+ 02

5.3K 772 17
                                    

𝙅𝙀𝙊𝙉𝙂𝙂𝙐𝙆

aku membawa sebalang biskut di tangan, tak sabar nak bagi orang yang aku suka makan biskut ni.

eunsol perempuan yang aku suka sejak classmate dengan dia. dia sangat baik hati dan lembut orangnya, senyuman dia yang manis mampu mencairkan hati aku.

sedang aku jalan memegang balang biskut ada sekumpulan perempuan melanggar aku sehingga balang biskut itu jatuh ke lantai.

"omo biskut lah!" perempuan itu mengambil balang biskut sebelum aku mengambilnya.

lee sekyung, perempuan kasar yang aku menyampah sejak pertemuan pertama dah lah tomboi selekeh lak tu. ee takda selera aku tengok dia, lain lah eunsol ayu orangnya huehue.

"bak ah biskut aku balik." aku mengambil balang biskut dengan kasar dari tangan sekyung dan terus menuju ke kelas.

"ceh bongkak sia jeon ni, pijak berbird tu karang." kata sekyung lalu gelakkan aku bersama gengnya.

berdesing telinga aku ni haih takpa la jeongguk abaikan pompuan tah apa-apa tu dan teruskan misi kau.

"eunsol." panggil aku lembut dan penuh tatasusila.

eunsol yang memakai cekak merah berhenti menulis dan memandang aku lalu senyum sambil "ya jeongguk awak nak apa?"

aku meletakkan sebalang biskut di atas meja eunsol. "ambiklah biskut ni."

"wahh biskut coklat, awak buat ke?" tanya eunsol yang terukir senyuman di mukanya sambil membelek balang merah itu.

ugh comel!

"aah saya buat pagi tadi, erm makan biskut ni sampai habis tau."

"ouhh gumawo jeongguk-ah saya akan makan biskut awak sampai habis, mesti sedapkan hehe."

"erm okay hahaha, biasa je." aku mengosok tengkuk dan jalan ke meja aku.

sumpah aku teruja sangat bila eunsol cakap macam tu aduh makin jatuh cinta aku dibuatnya.

aku harap eunsol akan jatuh cinta dengan aku kyaaaaa!

aku harap eunsol akan jatuh cinta dengan aku kyaaaaa!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
biscuit | jungkook.「𝐫𝐞𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧」Where stories live. Discover now