," odporovala jsem.
„Kluci chyťte mi jí."
„Damone," ozval se Nick.
„Věřte mi."
„Nech toho," poprosila jsem potichu.
„Buď mi dáš důvod, proč mu mám dát přes hubu nebo mu dám do držky bez důvodu."
„Damone, ty to jenom zhoršíš," zašeptala jsem smutně.
„Už jsem to zhoršil včera. Ukaž mi tu ruku," pronesl prosebně a šel ke mně.
„Damone, prosím, on mi to udělá znova," prosila jsem potichu, aby to slyšel jenom on. „Nesmím se s tebou stýkat," vysvětlila jsem a málem se rozbrečela.
„To bude dobrý, neboj," objal mě.
„Musím jít," vymotala jsem se z jeho sevření a utíkala pryč.
„Doufám, že si mu řekla, že už s ním nechceš mít nic společného a nic si mu o tom včerejšku neřekla," ozval se za mnou Mattův hlas.
„O tom včerejšku jsem nic neřekla."
„Dobře, doprovodím tě do třídy," řekl a za ruku mě táhnul do třídy. Podívala jsem se za sebe a tam viděla smutného Damona. Šel za náma, ale ne moc blízko, aby ho Matt neviděl. „Ne, že si s ním sedneš," pohrozil mi Matt, chtěl mi dát pusu, ale já se od něj odtáhla a šla do třídy.
ČTEŠ
Zakázaná láska (Delena)
Fiksi PenggemarElena chodí s Mattem. Jednoho dne se v Mystic Falls objeví Damon Salvatore, kterého nutí rodiče chodit do školy i s jeho bratrem Stefanem. Elena se potají zamiluje do Damona a on do ní. Stefan k ní také začne něco cítit, ale Elena chce zůstat s Matt...